Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg vet ikke hvem som truet eller hvem som ble truet. Men saken om uenigheten om hvilken dag to personer mttes, ble omtalt i en artikkel i Aftenposten den 05.05.2020. Link finnes i dette innlegget:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Takk, perfekt.
Akkurat det her jeg siktet til;
Politiet psto at de hadde ftt opplysninger om at bilen min var observert i et aktuelt omrde i tidsrommet for forsvinningen. Det var jo ikke riktig. Jeg syntes det var svrt ubehagelig, sier han til Aftenposten.
Nei, det stemmer ikke. Jeg mtte ikke denne personen den dagen. Det var dagen etterp vi traff hverandre, 1. november, omtrent midt p dagen, sier mannen til Aftenposten.
Dersom det er samme person som n er siktet, og det er denne samtalen det refereres til, s er det jo VE og et sentralt vitne.
https://www.aftenposten.no/norge/i/y...pet-og-siktet?
Politiet vurderte pgripe begge for lenge siden, men n er en av dem siktet? (VE?)
Det eneste jeg ikke skjnner med trusselen er at hvorfor skulle VE true "vitne" p den tid til si en annen dato for nr dem mttes? VE mtte da skjnne at "vitne" ville sladre eller skjnne at VE var medskyldig hvis han direkte ba han lyve?
Det er noe mer som ikke henger p greip her? Hvem er "vitne"?
Kan vitne n sladre p VE for selv ikke bli involvert?