2020-10-04, 00:29
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Får du også greie på hva som er vanlig pris? Jeg leste at kvinner som guider lurte på det:
Ge mig en länk till dark web så ska jag se om jag kan pruta på priset!

Fast här i Sverige kan du komma mycket billigare undan. Du går ner till plattan på Sergels torg i Stockholm och lejer en heroinist för 50 k. När mordet är avklarat bjuder du vederbörande på en sista sil.
Citera
2020-10-04, 00:32
Medlem
Slettsnokens avatar
Nå kan vi endelig si at maset om Gone Girl og teori sett gjennom en hypotese er Gone en gang for alle.
Citera
2020-10-04, 00:36
Medlem
Citat:
Spør du om det kan være sønnen som er det vitnet som har blitt truet? Det truede vitnet har fortalt om ekteskapelige problemer (i AEH og THs ekteskap).
Ja, det var tanken. Det kan være, men høres ikke helt slik ut. Men sønnen kunne teoretisk være et sentralt vitne.
Citera
2020-10-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Ge mig en länk till dark web så ska jag se om jag kan pruta på priset!

Fast här i Sverige kan du komma mycket billigare undan. Du går ner till plattan på Sergels torg i Stockholm och lejer en heroinist för 50 k. När mordet är avklarat bjuder du vederbörande på en sista sil.
Jeg har ingen link, og jeg har ingen slike planer. Jeg fant dette i en annen diskusjon her på FB:

Citat:
Mycket på dark web enbart är en bluff för att locka till sig besökare. Är du korkad nog och beställer ett mord och betalar i kryptovaluta så kommer givetvis ingen utföra det och riskera att hamna i fängelse. Man utlovar liksom inte "Nöjd kund garanti" på såna tjänster. Knark däremot är vanligt eftersom det är sån stor andel som vill ha det, men väldigt få är villiga att betala för mord eller skada andra människor.
(FB) hämnd via dark web
Citera
2020-10-04, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Ja, det var tanken. Det kan være, men høres ikke helt slik ut. Men sønnen kunne teoretisk være et sentralt vitne.
Jeg forstår. Du har rett i at han teoretisk kunne være et sentralt vitne.
Citera
2020-10-04, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nå kan vi endelig si at maset om Gone Girl og teori sett gjennom en hypotese er Gone en gang for alle.

Takk og lov, men straks kommer det en teori om neste film som sikkert er Sällskapsresan: «Sett gjennom en hypotese og alle kjente fakta i saken så har GM latt seg inspirere av Stig-Helmer»
Citera
2020-10-04, 00:54
Medlem
Citat:
Jeg forstår. Du har rett i at han teoretisk kunne være et sentralt vitne.

Men, TH vet nok ikke noe om dette da han MÅ være uskyldig.
Citera
2020-10-04, 00:56
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Jeg har ingen link, og jeg har ingen slike planer. Jeg fant dette i en annen diskusjon her på FB:

Se där ja.
Citera
2020-10-04, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Jeg vet ikke. Jeg holder mange muligheter åpne.
Citera
2020-10-04, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Ja bruker denne vinklingen til å begynne å spørre folk igjen. Synes det virker som en plan for å begynne utspørring igjen. De har fått brikkene mer på plass og er klar. Knekke alibi for noen som har gitt alibi og avsløre løgner. Det ene følger det andre. Og så sprekker noen. Tror det er det de forsøker på nå
Jeg håper virkelig du har rett. Spesielt i det uthevede.
Citera
2020-10-04, 01:04
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Det är nog den sladdrande bittre exsvågern som är polisens heta sentrala vittne i det här mordärendet. Han som ska ha varit så kär i henne.

Han kanske fick fnatt en dag och bestämde sig för att röva iväg henne och spärra in henne i ett egenhändigt snickrat lusthus. Kanske är dråpspåren bara villeledningar för att ingen ska leta efter henne.
Citera
2020-10-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe

Se där ja.
Ja, det ser ut til at det er mange feller man kan risikere å gå i på dark web. Hvis det ble begått mord ved bruk av leiemorder i AEH-saken, så tenker jeg at den/de som sto bak må ha bestilt det via en kontakt IRL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in