Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Og jeg er helt enig med at bryske menn med kraftige kameralinser rettet mot S4 på fisketur høres litt merkelig ut. Ikke en helt vanlig kombo.
Jeg har aldri lest noen plass at det kameraet med telelinse var rettet mot huset.
Hvis de skulle spane på huset, så vil jo den bryggen være den dummeste plassen å stå på med tanke på alle bilene som kjører forbi og alle damer med hund og barnevogn som går tur der.
Det som er rart, er jo at vi ikke har hørt et ord om at disse to ble fanget opp av overvåkningskameraene på andre siden av vannet. Det MÅ de jo ha blitt. Dette med "fiskerne" er bare en av mange ting som TT bruker for å prøve å vri søkelyset vekk fra TH.
Hvis fiskerne hadde vært interessant for politiet, så hadde de gått ut med etterlysning.
Jeg er sikker på at de var der for å studere og ta bilder av fugler og samtidig fiske.
En stor sånn telelinse er såpass kraftig at man kan lese av et registreringsnummer på en bil, mange kilometer unna, eller se om TH har First Price kaviar på brødskiva, men hvis de ville spane inn vinduene på S4, så ville det vært bedre å stå på andre siden av vannet. Man ser verken vinduer eller døren fra den brygga. Man ser vel knapt huset.
At de var brysk, er kanskje ikke så rart. De var østeuropeere, og da kanskje folk glaner ekstra mye. Hvem liker vel å bli glanet på.