2020-09-29, 13:42
Medlem
Vem är Tommy Dahlman? Knappast kändis.
Citera
2020-09-29, 14:17
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vem är Tommy Dahlman? Knappast kändis.

Jo i kyrkvärlden är han det.... läs på innan du uttalar dig.
Citera
2020-09-29, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Jo i kyrkvärlden är han det.... läs på innan du uttalar dig.

Ärligt, vem bryr sig om religiösa och det kyrkliga? Själv har jag inte satt min fot i en kyrka på säkert 25 år.
Citera
2020-09-29, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ärligt, vem bryr sig om religiösa och det kyrkliga? Själv har jag inte satt min fot i en kyrka på säkert 25 år.

Nä, människor som bara förstår att läsa av tiden på digitalur brukar sällan göra det. Men vi andra tar det på allra största allvar.
Citera
2020-09-29, 15:20
Medlem
Citat:
Rätt många gör det, som synes av den här tråden bland annat. Men om inte du gör det så finns det andra trådar som förmodligen intresserar dig betydligt mer.
Citera
2020-09-29, 15:34
Medlem
Såg ett uttalande av T D på Twitter att de har/kommer att, starta en ny sida på fb med namnet Divine Morgonguld. Någon som sett den sidan?
Citera
2020-09-29, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stripsilence
Såg ett uttalande av T D på Twitter att de har/kommer att, starta en ny sida på fb med namnet Divine Morgonguld. Någon som sett den sidan?
Den är uppe för den som är intresserad, än så länge bara reklam men kommer väl några intressanta klipp där han säger emot sig själv inom kort.
Citera
2020-09-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Den är uppe för den som är intresserad, än så länge bara reklam men kommer väl några intressanta klipp där han säger emot sig själv inom kort.
Hans bekräftelsebehov vet inga gränser!
Citera
2020-09-29, 17:26
Medlem
HomoHitlers avatar
Undrar hur länge den får vara uppe innan anmälan sker?
Citera
2020-09-29, 17:44
Medlem
mondemodernes avatar
Citat:

Varför är du då intresserad av den här tråden? ;-)
Citera
2020-09-29, 17:47
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:

Det går utmärkt att inte vara religiös och vara intresserad av detta fenomen.

jag är inte troende, typ alls, festar på och knullar runt, anser givetvis inte att jag skulle vara bättre än Tommy D, snarare att det är stor humor och tragedi på samma gång.

En person som säger sig stå för kristna ideal men som kör full, röker på, köper horor och får fortsätta köra på i kyrkorna värld... Det är oerhört fascinerande.... Den som inte kan se det är ju korkad.
Citera
2020-09-29, 19:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Den stora frågan är vilken färg han kommer ha på pikétröjan. Och kommer han under hösten ha en långärmad tröja nonchalant slängd över axlarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in