Skulle behöva lite hjälp att filtrera till några TV-modeller. Har kollat
https://www.sweclockers.com/artikel/28511-sweclockers-guide-till-tv-modeller-fran-2019/19#content och det jag kommit fram till för att begränsa är något i medelklassen.
* Max 46 tum
* Möjlighet att hänga upp på väggen vilket jag troligtvis kommer göra
* Den ska ha lite moderna uttag i sig. Alla dagens apparater lär ha det dock(tänker på HDMI). Men hur ser det ut med USB-C på dagens apparater, finns det eller behöver man det någon gång?
* Det ska vara möjligt att köra de kända apparn som kör folk använder nuförtiden (Netflix, Viaplay, Spotify, Dplay etc). Även om jag inte är säker att jag kommer använda alla dessa så är det bra att det finns möjlighet. Såg att Dplay appen bara finns på Samsung Smart-TV (Tizen) 2017 eller senare
På grund av punkten ovan så känns det som att jag begränsat ner mig till Samsung Smart-TV då den innehåller allt jag vill att den ska kunna erbjuda, men då är frågan vilka modeller skulle ni rekommendera som passar in i mitt behov? Men om det inte finns någon bra Samsung modell och alla här rekommenderar någon LG så kan jag köra på det också då Dplay appen inte är ett måste men bara en fördel. Har ingen prisbudget utan mer punkterna ovan som jag vill ska stämma överens med modellen.