Citat:
Ursprungligen postat av
Pannsvett
Är du hjärndöd? Är du efterbliven? Du kan sitta och skrika av arslet av dig, men det kommer inte hjälpa dig någonting. Det var Adrian eller Berat som sa så. Spelar det någon roll rent rationellt sett vem det är eller?
Nej, Någon av dom sa så under utredningen av vad jag har läst. Eller så var det Adrian, det stog i en GP artikel skriven av Peter.
Sluta snacka så mycket skit.
Precis, efter mordet chillar dom runt i stan och skrattar och fikar. Och spanar efter fler kastratis som dom kan skjuta.
Ska man inte vara stressad menar du efter att man dödat någon? Det är en adrenalinen som kickar upp så in i helvete och efter ett tag så kommer stressen och oron efter att man gjort en sån sak.
Märks att du brinner av ilksa, märks ju helt klart att du stpr kastratis nära?
Man behöver inte ha ihjäl någon på en annan sida endast av rädsla

Dom kunde gjort det långt mycket tidigare. Kastrati hämnades aldrig Adrian trots alla A falangens mordförsök på honom sedan 2016. Så du snackar ju hur mycket skit som helst.
Sluta prata i affekt. A falangen fick helt enkelt nog efter att Kastratis hela tiden var i vägen som någon annan skrev tidigare, dom hotade Atila och då fick folk nog helt enkelt. Dom verkar vara lika lojala precis som alla andra idioter i runt om i landet som är med i gäng, fast Atila vet ju inte ens vad hans säger när han sitter där. Han verkar inte ens förstå allvaret.
Det är du som är uppenbart förståndshandikappad och en utvecklingsstörd blatte och inte jag. Du hävdar att alla dessa typer av handlingar kommer ur "desperation och rädsla" vilket inte alls är sant när det kommer till "alla" handlingar av skottlossnignar och mord som sker.
Mycket kommer ut ilska och hat. Dom verkar inte rädda när jag tittar.
Det är synd om Kastrati för det hade inte behövt hända, dom kunde dragit sig ut tidigare känns det som.
Återigen, det spelar ingen roll hur mycket du talar i affekt eller svär mot någon. Du är den ende som sänker ditt redan dåliga och nersänkta IQ ännu mer.
Det är bekräftat att du är totalt förståndshandikappad.
Nej det var ingen av dem som sa så och det står inte i någon artikel men en av GM sa så i förhör, hållkäften nu.
Det är du som snackar skit din pundare. Vadå chillar runt i stan efter mordet? Hur fan gjorde dem det när i princip alla blev häktade nästan direkt?!
Fyfan du får mig vilja spy så ointelligent du är, vad fan är det ens du svarar på asså dina svar har ju fan inte något med det jag skrivit o göra ens du bara fortsätter dra saker ur röven.
Kunde skulle grabben isåfall hade dem gjort det tidigare. Vad fan har din kommentar om hämnd med mina inlägg att göra ens?! Du bara spyr ut skit på skit ju.
Står dem nära? Jag står nära till folk från båda sidorna och har känt folk från båda sidorna genom hela min uppväxt din luffare. Hur insatt är du då?
Folk fick nog när @tilla hotades? Är det så?

Tror du ens på det du själv säger? Vem försöker du lura här egentligen?
Vadå han verkar inte förstå allvaret, han gjorde sig själv till Göteborgs största golare pga att han kände det var så allvarligt.
Ska du kalla mig blatte din jävla analfabet? Sen vad gäller att vara utvecklingsstörd och förståndshandikappad så tar du priset på långa vägar. Se på dina resonemang, hur du skriver, din läsförståelse asså en femteklassare hade kopplat mer än dig genom att läsa FUP.
Men va?! Jag blir helt ställd hur det är möjligt att någon kan vara så otroligt fucking efterbliven som du, det känns nästan som att du försöker bevisa att du är kungen av retardsen eller något.
Du har klart och tydligt inte en MINSTA jävla aning om vad du pratar om.
Jag fattar inte ens varför jag svarar ditt mongolida arsle. Istället för att du ska hålla käften när du sj ser att jag har rätt så fortsätter du dra saker ur röven o spy skitsnack pga att vi är bakom våra skärmar och inte face2face.
Svara mig inte är du snäll, läser jag ett till meddelande från dig så vet jag inte hur många fler hjärnceller o iqpoäng jag kommer tappa, det börjar kännas farligt nu och alla som läser dina inlägg drabbas också.