Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Japp! Rasmus Wiedesheim-Paul är klar för Rosenborg, tror på att killen kommer få en bra utveckling.
Härligt! Hoppas han öser in mål där, då lär vi se han i en topp 5 liga. Väldigt underskattad svenskspelare och inte så mycket mediatid trots en riktigt bra säsong på nacken. Har inte heller spelat för Sverige U21 men lär ju säkert bli uppkallad i år.