2020-10-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Borde man kunna göra, eller så kör du en kukring vid roten, och har så långa/stora kondomer att du kan trä kondomen utanpå ringen för att få den att sitta kvar bättre?
Inte kukbärare själv så svårt att veta hur det funkar praktiskt, bara haft sex med en man som var förtjust i kukring, men han hade inga problem med att kondomen ville hasa ner heller, så han trädde nog bara på kondomen så långt den nådde?

Ok. Iaf så har jag inga erektionsproblem så det var inte därför...
Citera
2020-10-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Precis, orka köpa special designade dyra kondomer....

Får du inte ont av kukringen?
Brukar du ha sex längre än 3-4min som ts?

Nu kör jag utan kondom så fort som möjligt, när tjejen är konstaterad clean.
Nej, har en i mjuk silikon och den är platt och lite bredare, även den bland den grövsta jag kunde hitta, vill inte ha för tight.
Både kortare och längre sex förekommer, men mest längre, 20 -60 min.
Citera
2020-10-02, 23:14
Medlem
Citat:
Ok. Iaf så har jag inga erektionsproblem så det var inte därför...

Min tanke vara mera att ha en kukring för att få kondomen att lättare sitta kvar, och i så fall inte ha en som sitter så hårt, utan bara som "kondomhållare" vid roten. Men det kanske är svårt att få kondomringen utanpå kukringen?
Citera
2020-10-03, 00:04
Medlem
Citat:
Min tanke vara mera att ha en kukring för att få kondomen att lättare sitta kvar, och i så fall inte ha en som sitter så hårt, utan bara som "kondomhållare" vid roten. Men det kanske är svårt att få kondomringen utanpå kukringen?

Man tar kukringen ovanpå kondomen
Citera
2020-10-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Man tar kukringen ovanpå kondomen

Okej. Men innebär inte det en ökad risk för att skada kondomen att trä ringen utanpå? Och sitter den kvar bra utanpå glidet om man inte vill ha effekten av själva ringen (inte så tajt) utan bara för att hålla kvar kondomen?
Ber om ursäkt för dum fråga kanske, men svårt att relatera till då jag inte kan prova själv.
Citera
2020-10-03, 00:47
Medlem
Citat:
Okej. Men innebär inte det en ökad risk för att skada kondomen att trä ringen utanpå? Och sitter den kvar bra utanpå glidet om man inte vill ha effekten av själva ringen (inte så tajt) utan bara för att hålla kvar kondomen?
Ber om ursäkt för dum fråga kanske, men svårt att relatera till då jag inte kan prova själv.

Kanske, har aldrig hänt mig iaf, lite saliv eller glid så drar man på den ovanpå. Ja för mig sitter den bra och liksom hindrar kondomen från att rulla upp sig. Jag har inte cirkulär ring utan mer som en rem, lite tillplattad alltså.
Citera
2020-10-03, 08:40
Medlem
Pacwans avatar
Kör personligen oftast med kukring då jag tycker det känns suveränt.
Brukar sätta en bakom roten och en mindre och knottrig precis bakom ollonet. Sen åker kådisen på och den rullar jag ner. Vet inte om jag klassas som lång men oftast når inte kådisen ner så jag kan trä den över den innersta kukringen.
Tycker det är helt suveränt faktiskt och den bakom ollonet hjälper till med uthålligheten.
Citera
2021-06-21, 01:10
Medlem
Citat:
Don't leave a cock ring on a penis for too long. The general industry recommendation is to keep a cock ring on for no more than 20 to 30 minutes. The blood flow restriction is usually safe in short bursts, but much like when you wear a tight rubber band on a finger, it can become painful after a prolonged period.

Detta hände mig i fredags, jag och tjejen kom hem efter en fest och tänkte köra lite fyllesex, vi började som vanligt med olika ställningar men avslutades med skedsex, men dagen där på så insåg jag att jag hade deckat med kukringen på! Nu söndag så upptäckte jag ett stort blåmärke stort som en gammal femkrona på kuken, sitter här helt förskräkt men kuken verkar funka som den ska🤔
Senast redigerad av Fetknegarn 2021-06-21 kl. 01:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in