Citat:
Ursprungligen postat av
AlfaKennyBody
Haha ja det är ni. Och nu blev du butthurt igen o ska börja ha världens käft o påstå att jag ska börja bevisa saker för dig bara för att jag sagt något som stämmer.
Garre.. Jag har försökt att prata med dig förr. Men blev du något visare av det? Nej.. Inte det minsta skulle jag säga. För gör man det så tappar du helt förmågan o argumentera och går istället ut efter att förstöra tråd efter tråd med lågkvalitativa inlägg.
Det kommer spåra ur i en massa skitinlägg (cirka 25 stycken) ifrån din sida där du inte har några direkta argument o komma med, utan det kommer o vara 2 timmar från dig där du skriver något i stil med "huehuehue, som om något vettigt skulle kunna komma ur orange man!" o bara sitter o låtsas att du garvar, åt varenda bevis man lägger upp för dig.
Så tack men nej tack. Jag kommer avstå din inbjudan. Det är lördag idag.. Och jag har massor med annat kul jag kan tänka mig o göra.
Du får helt enkelt själv sätta dig ner o lyssna han, utan o blanda in dina känslor i det.
haha, jo som vanligt - älskar man sin stora ledare så är det klart man inte ser klart.
Du hade inget då, och har inget nu att komma med. Det är konstant samma tugg, om och om igen.
Trump är så bra.
Vad har han gjort för "bra" för oss?
Gå ur Iran-avtalet = Iran närmare kärnvapen... Bra?
Miljön? Ta bort utsläppsregler för bilar, går ur klimatavtalet, ta bort många regleringar, tillåter fracking... Vad finns det gör "bra" han gjort med miljön?
Ekonomin i USA den var bra 2015, den var bra 2016.... osv bra tom 2019. Finns inget specifikt Trump gjort för oss där.
Upplopp efter upplopp i USA - han är ledare har ansvaret.
Corona - finns stora brister i där med. Du vill inte förstå.
Men skitsamma - detta påverkar inte "oss" direkt så det går inte mot ditt uttalande.
Vad är det Trump gjort för oss? Finns det något du klarar av att säga?