2020-10-02, 10:26
Medlem
Firewaias avatar
Men då kan han ju bara dra i sig den där malaria-medicinen som han ju lovades fungerade?
Citera
2020-10-02, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Fake news?

När det gäller den här mannen litar jag inte på nåt.

Varför skulle det vara fake news?

Bara någon dag efter hans debatt med Biden så stod han mitt i ett torgmöte med många av sina anhängare. Alla hade såklart mask på sig, men oavsett om man har mask eller inte så är ett sånt torgmöte en stor bakteriesmitta och denna gången så stod alla väldigt tätt inpå varandra.

Det är bra av han att han var där dock för som president så är något som förväntas utav honom att han ska vara där o sköta sitt jobb.
Men när folk skriker och hurrar som dom gjorde där så sprids smittan väldigt snabbt. Det är därför man ställer in evenemang såsom konserter..

Men det är ingen fara. Han kommer o ta lite hydroxychloroquine och så är han snart på fötterna igen.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-10-02 kl. 10:29.
Citera
2020-10-02, 10:27
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Psykfallsvänstern glädjer sig åt det här. Men normala mittenväljare visar givetvis sympati.
Däremot så blir nog vice-presidentkandidatsdebatten oerhört betydelsefull. Kanske helt avgörande för USA:s framtid.
Citera
2020-10-02, 10:28
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag är fortfarande inte alls säker på att det här inte är något försök till PR-move för att komma ur debatterna.
Donald och hans kampanj har aldrig varit sanningsenliga förut, varför skulle de börja nu?
Varför skulle han vilja ”komma ur debatterna”? Han KÖRDE ÖVER Biden senast. Det är ju ändå Demokraterna som försökt undvika debatt genom att gömma Joe i källaren, uppmanat honom att inte ta debatten överhuvudtaget. Trump längtade nog till att återigen få klappa till den senila muppen så fort som möjligt innan Kinaviruset kom emellan.
Citera
2020-10-02, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Det är jättebra det här att hatvänstern exponerar sig själva som empatilösa, hjärtlösa, antidemokratiska extremister! De drivs inte av nobla mål utan av maktagendor och hatet mot vita kristna.
Vita kristna som knappast önskar privatpersoner Trumps snara död är utan tvekan dominerande ju bland patriotiska demokraterna så vad är det du vill ha sagt egentligen.
Tror inte det finns någon större Proud Boys mentalitet hos demokratiska väljare med död som lösning på alla problem , ja möjligen hos kommunister men dom finns ju å andra sidan inte med i det politiska samtalet tack och lov.
Citera
2020-10-02, 10:31
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Empatilös är jag verkligen inte och inte är jag radikal vänsteranarkist för den delen heller. Men jag känner ingen empati för denna man, och han skulle gärna kunna dö.

Inte empatilös, men önskar livet ur en människa du endast sett skildrad genom röda glasögon på SVT??

Ok... men du är rätt korkad som inte ens förstår din egen motsägelse.

Hur npåverkar detta valet? beror såklart på hur sjuk han blir, debatter kan väl genomföras med bildskärmar?
Senast redigerad av Draken55 2020-10-02 kl. 10:34.
Citera
2020-10-02, 10:33
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Men då kan han ju bara dra i sig den där malaria-medicinen som han ju lovades fungerade?

Sa han det? Herregud. Men jag är inte direkt förvånad att det kommer från honom.
Citera
2020-10-02, 10:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Ja det har väl aldrig funnits ett större skyll-dig-själv än detta
Citera
2020-10-02, 10:34
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Sannolikheten att han har "den dåliga genen" som gör att man blir mycket sjuk är 3%. Minns Boris Johnson som knappt kunde andas i 2 veckor. En 74-åring är i riskgruppen. Han och familjen måste naturligtvis isoleras, det är hårda bud i USA.

Eftersom det är Trump och jag har min konspirations-hatt på mig så tror jag han hade corona i en liten burk. Och när han första gången förstod att han kommer att förlora valet så öppnade han burken och sniffade lite. Det kan ändå inte gå sämre för honom. "Jag förlorade för att jag blev sjuk".

Skakade han hand med 78-årige Biden efter debatten?

Om båda dör i corona, vem blir president?

Det här kan bli en kul tråd.
Citera
2020-10-02, 10:35
Avslutad
Citat:
i like that it’s in black and white. Makes it look like he’s dead. Hopefully soon

https://twitter.com/boogiebear663/status/1311942318954512385'

Vänstern gläds över Trump-död.
Citera
2020-10-02, 10:35
Medlem
Skrämmande hur många vänsterkändisar som svarat på hans tweet och önskar livet ur honom. Det indikerar på att det kan bli rejält kaos efter valet också.
Citera
2020-10-02, 10:39
Medlem
DjPuttes avatar
Nu får alla besinna sig en smula här spelar ingen roll vem som får detta virus så måste man ha det med respekt i tugget även här på FB, Känslan är att inom 5 dagar så ser man vart det barkar för Trump och viruset blir det sämre och han hamnar i en respirator så är läget inte så lovande men är det hjälp av syrgas är bollen en annan men men bara vänta se!

Det mer allvarliga är att vilka & hur många har han lyckats smitta med viruset är den stora frågan mer än att det konstaterats att Trump har viruset nu, Tror som sagt att det kommer droppa in betydligt fler fall i kretsen och personalen i Vita Huset lär vara smittade så det är bara hålla i hatten och se vilka mer som är smittade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in