2020-10-02, 21:28
Medlem
Om biden blir president ska han sitta och trycka i en källare ett år till?

Trump kommer tjäna på detta. 20 dagar innan valet kommer han vara fullt frisk och kunna kampanja hårt! Biden kommer få sitta och gömma sig.
Citera
2020-10-02, 21:31
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Trump överlever nog, han verkar fysiskt robust. Mer oroande är isåfall om han smittade Biden under debatten häromdagen. Biden ser skör ut och ger intrycket av att vara en person som kan dö just av att man nyser på honom.

Vad rolig läsning. Ställer skumpan på kylning och håller tummarna för att Biden snart inte längre lever ❤️
Citera
2020-10-02, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverind
Jag vet inte, masspsykos är väl mera Trumpens grej. Men du menar att du ser igenom allt, förstår hur det ligger till och att alla som inte tycker som du är "lågintelligenta narcissister"? Hahaha, ännu är inte den sista idioten född.

Ni är alla idioter som sitter och kastar skit på varandra. Trump är bara ringledaren. Ni klappar alla efter hans takt. Han är skurken vänstern älskar att hata och idolen som många inom högern blint dyrkar. Ni bidrar båda till att förvandla samhället till Idiocracy: https://www.youtube.com/watch?v=GFD2ggNxR1g
Citera
2020-10-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Ni är alla idioter som sitter och kastar skit på varandra.

Och man är beredd att offra sitt eget, och sina barns, väl och ve, bara man får lobba iväg en rejäl blaffa.
Citera
2020-10-02, 21:44
Medlem
prominentens avatar
Hedervärt! På min Facebook jublar en del personer. Sjukt!

Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Han kan ju använda munskydd, låta bli att skaka hand, genomföra virtuella möten, ...

Ändå önskar jag hoom inte detta. Ingen förtjänar corona.
Citera
2020-10-02, 21:47
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ingen ska behöva drabbas av ett dödligt virus, ingen. Inte ens president Trump. Krya på dig!

Men detta virus har du mer eller mindre släppt lös i USA. Ja, det kom ursprungligen från Kina. Men som du, Trump, har hanterat det så är det mer relevant att kalla det för "the Trump Virus" än ditt återkommande Kina-epitet. Vad gäller USA's befolkning och dödstal och risker för USA's befolkning så kan man med fog hävda att du Trump har skapat detta virus.

Med detta sagt, så önskar jag dig ändå ett tillrisknande, avsättande från "tronen", och en skön pensionärstillvaro på golfbanan (möjligtvis störd av åtal/fängelse för skattefusk)
Citera
2020-10-02, 21:47
Medlem
prominentens avatar
Detta

Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Människor tillbåde höger och vänster som tar politik på allvar och inte ser det som den circushow den faktiskt är är låintelligenta narcissister ja. Inte folk i gemen.

Vänstern har visat sina rätta jag idag bakom fassaden av fejkad humanism och empati. .
Citera
2020-10-02, 21:48
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Vad rolig läsning. Ställer skumpan på kylning och håller tummarna för att Biden snart inte längre lever ❤️
Kan inte Trump boka ett möte med Soros och ge honom en blöt kyss
Citera
2020-10-02, 21:49
Medlem
prominentens avatar
Inte ok!

Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Citera
2020-10-02, 21:50
Medlem
prominentens avatar
Din första mening hedrar dig

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ingen ska behöva drabbas av ett dödligt virus, ingen. Inte ens president Trump. Krya på dig!

Men detta virus har du mer eller mindre släppt lös i USA. Ja, det kom ursprungligen från Kina. Men som du, Trump, har hanterat det så är det mer relevant att kalla det för "the Trump Virus" än ditt återkommande Kina-epitet. Vad gäller USA's befolkning och dödstal och risker för USA's befolkning så kan man med fog hävda att du Trump har skapat detta virus.

Med detta sagt, så önskar jag dig ändå ett tillrisknande, avsättande från "tronen", och en skön pensionärstillvaro på golfbanan (möjligtvis störd av åtal/fängelse för skattefusk)
Citera
2020-10-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Sluta leka Messias när du själv önskat ond bråd död åt andra. Bland det första som dök upp när jag kollade dina tidigare inlägg var detta:

Intressant att en enkel vädjan om sunt förnuft fick dig att göra en ansträngning i hopp om att begå karaktärsmord istället för att bemöta själva ämnet.

Men vilken jackpot! Höjden av dödsknarkarnazistiskt näthat! Jag förmodar att Robban knackar på imorgon?
Citera
2020-10-02, 21:53
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Verkar som han fått i sig en större mängd virus, kan mycket väl vara ett terrorattentat mot Trump av någon av hans mäktiga fiender.

Inget är omöjligt, uppe på Trumps maktnivå. Som tur är får ju Trump V.I.P- behandling med exklusiva mediciner, så han överlever med största säkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in