Citat:
Ursprungligen postat av
Idasma
Hvis AE ville ha en del av selskapet og formuen VE skulle «overta» (om ingen av barna?) så er vel AE i veien?
I de fleste saker hvor det er mye penger involvert så bør man alltid følge pengene. Tror mye av svaret ligger i kryptorigget og hvis de finner mottager her så løses mye.
I dette tilfellet så tror jeg det omhandler ektepaktens skjevfordeling, AEH ville skilles samt det faktum at TH skjønte selv at hun ville blitt tilgodesett vesentlige andeler av «hans» imperium. Det kan være en kombinasjon av at dette var VE sin buy-in og TH sitt behov for en arveprins som faktisk innehar de rette kvalifikasjonene for en fremtidig drift av selskapet.
Hvem tar vare på skilsmissepapirer signert av en part i ett felles hus hvis ekteskapet faktisk er godt? Sett i kombinasjon med søkehistorikk etter boliger, medlem av FB gruppe for ledige boliger og hennes venners uttalelser så er matematikken grei = hun ville skilles.
Det som virkelig satte spor hos meg var etter at Politiet offentlig endret hovedhypotese og hennes venninne uttalte at «Nå er hun borte for alltid» Hun uttalte også at «Teorien om bortføring har hun aldri trodd på.»
Det er svært usannsynlig at VE skulle rote med datoen for når møtet på Kvitfjell skulle skje og AEH ble borte. Jeg husker nøyaktig hvor jeg var når bomba gikk av i Oslo og når flyene fløy inn i WTC.
Det er svært sannsynlig at VE deltok på samtlige møter med RU.
Det er svært sannsynlig at TH og VE gir hverandre alibi.
Det er merkelig at gratulasjonene i fra AEH på FB hvert eneste år uteble i 2018.
Det er sannsynlig at VE sine utenlandske kontakter kan ha medvirket til fjerning av lik.
Uansett hvem som er GM, hva som er motivet, hva folk føler, at noen føler seg krenket osv så håper jeg kun på rettferdighet for Anne-Elisabeth, hennes barn, barnebarn samt alle hennes familie og venner.