2020-09-26, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Du har gjort bort dig GRANDE här i tråden idag. Hoppas du förstår det. Allt jävla pudlande..."jag skiter i", "du är totalt ointressant", "så jävla irrelevant och ointressant" m m. Patetiskt från din sida. Det var ju för fan DU som länkade till YT-klippet och hade fel i det du ville förmedla. Lågpanna och nolla!

Det är inget pudlande, det är du som beter dig som en rabiat 5-åring som verkar tro att du är märkvärdig och att någon brur sig om din posthistorik.

Faktum kvarstår att FBI och USA:s underrättelsetjänst tvärtemot Trump har gått ut med att inget tyder på att valfusk har eller kommer äga rum, samt att hans påhittade påståenden även går hand i hand med ryska trollfabriken.

Sluta tro att din åsikt spelar roll, bespara oss med löjliga one-liners och kom in i race:t, du får tolka saker hur du vill men faktum kvarstår och jag har rätt och du har fel. Och du är allt annat än prestigelös, i sann autistisk anda fortsätter du att spamma om en banal tramssak som de facto även är en definitionsfråga. Jag skiter i din åsikt, du är obetydlig.
Citera
2020-09-26, 07:55
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
700 sorteringsmaskiner ... kan INTE återsättas i tjänst för de har magiskt tappat bort lite reservdelar.
Och otroligt nog 72% av dessa "trasiga" maskiner kom från områden som Hillary vann 2016.
Trådens ämne handlar om valfusk. Jag har argumenterat för att sorteringsmaskinerna tagits ur bruk för att dom varit manipulerade för att användas för valfusk.
Citera
2020-09-26, 07:57
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Skämt åsido, dåren Trump har poströstat tillsammans med sin fru men då fungerade det tydligen.
Vad är så svårt att förstå att poströster och förtidsröster inte är samma sak? Poströster är inte säkra medans förtidsröster är säkra. Trump och Melania har aldrig poströstat.

Sluta komma med osanningar.
Citera
2020-09-26, 09:54
Medlem
Divinations avatar
Citat:
haha, jag skiter väl i dem. Dessa herrar och även den republikanska motparten har kämpat i juridikens gångar flera gångar. Det tyckte jag var intressant.

”Buhu...snyft...vänstertårar...jag skiter faktiskt i demokratiska röstfuskare”. Men det gjorde du ju bevisligen inte. Dessutom missade du att det rörde sig om fyra åtalade demokratiska röstfuskare, inte två.
Citera
2020-09-26, 11:04
Medlem
Dom flesta lär inte oroa sig för det lilla valfusk som alltdi präglar ett val eftersom det inte påverkar utgången avvalet. Det som orar är däremot Trumps försök att fuska till sig en valvinst genom att hävda att valen inte genomförts på rätt sätt., att så tvivel helt enkelt. Trump vet ju att ju högre valdeltagadne ju sämre ligger han till då han aldrig kan få en majoritet av väljarnas röster.
Så nu sår Trump tvivel och en osäkerhet kring valet i bästa Lukashenko och Putistil. Man kan ju undra vad Trump har emot USA.

Skrämmande utveckling i ett allt svagare och splittrat USA under Trump.
Citera
2020-09-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
”Buhu...snyft...vänstertårar...jag skiter faktiskt i demokratiska röstfuskare”. Men det gjorde du ju bevisligen inte. Dessutom missade du att det rörde sig om fyra åtalade demokratiska röstfuskare, inte två.

Så vad? Att jag tycker det hela är intressant, och jag fann att dess personer kämpat i rättssystemet tidigare ... det betyder inte att jag bryr mig om dem.

Jag bryr mig inte heller, för logiskt sett är det verkligen skitsamma.
OM jag hittar fyra republikaner i KKK-dräkt i full fart med att göra olagligheter, och kastar in det i nån tråd - är det bevis för att republikanerna har startat en etnisk rensning? Nej självklart inte.

Det är fyra individer.
Citera
2020-09-26, 11:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Trådens ämne handlar om valfusk. Jag har argumenterat för att sorteringsmaskinerna tagits ur bruk för att dom varit manipulerade för att användas för valfusk.
Arizona har ett valfusk på tiomiljoner, sug på den en stund.
De har fullständig insyn och fuska har funnits sig inte funka.

