Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Trådens ämne handlar om valfusk. Jag har argumenterat för att sorteringsmaskinerna tagits ur bruk för att dom varit manipulerade för att användas för valfusk.
Arizona har ett valfusk på tiomiljoner, sug på den en stund.
De har fullständig insyn och fuska har funnits sig inte funka.
Dock vet vi alla att vara emot poströster handlar inte om ens, utan det handlar bara om en ENDA sak och det är att se till att färre röstar, då det är bananrepublikanernas enda chans att vinna.
För högt valdeltagande betyder till det närmaste alltid en Demokratiskt vinst.
Ingen blir lurad av detta skitsnack om poströster.
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
haha, jag skiter väl i dem. Dessa herrar och även den republikanska motparten har kämpat i juridikens gångar flera gångar. Det tyckte jag var intressant.
Dom körde ju en dryrun och ifrågasätta röster i en delstat nyss, kommer inte ihåg vilken dock.(De förlorade stort)
Men de har redan gjort sig beredda att låta juridiken exkludera röster som inte ger bananrepublikanerna en vinst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Dom flesta lär inte oroa sig för det lilla valfusk som alltdi präglar ett val eftersom det inte påverkar utgången avvalet. Det som orar är däremot Trumps försök att fuska till sig en valvinst genom att hävda att valen inte genomförts på rätt sätt., att så tvivel helt enkelt. Trump vet ju att ju högre valdeltagadne ju sämre ligger han till då han aldrig kan få en majoritet av väljarnas röster.
Så nu sår Trump tvivel och en osäkerhet kring valet i bästa Lukashenko och Putistil. Man kan ju undra vad Trump har emot USA.
Skrämmande utveckling i ett allt svagare och splittrat USA under Trump.
De måste ha nått och skylla på, men tänk om någon hade anat detta med trumpen.
Men vänta lite nu, det gjorde man och nu är vi redan här, så lustigt det kan bli
Och del två är att minska röstandet, då det brukar leda till vinst för R.