2021-01-26, 10:02
Medlem
Jag tycker att detta säger en hel del om vilka slags människor som är medlemmar i BLM. Bortskämda, otacksamma människor med narcissistiska drag. Om jag personligen hade haft en organisation hade jag blivit väldigt nöjd av att få någonting av ett företags vinst alls. 5kr per burgare är ganska generöst. Hur mycket tror BLM att ett företag tjänar per burgare egentligen? Efter att hyra, el, löner och andra omkostnader är betalda, tror jag inte att det handlar om särskilt mycket mer. Jag kan absolut ha fel, då jag aldrig har haft ett företag.

Jag har aldrig varit med om någon organisation som har blivit så bortskämd av hela västvärlden, och framförallt i USA. Alla medier ger dem positiv rapporterar och skyddar dem till varje pris. Många företag gör reklam för dem, och i princip ingen kändis vågar prata illa om dem. Detta har lett till att medlemmarna i BLM har glömt bort varför de har fått all den hjälp de har fått. "För att göra globalisternas smutsjobb". Men de har fått så mycket positiv reklam i massmedia att de idag på fullaste allvar tror att det handlar om dem och deras folks rättigheter.

BLM blir upphypade av globalisterna så länge de behöver deras hjälp, precis som "the civil rights movement". Men när globalisterna inte behöver dem längre är festen slut, och ledarna kommer att få göra Martin Luther King och Malcolm X sällskap. Det har redan börjat lite smått. Många vänsterextremister har fått sina konton avstängda på sociala medier. Meddelandet är enkelt, "Joe Biden är president. Trump är borta. Vi behöver inte er längre".

Under Bidens ledning kommer ni att få se en helt annan attityd gentemot vänsterextremister i massmedia. När Trump var president välkomna de detta, och vissa var säkerligen med och organiserade det hela. De ville få det att se ut som om alla hatade Trump och att USA var utom all kontroll under hans ledning. Om de gör samma sak under Bidens ledning kommer massmedia och big-teck att gå emot dem. Bara vänta så ska ni se.
2021-01-26, 10:26
Medlem
Zilvios avatar
Den här diskussionen har gått ot för forumet Integration och invandring så vi stänger här.
Vill man diskutera BLM och/eller utrikespolitik så finns det nog mer lämpade forum än I&i.
/MOD
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in