2020-09-25, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokayGeck
Morsan skall ha haft skyddad identitet i Sverige, sedan Issa var 15 enligt egen utsago.

Om det kommer från Issa så bör man nog ta allt han säger med en ordentlig nypa salt.
Citera
2020-09-25, 10:43
Medlem
Han tros befinna sig i Libanon. Förhoppningsvis strök han med när det small i Beirut. Inte varit aktivitet på kontot sen innan sommaren vad jag kan se. Karma kanske tog tag i det
Citera
2020-09-25, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokayGeck
Hur kan vi lokalisera släkt, vänner och andra anhöriga till personen i Libanon?

Den här killen ska inte känna sig säker någonstans. Hört av andra i tråden att folk letar efter honom nu på riktigt där han är. Verka inte som denna avatar har svarat på ett tag, kanske kvävdes han till döds under någon soptunna när bomben gick av?

Annars, få fram lite familjenamn och annat så vi kan börja ringa/maila dessa. Gärna grannar och familjer de ingått ingifte med också. Om det är något dessa avatarer hatar så är det när släktens namn blir nersmutsat i generationer framåt. Då får han sitt mest fruktade straff: Någon farbrors kuk nerkörd i analen samtidigt som pappa förbereder bildäck och bensin till hedersförnedraren.
Pappan ska bo i Baalbek, det verkar inte vara så stort. Sen ska han ha någon morbror och yngre kusiner någonstans i Libanon också. Issa är född i Libanon. Mormor bor i Egypten.

Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Vad gjorde apan i detta land då om han inte tålde kyla?
Det var V*ncent som inte tålde kylan och ville ha offrets jacka.
Citera
2020-09-25, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Vad gjorde apan i detta land då om han inte tålde kyla?
Bidragen kanske!
Citera
2020-09-25, 11:04
Medlem
Sjukt att ”18-åringen” bara fick 9 års fängelse. Ett hån mot allt vad rättvisa heter.
Citera
2020-09-25, 11:10
Medlem
#293.
"Nej när jag var 15 år jag har gjort saker som är riktigt kaos och har rånat någon då som var något den tiden och han var bland dom äldre som har pengar droger och allt ändå jag tog allt i från han också och han dog så bara för att ingen skulle veta någonting om mig har jag haft skyddad id min mamma bor inte i Sverige och har aldrig varit där jag kom med mina syskon och alla vi är kriminella sen barn så ja du får fatta det hur du vill"
Det är sådana här löss, som stjäl plats och resurser för RIKTIGA FLYKTINGAR!
Citera
2020-09-25, 11:17
Medlem
AreYouBacks avatar
En ung tjej skall utvisas till Turkiet, det har vi alla läst om. Hur kommer det sig att hon utvisas medans mannen från Sudan kan mörda och våldta och säkerligen fortfarande få stanna i Sverige? Det skall bli interessant att se domen.
Citera
2020-09-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
En ung tjej skall utvisas till Turkiet, det har vi alla läst om. Hur kommer det sig att hon utvisas medans mannen från Sudan kan mörda och våldta och säkerligen fortfarande få stanna i Sverige? Det skall bli interessant att se domen.
Du har en stor poäng i detta, man klarar inte heller av att utvisa dömda brottslingar p.g.a. att de vägrar följa med m.m. Eller, så skyller man på att det är för stor risk att utvisa dem till sitt forna hemland, som de ju åkt till på semester under hela sin "flyktingtid" i Sverige.
Men en ung tjej på 10-12 år, utvisar man.
Hur galen är då inte vår politik och våra myndigheter.
UTVISA MÖRDARE, NARKOTKAHANDLARE och TERRORISTER men låt hyggligt folk stanna.
Med dagens system, så göder man främlingsfientlighet!
Citera
2020-09-25, 11:36
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Du har en stor poäng i detta, man klarar inte heller av att utvisa dömda brottslingar p.g.a. att de vägrar följa med m.m. Eller, så skyller man på att det är för stor risk att utvisa dem till sitt forna hemland, som de ju åkt till på semester under hela sin "flyktingtid" i Sverige.
Men en ung tjej på 10-12 år, utvisar man.
Hur galen är då inte vår politik och våra myndigheter.
UTVISA MÖRDARE, NARKOTKAHANDLARE och TERRORISTER men låt hyggligt folk stanna.
Med dagens system, så göder man främlingsfientlighet!

Nu blandade jag visserligen ihop detta mord med mordet i Härnösand där GM var Sudanes. Men jag förstår inte detta vurmande för samhällets värsta och låter dem få stanna. Det behövs en rejäl seger för SD för att få något gjort på den fronten.
Citera
2020-09-25, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Din mamma är idioten här för hon födde dig din valp jag är fri och mår bättre än dig är mer lycklig än dig och som sagt du och polisen kan snacka som fåglar men jag kommer ändå aldrig bli tagen och säg till polisen att jag uppförde rånet och kom undan och kommer alltid komma undan för bara dumma Åker fast
Skulle nog med säkerhet vilja påstå att det är din mamma som är idioten som inte dränkte dig i sjön den dagen du föddes!
Fy satan vilket meningslöst avskräde du och dina vänner är, döda någon för en JACKA.
Inte många hjärnceller där inte.
Och var så säker - Du åker fast, dina dagar i frihet är räknade
Citera
2020-09-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack

Finns väl stor risk att hon integreras och och blir en hederlig medborgare om hon får stanna, dessutom har hon fel kön.
Stefan och Morgan vill ju hellre se klaner, kalifat och annat spännande i Sverige.
Citera
2020-09-25, 11:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallBuilder
Sjukt att ”18-åringen” bara fick 9 års fängelse. Ett hån mot allt vad rättvisa heter.
Det är Sveriges rättssystem i ett nötskal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in