2020-09-26, 12:59
Medlem
Topplocks avatar
Okej där ser man
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nä inte om man är trve som Mordum och Adversarius. Men för oss vanliga dödliga så är listan helt okej.
Citera
2020-09-27, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Åh herrejävlar. Tillbaka in i livmodern med dig din rookie. 😂

Fint med lite livstecken från dig! Man kunde ju hoppas på någon mer kreativ rekommendation än Imperator som alla redan kan utan och innan men som sagt kommer det inte mycket värt att nämna.
Citera
2020-09-29, 13:57
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Fint med lite livstecken från dig! Man kunde ju hoppas på någon mer kreativ rekommendation än Imperator som alla redan kan utan och innan men som sagt kommer det inte mycket värt att nämna.

Tyvärr så tror jag att Mordum klippt sig och skaffat ett jobb. Rix fm skvalpar numera i bakgrunden istället för mörker och satanism.
Dødsengel var det första tuffa han kom på från den gamla tiden.
Så kan det vara!! Haha
Citera
2020-09-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glanton
Tyvärr så tror jag att Mordum klippt sig och skaffat ett jobb. Rix fm skvalpar numera i bakgrunden istället för mörker och satanism.
Dødsengel var det första tuffa han kom på från den gamla tiden.
Så kan det vara!! Haha

Mycket möjligt att han gått samma öde till mötes som Adversarius. Från småalkad Flashbackdiktator till uttråkad kontorsråtta.

Jag drog igenom nya Anaal Nathrakh - Endarkenment i bilen. Ja - ANKOH var kass. Ja - det är klart som fan att rätt mycket kaos är skapat med en dator. Nej - det är inte så jävla Total Fucking Necro längre.

Men då kan man ju sitta och lista en demo med moldaviska Frztdthkvlt som årets bästa släpp och tycka man är svinball då. Endarkenment har ett jävla drag under galoscherna ska alla ha klart för sig. Dave Hunt låter helt cp under hela plattan och det är fan inte en död sekund från start till mål.

Stilen mer death än vanligt tror jag. En del riff låter som hämtade direkt från Göteborg rentav.

Nä det här är nog en stabil platta vill jag slå fast. Blev lite lurad av episka refränger men de drar inte ner tempot ändå. Det är röjigt utav helvete!
Citera
2020-10-03, 14:36
Medlem
Frank Friendlys avatar
Nu tycker jag alla håller käften.

NP.
Kommodus - Kommodus
Citera
2020-10-03, 19:20
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Helvete - Historien om Norsk Black Metal

Den nya Mayhem dokumentären finns för tillfället på YouTube. 3 timmar lång så pass på medans den är uppe. Går förvisso att se via NRK TV om man kör VPN.
Citera
2020-10-04, 01:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja

Den nya Mayhem dokumentären finns för tillfället på YouTube. 3 timmar lång så pass på medans den är uppe. Går förvisso att se via NRK TV om man kör VPN.
Jaha är det något nytt då. Det finns ju hundratals dokumentärer om Mayhem och Black Metal. Men jag ska nog ta en kik när jag får tid över.
Citera
2020-10-04, 01:54
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jaha är det något nytt då. Det finns ju hundratals dokumentärer om Mayhem och Black Metal. Men jag ska nog ta en kik när jag får tid över.

Förvisso bara hunnit se del ett av fyra vilket jag har för mig är de första 45 minuterna. Mycket man hört förut men även en del nytt.
Citera
2020-10-04, 01:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Förvisso bara hunnit se del ett av fyra vilket jag har för mig är de första 45 minuterna. Mycket man hört förut men även en del nytt.
Okej, det låter ju intressant ändå.
Citera
2020-10-04, 13:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Jag såg hela dokumentären på morgon. Var ju ganska intressant, men jag får nog se om den och då vara nykter.
Citera
2020-10-07, 16:56
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hittade nyss det här ryska DSBM bandet Tómskála. Lyssnar just nu på det.
https://www.youtube.com/watch?v=bWl_IyNnWRo
Citera
2020-10-07, 21:31
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hittade nyss det här ryska DSBM bandet Tómskála. Lyssnar just nu på det.
https://www.youtube.com/watch?v=bWl_IyNnWRo

Jävla skön ljudbild. Längesedan jag hörde ny DSBM som föll mig i smaken. För övrigt en sinnessjuk logga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in