När ska folk få nog och ge sig ut i massdemonstrationer mot vansinnet som pågår?
Även om detta virus verkligen existerar, vilket jag högst betvivlar, så är detta som pågår med alla avstängningar, blöjor för ansiktet och annat trams rena rama löjan. Antingen styrs vi av kompletta idioter eller av psykopater, jag vet inte vilket som är värst...
Nu påstås denna Corona öka kraftigt i både Paris och Madrid. Trots att man på båda ställerna tvingas bära blöja för ansiktet även utomhus. Med andra ord borde det väl vara uppenbart att blöja för ansiktet inte funkar, varför tvingar man ändå folk att bära dessa blöjor för ansiktet???
Jag fattar inte att folk är så jävla godtrogna och naiva och sväljer allt skit som myndigheter slänger ur sig. Ta bara här i Absurdistan, det har ljugits om invandringen, det har ljugits om Estonia och många andra saker. Men här plötsligt kan man minsann lita på myndigheterna...
Varför är det i princip bara väldigt gamla människor som dör? Kan det vara för att gamla människor ändå dör till höger och vänster, svårare då att fejka unga människors död då väldigt få unga dör i normala fall.
Nej jag tror att allt är en stor scam och det är helt otroligt att tråden nästan uteslutande består av folk som har svalt allt bullshit med hull och hår...