2020-10-04, 02:13
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
2016 hatade många demokrater Clinton. Biden är inte lika polariserande. Trump har misskött pandemin, han är narcissist, sexist och rasist. Ekonomin är dålig, många arbetslösa. Då var han ett oprövat kort, nu vet alla att han är en katstrof och han ligger under i stater som han vann 2016

Du är mediaskadad och tror att alla delar den åsikten som journalister presenterar.

Det är många som hatar etablissemanget och kommer röstar gärna på Trump, det har ju gått helt okej för Amerika senaste fyra åren, inga sjuka invasioner/avsättande av makthavare i andra länder som etablissemanget inte tycker om. Jag brukade självcensurera mig själv och kunde aldrig skriva sånt här om etablissemang förut för att man har ju sett hur journalister gång på gång ska få någon att verka galen som tycker så, men Trump är inte slav för military/security complex.
Citera
2020-10-04, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tänk er hur hysteriska dessa kultister kommer bli när deras fundamentalistiska övertygelse sedan inte slår in?

Ja, det lär ju inte bli inärheten av det som kommer ut ifrån vänstern när dom förlorar iaf https://www.youtube.com/watch?v=zOnI...annel=Fitty%25
Citera
2020-10-04, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Preventiv behandling är inte att ge en president en icke-godkänd medicin. Det gör man inte om någon knappt har symtom och mår bra.

Infusion av antikroppar är preventiv behandling till Covid-patienter. Medicinen är godkänd för behandling av Covid-patienter.
Citera
2020-10-04, 02:18
Medlem
Citat:
Preventiv behandling är inte att ge en president en icke-godkänd medicin. Det gör man inte om någon knappt har symtom och mår bra.

Senatorer i möte nyss med Trump över länk, till AP:

"Trump var som vanligt. Han var pigg och arbetade som vanligt. Såg inte det minsta sjuk ut."

Men ja, vi får lita på dig istället; att Trump knappt orkar andas och ligger döende i fosterställning
Citera
2020-10-04, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Infusion av antikroppar är preventiv behandling till Covid-patienter. Medicinen är godkänd för behandling av Covid-patienter.

Regeron är inte officiellt godkänd än utan används i experimentiella fall.
Att experimentera på en president är ju onekligen uppseenväckande om han knappt skulle ha symptom, så du snackar ju skit som vanligt.
Citera
2020-10-04, 02:21
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Till och med Obama sa detta i tid och otid; att anonyma källor är opålitliga och oftast påhittade av medierna själva.

Detta är inget som Obama lär ha sagt
Citera
2020-10-04, 02:21
Medlem
Citat:
Senatorer i möte nyss med Trump över länk, till AP:

"Trump var som vanligt. Han var pigg och arbetade som vanligt. Såg inte det minsta sjuk ut."

Men ja, vi får lita på dig istället; att Trump knappt orkar andas och ligger döende i fosterställning

Jag har inte skrivit något om att han ligger döende, jag har om och om igen skrivit att han kommer klara detta utan problem då han får den bästa möjliga vården. Du verkar dock vilja tro att allt är frid och fröjd och att "han inte ser det minsta sjukt ut".
Citera
2020-10-04, 02:23
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Att experimentera på en president är ju onekligen uppseenväckande om han knappt skulle ha symptom, så du snackar ju skit som vanligt.

Jag har för mig att den antivirala cocktailen som Trump fick har visat sig vara mycket effektiv. Den är i fas 3 och på väg att bli godkänd av FDA, så jag tror nog att läkarna känner sig ganska komfortabla med att ge Presidenten en dos, vilket gjordes mycket tidigt. Bättre att förekomma än att förekommas.
Citera
2020-10-04, 02:24
Medlem
Citat:

REGN-COV2 bygger på samma som TRL-5. Av de senaste 245 patienterna har över 90% fått effekten man eftersträvat. I övriga fall har inga allvarliga biverkningar inrapporterats.

Men du tycker såklart att man ska avstå behandlingen? Bäst att militärläkarna och WH:s expertläkare rådfrågar babymamacita
Citera
2020-10-04, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Jag har för mig att den antivirala cocktailen som Trump fick har visat sig vara mycket effektiv. Den är i fas 3 och på väg att bli godkänd av FDA, så jag tror nog att läkarna känner sig ganska komfortabla med att ge Presidenten en dos, vilket gjordes mycket tidigt.

Det stämmer. Den är snudd på helt godkänd. Fyra kliniska studier; två stycken 2/3 försök, Fas 3 recovery och fas 3 preventiv. Samtliga har visat mycket gynnsamma utfall utan några allvarliga biverkningar.

Just därför expertläkarna ger detta.
Citera
2020-10-04, 02:28
Medlem
gato12s avatar
Är han kvar på Walter Reed?
Citera
2020-10-04, 02:28
Medlem
Citat:

Fyra fas 3, alla med utmärkta utfall. FDA har sagt att man godkänner inom kort.

Men såklart ska vi lyssna på babymamacita, istället för experterna och FDA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in