2020-10-03, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bulbazdin
GÄRNA! Han är ju än värre! Obama, Hillary, Trump, Busch, Bill etc etc ska slängas in i en mörk cell och nyckeln ska skjutas ut i stratosfären (eller vad fan man kan säga). Demokrater och Republikaner är samma sak i slutänden och allt handlar om att hålla upp fasaden och ge tron till folket att de har två val att välja mellan. Dem är båda SKIT. Chuck och Pelosi ska brännas inne i en eldsvåda.

Du är elak. Är det inte bättre att håna och göra sig lustig istället?
Citera
2020-10-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Johnson har definitivt högre BMI.

Boris Johnson är 18 år yngre än Trump.
Citera
2020-10-03, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Och jag sträckte mig längre än så tidigare idag o sa respirator, well, läget är uppenbarligen värre än vad media speglar o karln överlever kanske inte helgen.

Biden står jordfast o frisk så hoppas på snar installation som en riktig president istället för twittraren o låtsasledaren som nu sitter "ligger".

Du vill se mer krig i Mellanöstern och mot Ryssland?
Citera
2020-10-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Visst var det väl så att Boris Johnson mådde prima, enligt de som uttalade sig, ända tills han hamnade på sjukhus? Väl där var han plötsligt riktigt djävla sjuk.

Nja, han uttalade ju sig själv i ett videoklipp och mådde knappast prima då.

Sånt här är svårt att kvantifiera, jag var själv övertygad om att jag hade åkt på Corona när jag blev helt utslagen i en förkylning. Omvärderade jag och övertygade mig själv om att jag hade mått prima bara för att det visade sig inte varit Covid-19?

Nej självklart minns jag dom två sängliggande dygnen som ett rent elände, betyder dock inte att jag var dödligt sjuk även om det kanske kändes så för stunden.
Citera
2020-10-03, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja, jag tror jag kan vara ganska underhållande faktiskt 😉

Och du är SD väljare. Låter inte troligt.
Citera
2020-10-03, 20:52
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulbazdin
JA! DET ÄR HAN OCKSÅ! Tänka sig. Så är det att ta på sig rollen som ansvarig för ett helt land. Tänka sig det.

Ok så det som skiljer Trump från andra presidenter är att corona har haft något högre dödlighet än den vanliga säsongsinfluensan.

Då kan vi glädja oss åt att dödstalen sannolikt kommer att sjunka markant under Trumps kommande mandatperiod.
Citera
2020-10-03, 20:53
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombayduck1
Ja. Och Boris Johnson har bättre förutsättningar än Trump. En fördel för Trump är att man kommit längre i behandlingen.
Boris Johnson hade väl aldrig respirator inkopplad? Så extremt illa var det väl inte, även om han vårdades några dygn på intensiven.
Senast redigerad av Karman 2020-10-03 kl. 20:55.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlick
Om han avlider i detta eller förlorar valet pga detta så tror jag att det är Guds mening och plan.

Religion... suckar....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du är elak. Är det inte bättre att håna och göra sig lustig istället?

Nej, inte när det gäller liv och död.
Citera
2020-10-03, 20:54
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du har ju dock ett BMI på minst 27, så även du är överviktig, helt utan fett... låter väl även det märkligt...

Det jag saknar i fett tar min kropp med råge igen i muskler, har en ganska biffig kropp.
Citera
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Tycker detta är sorgligt, han är en usel president och har väldigt tvivelaktig moralisk kompass. Skulle dock aldrig önska livet ur honom, trots att han är extremt privilegierad och har haft rikedomar extremt få har fått unna sig med så ska man inte glömma att han har ett ungt barn.

Hans yngsta son kan inte ha fått uppleva mycket av sin pappa under sin korta livsstid och att förlora en förälder i Covid är hemsk och beklagligt.

Klokt inlägg. Ingen vettig människa vill se någon död enbart p.g.a. sin politiska åsikt.
Vi kan alla vara hårda och spydiga, men att önska livet ur en politisk motståndare är bara infantilt.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du vill se mer krig i Mellanöstern och mot Ryssland?

Detta är bara trams att hävda. Trump är den mest splittrande presidenten i mannaminne vad gäller internationella relationer. Vi hsr inte varit så nära kärnvapenkrig sedan 60-talet som under Trump. Ryssland och USA skrotar nedrustningsavtal. Historiskt dåliga relationer mef världens andra supetmakt Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in