2020-09-29, 21:59
Bannlyst
Hade Blerim familj? Alltså egen familj med fru och ungar? Hur gammal var isf hans äldsta barn?
Citera
2020-09-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePerfectionist
Hade Blerim familj? Alltså egen familj med fru och ungar? Hur gammal var isf hans äldsta barn?
Det är irrelevant
Citera
2020-09-30, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faktappmarengo
Det är irrelevant
Det är så roande när folk redigerar sina inlägg, speciellt när dom ändrar en hel mening...

Först skrev du nej, det har han inte. Sen så ändrar du till detta. Så jag antar att han har det då...

skulle jag inte sett ändringen och bara sett detta skulle jag också tolka det som ett ja, då du verkar skriva det i negativ bemärkelse.

Varför är det irrelevant?

Om äldsta barnet är tillräckligt gammal kan han hämnas. Fast det är inte det som är saken, utan det är fortfarande mycket som spelar roll för de barnen om dom nu finns vilket jag antar... Det har nu gått nästan åt helsike för dessa då det blir svårt för dom att bearbeta....
Citera
2020-09-30, 01:02
Medlem
Citat:
Det är så roande när folk redigerar sina inlägg, speciellt när dom ändrar en hel mening...

Först skrev du nej, det har han inte. Sen så ändrar du till detta. Så jag antar att han har det då...

skulle jag inte sett ändringen och bara sett detta skulle jag också tolka det som ett ja, då du verkar skriva det i negativ bemärkelse.

Om äldsta barnet är tillräckligt gammal kan han hämnas. Fast det är inte det som är saken, utan det är fortfarande mycket som spelar roll för de barnen om dom nu finns vilket jag antar... Det har nu gått nästan åt helsike för dessa då det blir svårt för dom att bearbeta....

Asså vilket tjat han har inga barn, fattar inte hur du orkar bry dig så mycket och spekulera när du uppenbarligen inte känner till personerna det handlar om eller vet någonting om det. Du tror att det är som gudfadern att hans barn automatiskt måste hämnas. Det är inte sånna albaner det handlar om som du tror att alla män i släkten är kriminella och psykopater.
Citera
2020-09-30, 01:05
Medlem
Citat:

Jävla tjat om hans barn asså man kan tro du är någon pedofil sadist som tjatar så mycket om han har barn. Lämna folks barn utanför i fortsättningen.
Citera
2020-09-30, 01:13
Medlem
Citat:

OCH ? Om jag nu vill redigera då gör jag det. Tycker sådana som du enbart kommer och kraschar trådar.. håll dig till ämnet
Citera
2020-09-30, 11:36
Medlem
Citat:

Ja när två personer från ingenstans bara kommer och skriver sånt här ilsket, väldigt (samtidigt) så förstår man ju att ni är anhöriga 💩

Jisses, jag bor inte ens i Göteborg. Jag har bara läst tråden den senaste veckan, det är väldigt normalt om ni två inte visste om det att det är en väldigt vanlig fråga om man frågar om någon avliden kriminell haft "barn", då barn i dessa miljöer oftast är utsatta, det har vi sett många gånger förr.

Hur fan är det ett jävla "tjat", jag har inte ens skrivit i tråden tidigare, utan undrade bara. Jag har inte spekulerat någonting Är du ens säker på att du skriver till rätt person? Jag frågade bara en enkel fråga och svarade med varför.

"sånna albaner"

inte ens visste jag att snuben var en alban. Hur kommer det sig att de blivit attackerade flera gånger då?

Är ingen pedofil... Man har rätt att fråga...

Jag håller mig till ämnet väldigt väl.

Jag får fråga om han har barn, vilket han verkar ha med tanke på hur ni svarat och svarar. Sluta skit på er så mycket över en fråga....

Anledningen till att jag frågar är om någon kanske släcker hans barn med tanke på hur gamla dom är och hur stora risker för mothämnd det finns. Desto små desto bättre.... Därför jag frågade. Enkelt.

Skit på er ? Vi alla är här utav samma annledning . Du kapar tråden och tråden förlorar sitt syfte.
Om du inte vet något eller hört något kan du låta bli att kommentera.

Någon som hört något gällande när åtal väcks ?
Citera
2020-09-30, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrgryteLegend
Asså vilket tjat han har inga barn, fattar inte hur du orkar bry dig så mycket och spekulera när du uppenbarligen inte känner till personerna det handlar om eller vet någonting om det. Du tror att det är som gudfadern att hans barn automatiskt måste hämnas. Det är inte sånna albaner det handlar om som du tror att alla män i släkten är kriminella och psykopater.

Håller med där. Alla dessa onödiga konton ”blerimkastratiavliden” ”blerimkastratidead”
Med alla sina neckrofil och pedofil frågor.

Trött på alla dessa tråd kapare som icke håller sig till ämnet och kommer med vett.
Citera
2020-09-30, 14:36
Medlem
Citat:
OCH ? Om jag nu vill redigera då gör jag det. Tycker sådana som du enbart kommer och kraschar trådar.. håll dig till ämnet

Det är absolut relevant om han har barn.
Varför är detta så känsligt för dig kan man undra.

Hört att han är skild och har barn.
Citera
2020-09-30, 15:00
Bannlyst
Citat:
Skit på er ? Vi alla är här utav samma annledning . Du kapar tråden och tråden förlorar sitt syfte.
Om du inte vet något eller hört något kan du låta bli att kommentera.

Någon som hört något gällande när åtal väcks ?

Citat:
Håller med där. Alla dessa onödiga konton ”blerimkastratiavliden” ”blerimkastratidead”
Med alla sina neckrofil och pedofil frågor.

Trött på alla dessa tråd kapare som icke håller sig till ämnet och kommer med vett.
Hur fan är jag ens en trådkapare Bara för att jag efterfrågar om en kriminell perosn har BARN ? Är du galen eller nåt?

Hur fan är det ens en pedofilfråga i ett självanalyserat tänkande?

Jag har inget jävla fejkkonto, detta är mitt riktiga konto som jag haft sen 2015, och det är det enda jag har på flashback tsm med ett konto där jag frågar om olika recept på bakrecept. Du verkar grovt ha blandat in mig med någon annan och återigen ditt sätt att svara i "affekt" tyder ju bara på att du verkar vara en nära anhörig till det avlidna offret

Jag bor inte ens i Göteborg. Att fråga om någon har barn i dessa trådar är väldigt normalt. Du kan söka och se själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Whatup77

Jaha! Så du har hört detta ja, vet du vem han är skild med då? Vore intressant att se levnadsstilen på dessa kvinnor.
Citera
2020-09-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatup77

Super duper känsligt. Det är inte första gången detta diskuteras. Hängt med i tråden länge och detta börjar bli uttjatat. Så som du är här är jag här också dock i väntan på att åtal skall väckas och fup ska släppas.
Citera
2020-09-30, 16:54
Bannlyst
Citat:
Super duper känsligt. Det är inte första gången detta diskuteras. Hängt med i tråden länge och detta börjar bli uttjatat. Så som du är här är jag här också dock i väntan på att åtal skall väckas och fup ska släppas.
Du lär nog vänta fram till våren för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in