Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoglad
Jag gjorde en systemåterställning på win 10 o som mitt nick antyder är jag lite småmongo så jag har aldrig gjort en recoveryskiva......
Efter återställning så kommer jag till en sida där varken inloggning eller nåt annat finns. Mitt trådlösa tangentbord ger noll respons, musen likaså.
Jag har kommit in till felsäkert läge menyn EN gång, men det startade om, o allt var som vanligt igen. Trycker jag f5 händer inget. Kommer till samma sida varje gång. Kommer inte in i nån bios, o har haft en halvt vansinnespsykos på skiten från i fredags...
HUR kommer jag till felsäkert läge egentligen, eller kan jag på nåt sätt återställa allt?
Har ingen tillgång till annan dator o kan inte ladda hem återställningsverktyg.
Hur faaan löser jag detta?
OK! Vi börjar från början!
"Jag gjorde en systemåterställning på win 10, jag har aldrig gjort en recoveryskiva"
-Du behöver ingen recovery skiva, så frågan är HUR du gjorde din systemåterställning?
Använde du
Windows inbyggda återställningsfunktion? (
Start, Kugghjulet, Uppdatering & säkerhet, återställning och
kom igång!) Med den finns 2 val! 1 att BEHÅLLA gamla filer och konton samt ett annat för att RADERA dessa! Om du använde denna funktion, vilket av dessa val, valde du??
"Efter återställning så kommer jag till en sida där varken inloggning eller nåt annat finns."
Ehh.. Vad är det för "sida"?? Vad hände innan du kom till denna sida?
Har installationen stannat upp eller vad?