2020-10-02, 15:47
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Berätta om Trumps löfte att frivilligt lämna makten i ett demokratiskt val......eller hur ofarligt Corona är........eller att han hade störst publik i hisorien vid installationen.......eller hans skatter.......att han har skapat den starkaste ekonomin.........för det ju sant allt eller hur. Iaf för idioter utan egen förmåga att ta till sig sanna fakta.
Och nu när du sitter på sanningen, hur har det gagnat dig? Du är ju fortfarande samma förlorare som förr, trots att ”du sett ljuset”.
Citera
2020-10-02, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det finns inga som helst kopplingar mellan president Trump och Ryssland. Däremot mellan Hillary och Ryssland (Uranium One-affären) och mellan Biden (Hunter Biden fick 3,5 miljoner dollar av frun till Moskvas borgmästare) och Ryssland.

Demokraterna anklagar Trump för något som de själva är skyldiga till.

Vad snackar du om? Trumps företag har varit [del?]finansierade av ryssar sen 90-talet.

OnTopic: Hoppas det går över snabbt för både Trump och Melania. Värsta scenariot (om än väldigt osannolikt) är väl att Melania stryker med och Trump återhämtar sig snabbt. Det skulle kunna göra närmsta fyra åren väldigt läskiga.
Senast redigerad av Baradino 2020-10-02 kl. 15:52.
Citera
2020-10-02, 15:51
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om medvetet skulle det ju i så fall vara betydligt enklare att smitta en sådan som Hope Hicks som inte rör sig med vakter men är en person som kommer befinna sig närheten av presidenten på samma plan, helikopter etc.

Sedan är det som sagt så att Trump är inte lika nojig över att bli smittad som Biden är.

Litet enkelt uttryckt; det borde han vara (eller mer). Jag tror du (och alla) förstår varför det är så.
Citera
2020-10-02, 15:56
Bannlyst
Detta var dagens bästa nyhet! 🙂

Tyvärr finns en risk att det är "fake news" för att Trump ska bli sjuk, hänga i en tunn tråd, och sedan magiskt tillfriskna lagom till valdagen. Och då tacka Gud givetvis.
Citera
2020-10-02, 15:57
Medlem
Tubleross avatar
Biden kommer ju också bli satt i obligatorisk karantän i 14 dagar pga debatten då förmodligen.

Det märks verkligen att det är 2020 haha. Allting kan hända.

Men seriöst, folk överdriver så in i helvete, han kommer nog vara sjuk med milda symptom i ungefär 10-14 dagar o sedan gå tillbaka till kampanjen.

Biden borde nog vara mer orolig om han testas positiv då han verkar mycket skörare.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Att du reducerar Trumps alla grova debacle (mot krigshjältar, avlidna politiker, kvinnor, icke-vita mm) till "förolämpningar och öknamn" visar att du inte är i stånd att ta in information om din snutteälskling.
Det är ok att blunda för en fullblodspsykopats övergrepp, men du får vackert acceptera att vi är några som väljer att hålla ögonen öppna.
Jag som trodde vi pratade om hur Trumps fan base ser honom.

Så nej, jag är ingen fan boy. Då har du missförstått hela konversationen vilket iofs var väntat.

Men jag kan erkänna att jag har inget emot Trumps epitet mot Biden, Hillary och gänget.
Citera
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Då är vi lika frånsett att du tycks avguda en ljugande, tafsande, ful och ointelligent man. Hoppas inga barn finns i din närhet......
Varför är ni vänsterslödder alltid så jävla passivt aggressiva? Genast dras det in barn i diskussionen, din skamlösa hagga.

Ska man dra barnkortet gör man det mot Bidenfansen, deras sockerpappa har ju en förmåga att klänga sig fast vid andras barn som en fulgubbe i parken. Tror du verkligen en ointelligent man sitter fyra år som president över en supermakt, konstant motarbetad av de bölande förlorarna? Man har kastat allt + diskbänken efter mannen och ändå står han rakryggad och hånflinar dig i ansiktet. Ful får man dock vara, även du ska ju kunna visa dig ute men ska du kritisera Trump bör du dock ställa dig på lite fastare mark och inte bara rapa upp vad du hört någon annan säga.
Senast redigerad av Sharm0ta 2020-10-02 kl. 16:00.
Citera
2020-10-02, 16:01
Medlem
JedanProblems avatar
Jag kan tycka att Trump visade lojalitet gentemot sina närmaste medarbetare när han gjorde intervjun med Fox endast ett par timmar innan covid-tweeten gick ut.

Naturligtvis så hade Trump redan fått ett första och andra positivt test tillbaka vid den tidpunkten han gjorde intervjun, och han väntade säkerligen bara på ett "sista trippel-check-test" som skulle ge det slutliga svaret.

Men han kastade inte Hope Hicks under bussen utan berömde hennes flit och arbetsmoral, och påpekade att hon ofta bar mask.
Citera
2020-10-02, 16:02
Medlem
DrunkenZealots avatar
Trump får inte corona, corona får Trump.

Trump kommer leva längre än Noa, och Noa levde lnäänge.
Citera
2020-10-02, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag som trodde vi pratade om hur Trumps fan base ser honom.

Så nej, jag är ingen fan boy. Då har du missförstått hela konversationen vilket iofs var väntat.

Men jag kan erkänna att jag har inget emot Trumps epitet mot Biden, Hillary och gänget.
Ehh, du verkar ha glömt bort att vårt meningsutbyte började med att jag beskrev att hans pöbel gillar hans ständiga grova övertramp om levande som döda, precis som de skulle göra om han gjorde sig rolig över en c19-sjuk Biden. Vi inte kommer längre eftersom du inte kan koncentrera dig längre än ett (1) inlägg. Den här konversationen är - över.
Citera
2020-10-02, 16:10
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Men ditt jävla klappmongo!!!! Inser du inte det självklara!!!!!!!! Det är ungefär lika dumt som att säga att 1procent dör av höggradigt gliom. Det är så dumt så det behövs ingen källa.

Det är inte 7 procent döda i Corona nu, inte bland 74-åringar inte ens i närheten. Låt säga att siffran i ett antagande är 0.5 procent. Då tror du att risken är 14 ggr högre för USA mäktigaste man än vad det är gemene person!!! Han har tillgång till sjukvård som ingen annan, i världens mest utvecklade medicinska nation, det står redan en ECMO reserverad för honom. Fattar du inte att du är galet korkad??
Men lille tuffe killen, du behöver inte göra antaganden - vi har bra vetenskaplig data för att räkna fram detta. 4% är dödligheten för en genomsnittlig 75åring. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.07.23.20160895v5

Oddsen är goda för Trump, men att gissa att dom endast är 0,5% tyder på en låg IQ hos indianhej .
Citera
2020-10-02, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Är inte det senaste ryssnarrativet att ”istället för att hjälpa Trump direkt satte Putin krokben för Hillary”?Det var ryssarnas fel att Hillary förlorade. Har för mig att jag läst det nånstans..

Personligen anser jag att Trump vann för att Hillary var Hillary, men vad vet jag?

Trump vann på grund utav USA's valsystem och att folket har fått less utav politisk korrekthet och identitetspolitik.

Jag tror det blir samma veva igen. Vid valdagen så röstar folket GOP igen, bara för att slippa politisk korrekthet och identitetspolitik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in