Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Men snälla Onkel. Ser du inte att den användaren som du försöker skydda helt utan grunder avfärdar det fina arbetet som Ivor Cummins gjorts när han analyserat HELT KORREKT data?
Jag instämmer inte helt i Ivor Cummins analyser. Men samtidgt så ger jag Ivor Cummins erkännandet att han uppmärksammar några intressanta aspekter av epidemin. Den mest intressanta aspekten var säsongsvariationerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Tycker du inte att det är oerhört respektlöst mot en man som lägger ner tid och energi för att försöka ge oss en sammanställning av relevant data på ett sätt som det för oss bara är att luta oss tillbaka och lyssna i ynka 37 minuter på?
Man kan inte bara luta sig tillbaka. Hjärnan behöver vara påkopplad.
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Cummins spenderade förmodligen flera dagar för att producera videon, bara för att klåpare som Daniel Berglund och denna användaren du ”uppskattar” helt nonchalant avfärdar honom som en lögnare, utan att själva producera en enda siffra som säger emot hans data. Men det vill du inte se för att även du redan har bestämt dig för ett narrativ.
Tyvärr har Dagens Nyheter låst artikeln, så jag kan inte gå tillbaka och läsa artikeln i sin helhet. Daniel Berglind misstänkliggjorde Ivor Cummins med negativt laddade ord, såsom "alternativa förklaringsmodeller" och "konspirationer".
Du har legitima invändningar mot Daniel Berglind. Däremot är det fult av dig att kritisera en skribent här på Flashback, när ditt missnöje egentligen riktas mot Daniel Berglind. Dessutom, så har du utnyttjat feministisk retorik i dina angrepp mot skribenten "KnackeredVonAnka".