På vilket annat sätt kan man tolka rubriken menar du?
Det är du som misstolkar den uppenbarligen, så det får stå för dig.
Det framgår ju med all tydlighet att det inte det inte rör sig om företagets resultat.
Det är du som misstolkar den uppenbarligen, så det får stå för dig.
Det framgår ju med all tydlighet att det inte det inte rör sig om företagets resultat.
Jävla otacksamma idioter, dom skall fan vara glada över att få någonting alls. Men det säger väl en del om afrikaner.
Vilken jävla attityd dessa BLM negrar har. Ingen jävla spärr har eller respekt har de. De får redan gratis pengar och så klagar de på att de inte får hela vinst kostnaden för burgarna som donation (negativa kostnaderna)? Slår vad om att BLM inte använder pengarna för vad det är tänkt till utan till sig själva för att dryga ut sina bidrag med knark pengar, prylar och resor. Nackskott. Kedjan borde skippa framtida donationerna till BLM.
__________________
Senast redigerad av Einars.Soldater 2020-10-03 kl. 22:12.