2020-10-02, 14:56
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Skrämmande hur många vänsterkändisar som svarat på hans tweet och önskar livet ur honom. Det indikerar på att det kan bli rejält kaos efter valet också.

Hej! Får man fråga vilka? Är så jäkla dålig på det här med twitter.
Citera
2020-10-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Parodin skulle vara fulländad om valet i slutändan står mellan Harris och Pence efter att båda presidentkandidaterna ställer in av hälsoskäl. Kanske skulle få jänkarna att på allvar fundera över att inte rösta fram gubbar på över 70 år.
Funderade på detta i somras att båda skulle kunna drabbas av Corona. Vi får väl se.
Citera
2020-10-02, 15:01
Medlem
IQ-145s avatar
Fantastiskt att inte Trump har testats positivt tidigare. Världens mest upptagne ledargestalt som förmodligen kommer i kontakt med fler människor än något annat statsöverhuvud. Det var ju bara en tidsfråga, no big deal. En kraftigare snuva är att vänta. Nu får han mer tid över till frugan som sitter i samma sits.

Men det visar att Trump har varit villig att ta en ”smäll” för folket, inte låta sig avskräckas utan fortsätta med sin plikt. Biden som har gömt sig i sin källare de senaste sex månaderna har i varje fall visat hur han eventuellt kommer att styra landet, jo genom att gömma sig när saker och ting hettar till.

Undrar om konspirationsmänniskor kommer spekulera i att demokraterna medvetet har skickat fram COVID-19 smittade människor i hans och hans stabs närhet. Det vore ju det perfekta sättet att få han ur spel.
Citera
2020-10-02, 15:01
Medlem
De Trump-hatande vänstertrollen förnekar sig inte.

Citat:
På de svenska statsmediernas sociala medier-konton svämmar hatet mot presidenten över. "Äntligen", skriver flera personer på Sveriges Radio P3:s Instagramkonto. "Det finns hopp för 2020 ändå" och "lite skadeglad måste man väl få vara", lyder andra omdömen.

Även på SVT:s Facebooksida är det många som roas av beskedet, för att inte tala om alla de Trump-fientliga röster som kommenterar på Twitter, där Trump meddelade att han testat positivit för viruset. "Jag har NOLL sympati för dig och din familj. Som akutläkare har jag förlorat tre kollegor och en 27-årig frisk kusin till detta virus", twittrar en läkare.

https://www.friatider.se/antligen-vanstern-jublar-over-trumps-coronabesked
Citera
2020-10-02, 15:03
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Parodin skulle vara fulländad om valet i slutändan står mellan Harris och Pence efter att båda presidentkandidaterna ställer in av hälsoskäl. Kanske skulle få jänkarna att på allvar fundera över att inte rösta fram gubbar på över 70 år.
Någon som vet om Biden och Trump skakade hand öppet innan eller efter debatten? Corona är oerhört lättsmittat.

En valkampanj där två gamla gubbar sitter på rummet och har corona, det hade inte ens Hollywood kommit på.
Citera
2020-10-02, 15:04
Medlem
Trump Covid test: Who is Hope Hicks?
https://www.bbc.com/news/newsbeat-54387620
Citera
2020-10-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Fantastiskt att inte Trump har testats positivt tidigare. Världens mest upptagne ledargestalt som förmodligen kommer i kontakt med fler människor än något annat statsöverhuvud. Det var ju bara en tidsfråga, no big deal. En kraftigare snuva är att vänta. Nu får han mer tid över till frugan som sitter i samma sits.

Men det visar att Trump har varit villig att ta en ”smäll” för folket, inte låta sig avskräckas utan fortsätta med sin plikt. Biden som har gömt sig i sin källare de senaste sex månaderna har i varje fall visat hur han eventuellt kommer att styra landet, jo genom att gömma sig när saker och ting hettar till.

Undrar om konspirationsmänniskor kommer spekulera i att demokraterna medvetet har skickat fram COVID-19 smittade människor i hans och hans stabs närhet. Det vore ju det perfekta sättet att få han ur spel.

Om han är så upptagen hur hinner han då med all golf och allt tv tittande?
Finns det verkligen ingen annan ledare i hela världen som jobbar mer än han?
Citera
2020-10-02, 15:05
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
De stoppade väl all vadslagning på valet nu för ett par timmar sedan, eller?

Tja. Så insatt är jag inte. Jag aktar mej noga för spelbolagen. Ja, du vet: Trump är så gammal och fet så skulle han få Corona då är det tack för kaffet direk, bara.

Förresten tror jag att han dragit på sej socker också under de två presidentåren. Uppgifterna har mörkats och därmed fragits undan murvlarnas räckvidd. Han är illa däran som fan fast han döljer det skickligt.
Citera
2020-10-02, 15:07
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Trump twittrade att rampen var brant och hal, men i verkligheten - som man kan se själv - så lutar den <10 grader. Det är även soligt och torrt, och bredvid går en man i liknande skor. Skillnaden är att den andre mannen går helt obehindrat.

Om detta kan kopplas till Trumps stroke eller bara till en gammal och skröplig kropp vet jag såklart inte till 100%, men det är ju uppenbart att gubben inte är helt kry.

Det blir ännu värre när man jämför hur Trump går nerför Rampen (vid 22 sekunder), med hur Biden nästan springer upp för samma ramp (ca. 2.05 in i klippen).

Man behöver inte undra vem av dessa som är mest fit och i bäst form. Det är utklassning!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Tja. Så insatt är jag inte. Jag aktar mej noga för spelbolagen. Ja, du vet: Trump är så gammal och fet så skulle han få Corona då är det tack för kaffet direk, bara.

Förresten tror jag att han dragit på sej socker också under de två presidentåren. Uppgifterna har mörkats och därmed fragits undan murvlarnas räckvidd. Han är illa däran som fan fast han döljer det skickligt.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om Donnie har åldersdiabetes.
Citera
Avstängd
Citat:

Trump var en pigg 69-åring när han ställde upp som kandidat. Biden var en dement och skröplig 76-åring. Ganska stor skillnad.
Citera
2020-10-02, 15:08
Medlem
Skulle nu mot all förmodan Trump avlida så nog frasen han mest kommer förknippas med denna.
Citat:
I just want to say that the end of the pandemic is in sight, and next year will be one of the greatest years in the history of our country.
Hur många gånger har inte Trump upprepat detta falska budskap till medborgarna som ju dom flesta inser är bara politiskt bullskit helt utan verklighetsförankring.

Och hans förklaring till att smittan nu nått vita huset är verkligen bisarr så det föreslår, ingen som helst reflektion över sin egen roll som president över att smittan nu finns inom väggarna.
Citat:
It is very, very hard when you are with people from the military, or from law enforcement, and they come over to you, and they want to hug you, and they want to kiss you because we really have done a good job for them,” the president said. “You get close, and things happen. I was surprised to hear with Hope, but she is a very warm person with them. She knows there’s a risk, but she is young
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in