2020-10-02, 15:44
Medlem
Bandoliers avatar
Vet inte varför men jag har aldrig tidigare testat en kukring. Kanske för att jag inte har haft något behöv eller för att jag trott att det var en ganska onödig grej?

Men för ett par dagar sedan var det dags. Min kvinna hade beställt en del saker på nätet och ville överraska mig med en sådan ring.

När det var dags för älskog så drog jag på mig den. Tror den är gjord av silikon eller liknande material. Den skulle träs på först efter att man fått stånd för att blodet först skulle fylla upp dasen. Jag gjorde så och tyckte först att den kändes obehagligt trång nere vid roten men vande mig ganska snabbt.

Men jäklar - när vi sedan satte igång så kom effekten! Hårdheten blev ungefär densamma men däremot blev ollonet som ett plommon av allt blod! Min partner kunde inte låta bli att skratta när hon såg det - det såg ut som om den skulle spricka! Och när jag skulle in i henne så var det en tydlig skillnad mot förr - om det inte vore för att hon var så blöt så skulle jag ha fått pressa in kukhuvudet. Och känsligheten blev förstärkt så att jag trodde det skulle gå redan efter någon minut.

Efter sprutet - som också blev starkare - så var det nästan svårt att få av ringen utan att den skulle fastna i skinnet. Men som helhet måste jag säga att jag blev mycket positivt överraskad! Den kommer att användas frekvent hädanefter. Hehe...

Någon mer här som upplevt samma intensiva känsla av kukring? Kan det kanske vara ohälsosamt att ollonet blir så pass blodfyllt?
Citera
2020-10-02, 15:46
Medlem
Idiotsveriges avatar
Det finns säkert många idioter som spräckt ollonet med kukring. Men de håller nog käften, av skam.
Citera
2020-10-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Det finns säkert många idioter som spräckt ollonet med kukring. Men de håller nog käften, av skam.

Du kanske har en vän som känner en vän som kan berätta om sina erfarenheter?...
Citera
2020-10-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Vet inte varför men jag har aldrig tidigare testat en kukring. Kanske för att jag inte har haft något behöv eller för att jag trott att det var en ganska onödig grej?

Men för ett par dagar sedan var det dags. Min kvinna hade beställt en del saker på nätet och ville överraska mig med en sådan ring.

När det var dags för älskog så drog jag på mig den. Tror den är gjord av silikon eller liknande material. Den skulle träs på först efter att man fått stånd för att blodet först skulle fylla upp dasen. Jag gjorde så och tyckte först att den kändes obehagligt trång nere vid roten men vande mig ganska snabbt.

Men jäklar - när vi sedan satte igång så kom effekten! Hårdheten blev ungefär densamma men däremot blev ollonet som ett plommon av allt blod! Min partner kunde inte låta bli att skratta när hon såg det - det såg ut som om den skulle spricka! Och när jag skulle in i henne så var det en tydlig skillnad mot förr - om det inte vore för att hon var så blöt så skulle jag ha fått pressa in kukhuvudet. Och känsligheten blev förstärkt så att jag trodde det skulle gå redan efter någon minut.

Efter sprutet - som också blev starkare - så var det nästan svårt att få av ringen utan att den skulle fastna i skinnet. Men som helhet måste jag säga att jag blev mycket positivt överraskad! Den kommer att användas frekvent hädanefter. Hehe...

Någon mer här som upplevt samma intensiva känsla av kukring? Kan det kanske vara ohälsosamt att ollonet blir så pass blodfyllt?

Vilken storlek var det på ringen?
Höll den sig på plats hela tiden? Hur länge knullade ni?
Citera
2020-10-02, 17:20
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Vilken storlek var det på ringen?
Höll den sig på plats hela tiden? Hur länge knullade ni?

Vet inte storleken på ringen och har ingen att jämföra med. Den satt hårt fast hela tiden. Samlaget höll väl på typ 3-4 minuter bara för jag nådde kulmen fort på grund av känsligheten på ollonet.
Citera
2020-10-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Vet inte storleken på ringen och har ingen att jämföra med. Den satt hårt fast hela tiden. Samlaget höll väl på typ 3-4 minuter bara för jag nådde kulmen fort på grund av känsligheten på ollonet.

Oj, det var inte så länge.
Jag brukar ha problem med kondomer som åker upp och inte håller sig fast vid roten.
Gillar att knulla ganska länge.
Citera
2020-10-02, 19:39
Medlem
Citat:
Jag brukar ha problem med kondomer som åker upp och inte håller sig fast vid roten.

Testa att köpa en sats med flera kukringar, i olika storlekar, och prova ut en som passar lagom för att hålla kvar kondomen.
Annars tror jag att det finns kondomer med inbyggd kukring, men beror på om du inte vill ha den åtkramande effekten, eller bara något som håller kondomen på plats?
Citera
2020-10-02, 22:56
Medlem
Citat:

En flat kukring kan avhjälpa det, funkat bra för mig iaf. Och även att köpa kondomer av rätt storlek, större bredare kondomer sitter bättre kvar om man är grov. Tyvärr jävligt dyra bara
Citera
2020-10-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
En flat kukring kan avhjälpa det, funkat bra för mig iaf. Och även att köpa kondomer av rätt storlek, större bredare kondomer sitter bättre kvar om man är grov. Tyvärr jävligt dyra bara

Precis, orka köpa special designade dyra kondomer....

Får du inte ont av kukringen?
Brukar du ha sex längre än 3-4min som ts?
Citera
2020-10-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Testa att köpa en sats med flera kukringar, i olika storlekar, och prova ut en som passar lagom för att hålla kvar kondomen.
Annars tror jag att det finns kondomer med inbyggd kukring, men beror på om du inte vill ha den åtkramande effekten, eller bara något som håller kondomen på plats?

Kan man använda kukring på kondomen? Kondomen har ju glidmedel på sig osv...
Citera
2020-10-02, 23:08
Medlem
Citat:
Kan man använda kukring på kondomen? Kondomen har ju glidmedel på sig osv...

Borde man kunna göra, eller så kör du en kukring vid roten, och har så långa/stora kondomer att du kan trä kondomen utanpå ringen för att få den att sitta kvar bättre?
Inte kukbärare själv så svårt att veta hur det funkar praktiskt, bara haft sex med en man som var förtjust i kukring, men han hade inga problem med att kondomen ville hasa ner heller, så han trädde nog bara på kondomen så långt den nådde?
Citera
2020-10-02, 23:08
Medlem
Don't leave a cock ring on a penis for too long. The general industry recommendation is to keep a cock ring on for no more than 20 to 30 minutes. The blood flow restriction is usually safe in short bursts, but much like when you wear a tight rubber band on a finger, it can become painful after a prolonged period.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in