Citat:
Ursprungligen postat av
senhackaren
Hoppas det går igenom. Då slipper man även höra deras vitmaktmusik som skrålar ur deras högtalare. Smutsfolk. Dom är lika dumma, som dom ser ut.
Jag tycker också detta lagförslag är mycket intressant. Det skulle ju göra livet lättare för många människor.
Jag bodde för många år sedan i ett hyreshus där studenter spelade musik på högsta volym långt in på småtimmarna, trots tillsägelser hände inget. Det ar mycket rap, disco, mkt utlänningar bodde det där också som spelade sin musik på en volym som hördes i hela huset, oavsett tidpunkt på dygnet. Lagom kul när man ska gå till jobbet kl 6 på morgonen.
Här i stan jag bor nu har vi mkt problem med raggarbilar som kört runt och spelar musik till 4 på morgonen, och som fortsätter göra detta, helg efter helt, enkom för dom tycker det är kul att jävlas.
Uppenbarligen finns detta problem runtom i landet, och jag tror ju inte problemet ligger i vilken typ av musik dom spelar. Hög musik på udda tider av dygnet stör ju för att folk då vill ha lugnt, ha möjlighet att kunna sova.
För min del får folk lyssna på vad dom vill bara dom visar hänsyn.