Citat:
Absolut.Jag inser att jag retar upp och provocerar de flesta här inne men faktum är att jag kan inte annat än tycka väldigt synd om honom.Jag är rörd och tagen och försöker sätta mig in i hans sits för en stund.Vi har nog alla handlat i oförstånd någon gång.Inte minst jag.Jag är säker på att S både har varit och är en bra pappa.Precis. SD är allraminst i positionen att han försöker hålla LW lugn för att hon inte ska ta sig för något dramatiskt visavi HD inför resan. Nästa steg är att han redan s.a.s. passerat gränsen för sin tolerans därvidlag, och att den känslan har intensifierats nu inför resan. Han är ägd, och nu inser han vad det kan betyda inför ett kritiskt ögonblick, det att genomföra resan. Han kan inte veta vad konsekvenserna blir av att han dyker upp där.
Överfört på sitsen i stort så är han helt låst och helt utlämnad åt hennes godtycke. Jag tror det kan ha blivit outhärdligt.
Överfört på sitsen i stort så är han helt låst och helt utlämnad åt hennes godtycke. Jag tror det kan ha blivit outhärdligt.
Att L handlade fel menar jag är mänskligt.Då hon träffade en upptagen man.Hon gjorde parets liv till ett helvete.Det är mänskliga reaktioner.Jag vet hur det kan bli.Skillnaden mellan L och mig var att jag inte ville leva med sanningen gen ensam.Jag ville lätta hjärtat för frun.Jag anser det på sin plats att skämmas när man varit en stor idiot.Och jag sa ordet Förlåt.Hade L agerat som ett föredöme mot S och H trots allt elände då hade hon enligt mitt synsätt visat på en äkthet och ett hedersamt liv.Alla kan göra fel och misstag.Det finns förlåtelse och försoning för den som vill ha det.Att va ödmjuk är stort.