2020-10-02, 15:09
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så du tycker inte att en president behöver hållas ansvarig för sina ord och sin handling?
Kallar du ditt joller för att hålla presidenten ansvarig?

”Där fick han minsann, borde aldrig ha snackat skit om viruset, liksom”. Det du sysslar med i den här frågan är bara regelrätta fåntratterier...

Lek med tanken att Trump inte ens blir sängliggande, hans trovärdighet i virusfrågan skulle öka i kubik. Det enda den vänsterliberala tattarcirkusen kan hoppas på är att han dör, men då ryker den fejkade humanismen på två röda istället.
Citera
2020-10-02, 15:10
Medlem
Detta kan bara gynna honom i valet. Sympati och inspiration för osäkra röstare att hämta. Ser inte hur det skulle ha någon negativ påverkan överhuvudtaget.

Amerikaner är bra underliga.
Citera
2020-10-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ingen kan spå hur en individ kommer reagera på smittan. Just nu kan han arbeta. Blir han sämre slutar han arbeta, punkt.

Ja, det var en ju självklar reflektion.
Citera
Medlem
Senile gubben Trump tog den enkla vägen att slippa debatter.
Hej jag är sjuk och kan inte debattera mera.
Sen ligger han under solariet och smörjer in sig med brun utan sol.
Han tordes inte ta debatten
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Tja. Så insatt är jag inte. Jag aktar mej noga för spelbolagen. Ja, du vet: Trump är så gammal och fet så skulle han få Corona då är det tack för kaffet direk, bara.

Förresten tror jag att han dragit på sej socker också under de två presidentåren. Uppgifterna har mörkats och därmed fragits undan murvlarnas räckvidd. Han är illa däran som fan fast han döljer det skickligt.

Blir lite upp till bevis med tanke på han ofta skryter om sin perfekta hälsa. Alla värden är alltid perfekta. Han dricker heller ingen alkohol eller har varit rökare. Men det jävliga med viruset är att det verkar slå så olika. Melanie Trump är ju inte heller så ung längre så kan drabba henne svårt.

Det bästa han kan göra är nog att inte göra misstaget som Boris gjorde att fortsätta jobba i 110%. Ta en helt paus från allt. Skicka fram Pence mer.
Citera
Medlem
zergrushs avatar
"The best people"
https://twitter.com/kaitlancollins/status/1311917943182233600
Citat:
I’m told a small group of officials were aware Thursday a.m. that Hope Hicks had tested positive. Despite that, President Trump traveled to New Jersey for a fundraiser and his press secretary held a briefing.
Citera
2020-10-02, 15:12
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Kallar du ditt joller för att hålla presidenten ansvarig?

”Där fick han minsann, borde aldrig ha snackat skit om viruset, liksom”. Det du sysslar med i den här frågan är bara regelrätta fåntratterier...

Lek med tanken att Trump inte ens blir sängliggande, hans trovärdighet i virusfrågan skulle öka i kubik. Det enda den vänsterliberala tattarcirkusen kan hoppas på är att han dör, men då ryker den fejkade humanismen på två röda.
Trump har knappast kommenterat corona de senaste månaderna, trots att 200.000 dött i USA. Kan du hålla med om att det är lite ovanligt av en statsman att göra så?

Vad tycker du hans första replik ska bli till pressen om han blir riktigt sjuk? "Jag hade fel"?

Tror du han ångrar att inte Holly m.fl hade ansiktsmask när de var nära honom? Han hånade Bidens ansiktsmask i debatten, var det smart? Vem gör så?
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2020-10-02 kl. 15:14.
Citera
2020-10-02, 15:12
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Wow!:

US Presidential Election 2020 Odds - Betting Suspended

https://www.oddschecker.com/politics/us-politics/us-presidential-election-2020/winner

Nu går jorden under.

Även Svenska spel ha pausat spelet på Presidentvalet,

https://spela.svenskaspel.se/oddset/889457-amerikanska-presidentvalet-2020
Citera
2020-10-02, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Skulle nu mot all förmodan Trump avlida så nog frasen han mest kommer förknippas med denna.

Hur många gånger har inte Trump upprepat detta falska budskap till medborgarna som ju dom flesta inser är bara politiskt bullskit helt utan verklighetsförankring.

Och hans förklaring till att smittan nu nått vita huset är verkligen bisarr så det föreslår, ingen som helst reflektion över sin egen roll som president över att smittan nu finns inom väggarna.
Det vore ju mycket bättre om han tog till domedagstonerna och därmed gjorde väg för den amerikanska ekonomin snabba död. Nej vänta, det är ju demokraternas angreppssätt.

Försök fatta att aktiemarknaden reagerar på signaler och förväntningar och inte på fakta. En president måste förmedla hopp och positivitet, för landets skull. Det måste egentligen hela ledarskiktet göra, men det skiter demokraterna i.
Citera
2020-10-02, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Kan inte tråden låsas? Trump har fått nån sorts förkylning. Pandemin är ju över enligt förnekarna.
Förnekar eller inte, det är bara att titta på statistiken, ytterst få som blir allvarligt sjuka. Är det så svårt att fatta? Sosse?
Citera
2020-10-02, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ja, det var en ju självklar reflektion.
Ja och därför kan inga jämförelser göras med Boris Johnson eller nån annan.
Citera
2020-10-02, 15:15
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Trump har knappast kommenterat corona de senaste månaderna, trots att 200.000 dött i USA. Kan du hålla med om att det är lite ovanligt av en statsman att göra så?

Vad tycker du hans första replik ska bli till pressen om han blir riktigt sjuk? "Jag hade fel"?

Tror du han ångrar att inte Holly m.fl hade ansiktsmask när de var nära honom?
Nej, jag kan inte tycka att det är särskilt märkligt. Jag bor i Sverige utlämnad till Tengele, vi har inte gjort ett skit åt viruset. Varför ska alla andra krypa för att du ska bli nöjd, din lallare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in