Citat:
Ursprungligen postat av
Glanton
Tyvärr så tror jag att Mordum klippt sig och skaffat ett jobb. Rix fm skvalpar numera i bakgrunden istället för mörker och satanism.
Dødsengel var det första tuffa han kom på från den gamla tiden.
Så kan det vara!! Haha
Mycket möjligt att han gått samma öde till mötes som Adversarius. Från småalkad Flashbackdiktator till uttråkad kontorsråtta.
Jag drog igenom nya Anaal Nathrakh - Endarkenment i bilen. Ja - ANKOH var kass. Ja - det är klart som fan att rätt mycket kaos är skapat med en dator. Nej - det är inte så jävla Total Fucking Necro längre.
Men då kan man ju sitta och lista en demo med moldaviska Frztdthkvlt som årets bästa släpp och tycka man är svinball då. Endarkenment har ett jävla drag under galoscherna ska alla ha klart för sig. Dave Hunt låter helt cp under hela plattan och det är fan inte en död sekund från start till mål.
Stilen mer death än vanligt tror jag. En del riff låter som hämtade direkt från Göteborg rentav.
Nä det här är nog en stabil platta vill jag slå fast. Blev lite lurad av episka refränger men de drar inte ner tempot ändå. Det är röjigt utav helvete!