Tyvärr har inte Q70 serien stöd för 120hz i 4K utan du måste gå upp till Q90 serien om du vill ha den optimala uppdateringsfrekvensen.
Har själv en Q70 serie, bilden är jättebra och när jag spelar så har jag den på 1440p så jag kan få ut 120hz.
Jag undrar om det finns någon "budget TV" som ger playstation 5 rättvisa? Letar alltså inte efter den mest optimala. Är inte jätte kräsen men vill ha ett bra flyt så antagligen höga hz? Och bra bild till ett överkomligt pris tack.
Jag köpte den iofs när den var på rea för 3000kr mindre men även till nuvarande pris tycker jag att den är värd det. Har du lite is i magen kommer det dock kanske någon höstrea eller dylikt, då MediaMarkt har haft en vana att lägga just den tv'n på olika reor och deals med jämna mellanrum sedan i våras/somras.
Har alltid kört med Samsung tidigare och det är nu dags för ny TV.
Såg ett märke hos Elgiganten som hette TCL. Vad är det för något?
Något att lägga pengarna på?
Är inte så insatt utan har bara tittat på lite tester. En del TCL verkar anses väldigt prisvärda. Tror inte de har några riktiga premiummodeller. Men i mer sansad prisklass verkar de vara bra köp. Verkar också som de får väldigt olika betyg i USA jämfört med Europa. Antingen är de testarna mutade i USA eller så har de lite olika komponenter trotts samma modellbeteckning.