2020-10-02, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Vilket j-a år ....

DT är överviktig och gammal och man. Oavsett vilken elitvård psykopaten får, är hans chanser att överleva detta små. Min snabba gissning: DT kan betraktas som döende precis innan valet. Jag kan faktiskt inte processa detta eller säga något vettigt egentligen. Hur världen, ekonomin, USA och hela skiten påverkas om DT blir akutfall eller dör, det går inte att gissa.

2020 går till historien som ett av mina sjukaste år .... varken på privatplanet eller makroplanet funkar nånting. Jag har papperskorgat varje bra plan jag haft sedan 1/1 2020, och nu detta ... herre jävlar alltså ...

Nja. Dödligheten var ca 8 % i Trumps åldersgrupp i våras. Idag är behandlingsmetoderna dessutom bättre.
Citera
2020-10-02, 14:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Instämmer. Och försök föreställa er en statsbegravning av Trump medan Pence sitter som lame-duck president strax efter ett val han förlorade. Scenerna skulle bli surrealistiska kring den begravningen, runt om i landet.
Tror du han vill ligga lit-de-parade? Med sörjande som köar runt kvarteret. Jag tror rätt många skulle komma. Utan ansiktsmask naturligtvis.
Citera
2020-10-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dervin
Han borde normalt klara sig bra. De som dör av denna förkylning är i princip redan döende och eller har någon sorts genetiskt betingad överkänslighet. Dock är det ett problem att han inte har utsätts för en normal flora av bakterier och virus, och därmed har hållt sitt immunförsvar igång, och att det nu finns en risk att han inte bara låter det ha sin gång utan stressar sönder kroppen med olika behandlingar.

Håller med. En man i hans ålder som kan ha detta extremt krävande jobb är vital, punkt slut. Jag befarar att detta stärker Trump. Han får vatten på sin pratkvarn och framstår som ännu mer vital än Biden.
En av Bidens svagheter är hälsan och nu kommer hans kampanjstab få problem med arbetet att styra bort debatterna från hälsofrågan.
Senast redigerad av Sharm0taAlarmist 2020-10-02 kl. 14:54.
Citera
2020-10-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Jag och många fler önskar inte livet av Donald.
Det är mycket överklass folk som håller på Trump också.

Världen blir mycket trevlig om du och fler inte önskar livet ur folk.

Men du håller väl på sleepy Joe.
Jag 'håller' inte på någon men jag hoppas Trump åker och det tror jag han gör
Citera
2020-10-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nja. Dödligheten var ca 8 % i Trumps åldersgrupp i våras. Idag är behandlingsmetoderna dessutom bättre.

FHM rapporterar att dödligheten var 4 procent bland infekterade 70-plussare i Stockholm. Troligen var den lägre eftersom det fanns ett stort mörkertal.
Citera
2020-10-02, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
President Trump kommer att arbeta trots att han har covid-19 uppger Vita huset. Det gjorde Boris Johnson också först. Men den brittiske premiärministern blev snabbt sämre och hamnade på intensiven.
https://www.svd.se/trump-mar-bra--det-gjorde-johnson-ocksa-i-borjan#x3RGdl:~:text=President%20Trump%20kommer%20 att%20ar beta%20trots,snabbt%20s%C3%A4mre%20och%20hamnade%2 0p%C3%A5%20intensiven.
Ingen kan spå hur en individ kommer reagera på smittan. Just nu kan han arbeta. Blir han sämre slutar han arbeta, punkt.
Citera
2020-10-02, 14:54
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilamix
Nu är dock Biden en karriär politiker (genom korrupt) och har använt sitt ämbete för att ge sin son uppdrag på tvivelaktiga grunder, likväl hänga Trumps barn ut för andra saker. Amerikansk politik är väldigt elak och underhållande!

Joe Biden har ju en förkärlek till att klämma och smeka på småflickor under pressträffar, det om något är vidrigt.

Och Trump är polisanmäld för sexuellt utnyttjade av minderårig, tillsammans med sin kompis Jeffrey Epstein.

https://cdn.factcheck.org/UploadedFiles/Johnson_TrumpEpstein_Lawsuit.pdf
Citera
2020-10-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Ja, det är sant, jag överdrev lite ... men det är iaf en god möjlighet att han blir utslagen inför valet
Citera
2020-10-02, 14:55
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Han kommer med största sannolikhet inte hamna på intensiven. Han kommer med stor sannolikhet bli omvald enl spelbolagen

Spelbolagwen fick in odsen innan han blev sjuk. I dag har odsen för hans frånfälle stigit hos spelbolaget. Nu ätr han slut. Tro mej.
Citera
2020-10-02, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Tror du han vill ligga lit-de-parade? Med sörjande som köar runt kvarteret. Jag tror rätt många skulle komma. Utan ansiktsmask naturligtvis.
Omöjligt. Många skulle nog vilja komma, men regeringen skulle bli tvungna att avstå från en sådan lit de parade där folk får passera förbi i långa led, både av hälsoskäl och av säkerhetsskäl (risken för bråk och protester i närheten vore för stor).
Citera
2020-10-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Spelbolagwen fick in odsen innan han blev sjuk. I dag har odsen för hans frånfälle stigit hos spelbolaget. Nu ätr han slut. Tro mej.
De stoppade väl all vadslagning på valet nu för ett par timmar sedan, eller?
Citera
2020-10-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Blir han så pass sjuk så lär han få avgå och Pence tar över

Parodin skulle vara fulländad om valet i slutändan står mellan Harris och Pence efter att båda presidentkandidaterna ställer in av hälsoskäl. Kanske skulle få jänkarna att på allvar fundera över att inte rösta fram gubbar på över 70 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in