Hej, Jag upptäckte av en ren slump att jag har en Autogiro betalning till en mottagare vid namn T på 199 den 28e, Grejen är det jag har inte satt/gjort så det ska dras. Har Länsförsäkringar, Någon som har liknande ?, någon som vet hur man avbryter ?
Det syns inte på internetbanken endast i appen, Konstigt nog. :/
Från LF´s hemsida.
I internetbanken får du en överblick över dina autogiron och kan enkelt lägga till eller ta bort dem. Du kan även se vilken status autogirot har och vilket av dina konton det är kopplat till. Och du kan enkelt makulera eller byta belastningskonto genom att klicka på betalningsmottagaren.
Som sagt jag ser inte den på internetbanken utan endast i appen,
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DRUNK
Från LF´s hemsida.
I internetbanken får du en överblick över dina autogiron och kan enkelt lägga till eller ta bort dem. Du kan även se vilken status autogirot har och vilket av dina konton det är kopplat till. Och du kan enkelt makulera eller byta belastningskonto genom att klicka på betalningsmottagaren.
Gå in på internetbanken, välj Betala och Överföra, sen Autigiro. Där listas dina medgivanden. Ser du något som indke ska vara där då klickar du på det och väljer sedsn Makulera medgivande.
Gå in på internetbanken, välj Betala och Överföra, sen Autigiro. Där listas dina medgivanden. Ser du något som indke ska vara där då klickar du på det och väljer sedsn Makulera medgivande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!