Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag vill se Anna i en sån där dress, i storlek S, i helfigur och utan filter innan jag beställer. Heter modellen Kassler?
Anna agerar sänke åt den där firman. Om hon verkligen fått nån som köper nåt kan hon fota redovisningen av all försäljning och visa sina framgångar som säljare.
Kassler 😂😂👍
Citera
2020-09-24, 21:50
Medlem
GammalGubbkuks avatar
My Martens gör ett samarbete med frisör-Bobby. Var det inte honom som Anna gjort sig omöjlig med? Detta känns säkert surt för Anna. My och Bobby gör en grej och tjänar pengar tillsammans, medan Anna åker runt i bilen, äter, och sitter och skriver frågor till sig själv på Instagram...
Citera
2020-09-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Och denna jäkla "Duette " jag klöks!!
En ”duette” i melodifestivalen kanske ”Vad tar ni för valpen där i fönstret” Anna och Darin, Lily Berglunds gamla hit från 50talet :-) som reklampaus underhållning :-)
Citera
2020-09-24, 23:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Och denna jäkla "Duette " jag klöks!!
”tvilling älskar jag och mycket mer” wtf?
Citera
2020-09-24, 23:50
Medlem
cece123s avatar
Jag noterar att Pia Book, Annas halvsyster umgås med Jan Johansens Fd fru Pia.
Hur gick det egentligen med Jan Johansens vänskap med Anna efter att de hade ett debacle?
De visade sig förvisso på samma båt som användes vid en fest häromåret som Dr Albans vän Mattias Frisk ordnade.
Men i övrigt lär väl Jan inte bli önskvärd sångare om Anna och Roberto skulle förnya sitt äktenskapslöfte vid en ceremoni.
Citera
2020-09-25, 00:50
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Men Anna stor fortfarande kvar där och väntar på Darin!

https://postimg.cc/PCYBppND

Haha, dutette🤣, hon måste ju haft 3 promille när hon skrev det där.
Citera
2020-09-25, 07:38
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Haha, dutette🤣, hon måste ju haft 3 promille när hon skrev det där.

Fru Tunna kanske jagar sponsorer, hon vill väl haaaaaaa🤔
https://www.duette.se/
Citera
2020-09-25, 07:53
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Rösti är ju finskt dessutom. Men det är klart, Anna förnekar ju sitt finska påbrå, hon är ju SPANJORSKA!
Nja, se nedan.
"Rösti eller potatiskaka från Schweiz. Rösti är riven potatis stekt i en stekpanna till en platt potatiskaka.

Rösti kan du laga med rå eller kokt potatis. Vanligast är rå riven potatis."

Samesame som råraka.
Citera
2020-09-25, 08:20
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, se nedan.
"Rösti eller potatiskaka från Schweiz. Rösti är riven potatis stekt i en stekpanna till en platt potatiskaka.

Rösti kan du laga med rå eller kokt potatis. Vanligast är rå riven potatis."

Samesame som råraka.

Det stämmer. Jag hade fel beträffande detta.
Citera
2020-09-25, 12:01
Medlem
TPLs avatar
Tänk så glad och obekymrad Anna var den dag polisen kom och hälsade på förra sommaren.
Glad över att få rubriker i kvällstidningarna?

"Tänk att vi redan är inne i Juli månad! Halva 2019 har redan gått och det känns inte ens som att sommaren kommit igång på riktigt. Men förhoppningsvis så kommer högsommarvärmen hit vilken dag som helst 😊☀️"

Förra sommaren var hon fortfarande vän med "bästa Bobby". Vad hände med den vänskapen?
Numera tvättar Anna håret själv. Kanske hon använder Bobbys fantastiska torrschampo som My kränger. Anna har ju fullt upp med försäljning av träningskläder. Senaste kollektionen heter Marvelizzy pink enligt Mys blogg. My inledde inlägget med BAAAAAM som antyder samarbete med Anna.
Citera
2020-09-25, 12:10
Medlem
Poisonouss avatar
Har julen kommit tidigt? Anna har frågestund på Insta:

"Okej kära följare! Det är MÅNGA rykten i omlopp kring mig tydligen. Så, nu ska jag försöka EN GÅNG för alla dementera eller bekräfta vad som stämmer eller ej. Men håll god ton, det är något VI ALLA förtjänar - okej?"

Eller är det ett halvrisigt försök att spola ut alla Flashbackare bland hennes följare?
Citera
2020-09-25, 12:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Har julen kommit tidigt? Anna har frågestund på Insta:

"Okej kära följare! Det är MÅNGA rykten i omlopp kring mig tydligen. Så, nu ska jag försöka EN GÅNG för alla dementera eller bekräfta vad som stämmer eller ej. Men håll god ton, det är något VI ALLA förtjänar - okej?"

Eller är det ett halvrisigt försök att spola ut alla Flashbackare bland hennes följare?
Hur känner hon till dessa rykten och vad sägs? Någon som ställt obekväma frågor? Väntar på svar från Anna. 🍿

#varberg #primecrime #frivården #kfm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in