2020-10-02, 11:35
Medlem
Gronladans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så för att jag säger att jag inte bryr mig om en för för mig okänd person dör så är jag psykopat? Du gråter ofta för Muhammed som trillade av cykeln i kabul och dog förstår jag? Eller ja, blir en jävla massa lipande för alla på jorden?

Det är viss skillnad mellan världens kanske mest viktiga och mäktiga person och en random unge i Afghanistan skulle jag påstå. Om han är okänd för dig så är det väl något jag inte förväntade mig och även jävligt udda. Konstigt då att du ens kan uttala dig om händelsen då han är så okänd gör dig. De psykopater som jag nämner bor väl inte under en sten då och känner tydligen till honom, och väljer då att ta ställning till att de önskar livet ur honom.

Då menar jag att man antingen kan önska en sådan känd person väl, eller så skiter man i hans liv eller rent ut önskar att det ska ta slut. Det blir ganska svartvitt i det fallet.
Citera
2020-10-02, 11:38
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Med största sannolikhet kommer han gå igenom det här utan några märkvärdiga symptom. När folk ser att han inte blir speciellt sjuk så är det bara ännu en spik i kistan för alla dårar som vill försätta världen i evig lockdown.

För clownen representerar verkligen mänskligheten. Om inte clownen dör så är viruset ofarligt?

Härlig logik. Inga nobelpris för dig i år heller.
Citera
2020-10-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Fast Donald Trump är i riskgrupp, han är 70+ samt kraftigt överviktig.

Ja han räknas som riskgruppen men du vet ju att så är det inte i verkligheten. Vissa människor är synnerligen starka, Trump är ju som en pansargeneral utan att ha gjort någon värnplikt.

Det finns också något mentalt som gör att vissa människor snabbt besegrar sjukdomar, det är väl tron på sig själv som oövervinnerlig.

Så mitt tips är att han är igång igen om 8 dagar. Om inte ondsinta människor smugglar in en lyxbrud till honom med ny smitta.
Citera
2020-10-02, 11:40
Medlem
Trump blir nu själv till en symbol för den sjukdom som han trivialiserat.
Citera
2020-10-02, 11:40
Medlem
DjPuttes avatar
Önska ngn död i corona är lite väl magstarkt så enklet är det, Vi står på båda sidor om kandidaterna men till sist så handlar det om människoliv som drabbas av detta virus!

Nu fick den största förnekaren med Brasiliens president coronaviruset denna sjukdom visst karma bits bick men önska någon få det nje, Visst vi kan tjafsa och vi kan dra hårda ord men det kommer tills sist allt handlar om människoliv som gått tillspillo kommer detta ändra på Trump hur han attackerar detta virus återstår att se!
Citera
2020-10-02, 11:41
Medlem
mr.demons avatar
Med tanke på att han har avfärdat Covid, så vore det ju komiskt om han stryker med.
Citera
2020-10-02, 11:42
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja han räknas som riskgruppen men du vet ju att så är det inte i verkligheten. Vissa människor är synnerligen starka, Trump är ju som en pansargeneral utan att ha gjort någon värnplikt.

Det finns också något mentalt som gör att vissa människor snabbt besegrar sjukdomar, det är väl tron på sig själv som oövervinnerlig.

Så mitt tips är att han är igång igen om 8 dagar. Om inte ondsinta människor smugglar in en lyxbrud till honom med ny smitta.

Vad i ditt huvud gör honom till ”pansargeneral”? Han är ett fetto som till och med har problem att gå och stå normalt för fan?
Citera
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
För clownen representerar verkligen mänskligheten. Om inte clownen dör så är viruset ofarligt?

Härlig logik. Inga nobelpris för dig i år heller.
Allt handlar om hur saker uppfattas av den stora massan. Trump är en symbol. Hur han reagerar på viruset spelar faktiskt roll för det kollektiva medvetandet av viruset.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Med största sannolikhet kommer han gå igenom det här utan några märkvärdiga symptom. När folk ser att han inte blir speciellt sjuk så är det bara ännu en spik i kistan för alla dårar som vill försätta världen i evig lockdown.

Varför det? Vi vet att det är ca 5-10% dödlighet i den kategori Trump tillhör. Överviktig och äldre. Mänga blir allvarligt sjuka.

Är Trump någon sorts superhjälte som inte kan drabbas?
Citera
2020-10-02, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Sjävklart finns dom och du är en av dom. Som verkar ha väldigt svårt att få in att det biter tillbaka. Mm finns inga Trump supportrar som inte har önskat livet av Biden. Finns inga alls som inte pratat om hans hälsotillstånd m.m

Vilken planet lever du på?

Lyssna nu. Skiter i vem som vinner. Har vänner och släkt som båda röstar på dom två olika kandidaterna i USA. Men finns inget värre än när internetkrigare från Sverige ska anklaga alla för vänster så fort man inte håller med.

Samma personer som hade pissat på sig bara se en liten tanig 35 ålders AFA medlem.

Jag har aldrig önskat livet ur Biden så där har du helt enkelt fel. Han är en senil jävla nolla som snart kommer glömma bort sitt eget jävla namn och inte ens förstå att det är han på bilden när han sitter o kollar på sitt eget jävla pass.

Jag hoppas att det går bra för han och hans familj. Jag hoppas att dom tar sig igenom det. Kan inte vara direkt kul.

Så lyssna nu på det här istället. Vad i helvete är det du sitter o gnäller om egentligen din jävla fjolla?

Nån som jag skulle aldrig få för mig att bete mig som er.
Citera
2020-10-02, 11:44
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Donald Trumps nära rådgivare Hope Hicks är sjuk i covid-19.

Hon testades positivt i onsdags kväll och reste under veckan med presidenten i Air Force One.

Under fredagsmorgonen testades både Trump och hans fru Melania positivt, skriver presidenten själv på Twitter.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7Klbe3/trump-har-testats-positivt-for-corona

Vad får detta för konsekvenser för valet?

Rolig twist på det hela vore om Biden också åkt dit.
m.t.p att de var i samma lokaler och deras medarbetare garanterat sprungit fram o tillbaka och haft affärer i garderoberna.

Trump har definitivt bättre odds än fosilen biden.
får tump administrationen fortsätta ett år till om valet måste börjas om då båda är inpluggade i andningsmaskiner...
Citera
2020-10-02, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Vad i ditt huvud gör honom till ”pansargeneral”? Han är ett fetto som till och med har problem att gå och stå normalt för fan?

Ja han är överviktig men han håller ett onormalt tempo för sin ålder. Ha har en arbetskapacitet som inte är normal. Även om mycket grodor hoppar ur munnen.

Han munhuggs med journalister och håller rallyn. Jämför med Stefan Löfvén, han hade inte klarat två veckor i detta tempo.

Trump är unik, det går inte att komma ifrån, oavsett vad man tycker om hans politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in