Dock vet vi alla att vara emot poströster handlar inte om ens, utan det handlar bara om en ENDA sak och det är att se till att färre röstar, då det är bananrepublikanernas enda chans att vinna.
För högt valdeltagande betyder till det närmaste alltid en Demokratiskt vinst.
Ingen blir lurad av detta skitsnack om poströster.
Citat:
haha, jag skiter väl i dem. Dessa herrar och även den republikanska motparten har kämpat i juridikens gångar flera gångar. Det tyckte jag var intressant.
Dom körde ju en dryrun och ifrågasätta röster i en delstat nyss, kommer inte ihåg vilken dock.(De förlorade stort)
Men de har redan gjort sig beredda att låta juridiken exkludera röster som inte ger bananrepublikanerna en vinst.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Dom flesta lär inte oroa sig för det lilla valfusk som alltdi präglar ett val eftersom det inte påverkar utgången avvalet. Det som orar är däremot Trumps försök att fuska till sig en valvinst genom att hävda att valen inte genomförts på rätt sätt., att så tvivel helt enkelt. Trump vet ju att ju högre valdeltagadne ju sämre ligger han till då han aldrig kan få en majoritet av väljarnas röster.
Så nu sår Trump tvivel och en osäkerhet kring valet i bästa Lukashenko och Putistil. Man kan ju undra vad Trump har emot USA.

Skrämmande utveckling i ett allt svagare och splittrat USA under Trump.
De måste ha nått och skylla på, men tänk om någon hade anat detta med trumpen.
Men vänta lite nu, det gjorde man och nu är vi redan här, så lustigt det kan bli

Och del två är att minska röstandet, då det brukar leda till vinst för R.
Citera
2020-09-26, 11:22
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Så vad? Att jag tycker det hela är intressant, och jag fann att dess personer kämpat i rättssystemet tidigare ... det betyder inte att jag bryr mig om dem.

Jag bryr mig inte heller, för logiskt sett är det verkligen skitsamma.
OM jag hittar fyra republikaner i KKK-dräkt i full fart med att göra olagligheter, och kastar in det i nån tråd - är det bevis för att republikanerna har startat en etnisk rensning? Nej självklart inte.

Det är fyra individer.

Fyra demokratiska politiker som åtalas för fusk med poströster. Vilket anknyter till trådämnet och negerar vänsterblivnas svammel om ”konspirationsteorier” i tråden. Men skit på i det du.
Citera
2020-09-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Fyra demokratiska politiker som åtalas för fusk med poströster. Vilket anknyter till trådämnet och negerar vänsterblivnas svammel om ”konspirationsteorier” i tråden. Men skit på i det du.

FYRA personer är fyra personer, på lokal nivå till typ kommunfullmäktige. Verkligen djupa bevis.

Att den nya (av Trump tillsatta) postmästaren inför en federal domstol säger att hans 700 sorteringsmaskiner inte kan sättas tillbaka i tjänst för de har ALLA delar som saknas. Wow.
Troligt? Nej.

Det är systematiskt fusk för att minska ned hanteringen av räkning av röster.
Vad är dina fyra demokrater värda i sammanhanget? Inget. Absolut inget. Skitlite värt. Nada.

Trump kör stenhårt MOT att det ska vara ett rättvist val, men håll du fast i dina fyra demokrater.
Citera
2020-09-26, 11:43
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Suck, så FBI och USA:s underrättelsetjänst är inte trovärdiga nog?
Ni jättebebisar och ert gnällande om fusk börjar bli tröttsamt.

Samma FBI som hittade på fejkutredningar om Trump, som sedan visade sig vara en hoax?

DoJ bekräftade fenomenet och ungefär två timmar senare kom hela det vänsterblivna etablissemanget med löjliga förnekarartiklar om det. Ganska komiskt att se faktiskt.
Citera
2020-09-26, 11:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
FYRA personer är fyra personer, på lokal nivå till typ kommunfullmäktige. Verkligen djupa bevis.

Att den nya (av Trump tillsatta) postmästaren inför en federal domstol säger att hans 700 sorteringsmaskiner inte kan sättas tillbaka i tjänst för de har ALLA delar som saknas. Wow.
Troligt? Nej.

Det är systematiskt fusk för att minska ned hanteringen av räkning av röster.
Vad är dina fyra demokrater värda i sammanhanget? Inget. Absolut inget. Skitlite värt. Nada.

Trump kör stenhårt MOT att det ska vara ett rättvist val, men håll du fast i dina fyra demokrater.

Fyra myror är fler än Trump. Men det är klart att de inte räknas...
Citera
2020-09-26, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Samma FBI som hittade på fejkutredningar om Trump, som sedan visade sig vara en hoax?

DoJ bekräftade fenomenet och ungefär två timmar senare kom hela det vänsterblivna etablissemanget med löjliga förnekarartiklar om det. Ganska komiskt att se faktiskt.

Det hittade inte på någon utredning.

Trumps kampanjmedarbetare hade mer än hundra träffar med ryssar.
Hur förklarar du alla dem? Accepterar du sånt som "jaha"

Steele-skiten kom EFTER att det redan hade startats en utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in