2020-09-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Verkar vara på god väg åt det hållet, de har inte setts på flera månader, det har inte kommit ett nytt avsnitt av talkshowen på över en månad utan ett ljud från varken Glasman eller Sami, den tilltänkta podcasten verkar vara lagd på is.

Glasman verkar ha varit den som är mest taggad men Sami har stött bort honom och inte haft något intresse för att göra reklam för deras projekt. Judehat?

Haha, du är ju förfan helt jävla väck. Människorna bor ju inte ens i samma städer där åtminstone den ena är arbetslös dessutom.
Citera
2020-09-28, 13:36
Medlem
Från stämningsansökan:

T0mmy K0ivukangas och Sami Jakobsson har vållat Försvarsmakten olägenhet genom att tillsammans med 0scar Hjältm4n och Christ0ffer Nygr3n olovligen bruka de två militärfordon av modell RG32 sk Galtar som tillgreps vid gärningen i åtalspunkten 2. Olägenheten har bestått av att fordonen inte kunnat disponeras av Försvarsmakten under brukandet, att brukandet inneburit en stor risk för skada på fordonen och att de därefter lämnats utan tillsyn i skogen . Det hände den 5 februari 2020 på på vägar och i skogen mellan Tillberga och Möklinta i, Västmanlands län.
Gärningen har varit av särskilt farlig eller hänsynslös art då de fordon som brukats varit avsedda för försvar av rikets säkerhet samt att risken för skada varit särskilt hög på grund av fordonens höga värde och det sätt på vilket de brukats.
T0mmy K0ivukangas och Sami Jakobsson begick gärningen med uppsåt.

...

Förhör med den tilltalade Sami Jakobsson som vidgår delar av händelseförloppet men förnekar brott.
Citera
2020-09-28, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Vart någonstans i skärmdumpen visar det att det är taget från hans Facebook? Dessutom vart visar det vilket år den är tagen?

just detta var uppe för diskussion precis när bb drog igång då en av (skulle det visa sig) glasmans bästa vänner från nyheter 24 (qb) sågade det faktum att det var en nazistälskande judehatare med i huset efter att hon snokat runt för att kunna hänga ut honom

bilden var om jag minns rätt väldigt gammal och det var samis gamla fb han hade då men han har ju definitivt då självmant gillat den sidan
Citera
2020-09-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
just detta var uppe för diskussion precis när bb drog igång då en av (skulle det visa sig) glasmans bästa vänner från nyheter 24 (qb) sågade det faktum att det var en nazistälskande judehatare med i huset efter att hon snokat runt för att kunna hänga ut honom

bilden var om jag minns rätt väldigt gammal och det var samis gamla fb han hade då men han har ju definitivt då självmant gillat den sidan

Ja, just det. Jag tror inte det är något han försöker dölja då han redan öppet pratat om sitt förflutna både i och utanför huset. Men jag antar att det är kul att rota fram gammal skåpmat hos "kända" personer för att dessutom själv kunna framstå som full normal.
Citera
2020-09-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Stämningsansökan där Sami är åtalad för GROVT OLOVLIGT BRUKANDE av militärfordon.

https://forumfiles.com/55s3WdZ0o5/Up...NGSANS_KAN_pdf

Hahahah, att rasisten Sami Jacobsson återigen hamnar i trubbel med rättvisan är ingen slump. Han blev ju dömd för diverse narkotikabrott nyligen också. Såg i den andra tråden om Sami Jacobsson här på flashback att det framkommit att han och hans kompisar brukar knulla minderåriga tjejer.... inte okej Sami.
Citera
2020-09-28, 17:56
Medlem
Citat:
Haha, du är ju förfan helt jävla väck. Människorna bor ju inte ens i samma städer där åtminstone den ena är arbetslös dessutom.

Om du hade följt Sami hade du vetat att han är i Stockholm väldigt ofta, UTAN att träffa sin judekompis Glasman.
Citera
2020-09-28, 18:01
Medlem
Citat:
Om du hade följt Sami hade du vetat att han är i Stockholm väldigt ofta, UTAN att träffa sin judekompis Glasman.

vem vill egentligen umgås med råjuden glasman??? vi varnade ju för han direkt i tråden första veckorna då var han ju riktigt äcklig tafsade som fan på jassa bla så fort han fick chansen

nä bara bra sami slutat umgås med han
Citera
2020-09-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem vill egentligen umgås med råjuden glasman??? vi varnade ju för han direkt i tråden första veckorna då var han ju riktigt äcklig tafsade som fan på jassa bla så fort han fick chansen

nä bara bra sami slutat umgås med han

Det håller jag med om, det hade kunnat sluta jävligt illa för Glasman. En av Sami's tatueringar "These Boots Are Made For Stomping" hade kunnat bli verklighet.
Citera
2020-09-28, 18:28
Medlem
Citat:

Citat:
Det håller jag med om, det hade kunnat sluta jävligt illa för Glasman. En av Sami's tatueringar "These Boots Are Made For Stomping" hade kunnat bli verklighet.

Du sitter och anklagar människan för rasism och dylikt idag samtidigt som du själv spyr ur dig rasistiska uttalanden. Lägg ner nu förfan, Silentrunner, vem är du egentligen?
Citera
2020-09-28, 18:32
Medlem
Citat:
Du sitter och anklagar människan för rasism och dylikt idag samtidigt som du själv spyr ur dig rasistiska uttalanden. Lägg ner nu förfan, Silentrunner, vem är du egentligen?

Hänvisa gärna till vart jag "spyr ur mig rasistiska uttalanden", förväxla inte mig med Sami tack!

OT: https://www.vlt.se/logga-in/big-brot...ilitarfordonen "Big Brother-vinnaren Sami åtalas i härvan med stulna militärfordonen"
Senast redigerad av Silentrunner 2020-09-28 kl. 18:37.
Citera
2020-09-28, 18:37
Medlem
esetts avatar
Fuppen till stöld av militärt fordon. Samis förhör på sidan 305 i aktbilaga 59.

https://forumfiles.com/xb05bda5p5/Tv...i_Enk_ping_zip
Citera
2020-09-28, 22:26
Medlem
Citat:
Hänvisa gärna till vart jag "spyr ur mig rasistiska uttalanden", förväxla inte mig med Sami tack!

OT: https://www.vlt.se/logga-in/big-brot...ilitarfordonen "Big Brother-vinnaren Sami åtalas i härvan med stulna militärfordonen"

Bara citaten från dig. Att ständigt påpeka att Glasman är jude och att sedan säga att Samis gamla tatuering "These Boots Are Made For Stomping" kan bli verklighet. Han har ju åtminstone lämnat detta, medans du snackar som om du fortfarande sitter i någon bunker.

EDIT: Läste nu att Sami kommer att prata ut om hela grejen med "militärstölden" i en video imorgon kl 21.00.
Senast redigerad av EuroD 2020-09-28 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in