2020-09-25, 00:10
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Han ser f.ö inte libenesisk ut, kommer troligtvis från Marocko eller Algeriet. Hoppas han får avtjäna sitt straff där. Jävla kuk
Antagligen inte libanes från början. Libanon tar emot extremt många flyktingar eller "flyktingar".
Citera
2020-09-25, 00:15
Medlem
Det vet ni väl att det enda andra sorterings blattar kan säga är "ska knulla din mamma" precis som att vi Svensk födda ska bli skitförbannade och flippa ur helt hahaha. Det dom där bepparna inte fattar är att "knulla din mamma" enbart gör att vi ser ner på dom ännu mer. Jävla fittblattar som tror dom är något. Och den där lilla ärkefittan Issa som ligger i Libanon (tror man) och trycker. Han skriver och försöker se ut som om han levde livets glada dager i Libanon men jag kan lova att den lilla ärkefittan ligger och trycker någonstans utan pengar, utan ett ordentligt hem, utan riktiga vänner och definitivt utan några mammor att knulla.
Citera
2020-09-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Det sjuka är att majoriteten av svenska folket glömmer av dessa mord / händelser efter någon dag.. folkförrädare som är för upptagna med att fokusera på sig själva. Likaså folk som sitter och håller käften och inte vågar riskera att rädda vårat land.

Och vi får inte glömma alla våldtäkter och sexuella trakasserier som sopas under mattan dagligen.
Alla ungdomar som blivit rånade, misshandlade.

Tänk vad mycket brott, skada, och sorg som kunde skippats om inte våra politiker sålde ut oss till massinvandringen?

Jag ber om ursäkt till alla som utsätts på grund utav ignoranta och manipulerade väljare och självklart högst upp i skyldighetsbåset står våra politiker (C) (MP) (M) och naturligtvis (S).

Hur kan mördaren sitta här och citera att han inte ångrar mordet det är sjukt!
Citera
2020-09-25, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Hur kan mördaren sitta här och citera att han inte ångrar mordet det är sjukt!

Sociopat + att majoriteten av kriminella invandrare vet att dom har ett frikort ifall dom kan ta sig till sitt hemland efter grova brott vilket underlättar deras ego och empatifrånvaro.
Citera
2020-09-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Sociopat + att majoriteten av kriminella invandrare vet att dom har ett frikort ifall dom kan ta sig till sitt hemland efter grova brott vilket underlättar deras ego och empatifrånvaro.

Har inte varit aktiv i tråden läste bara på Aftonbladet att han skrivit här och att han inte ångrar det han gjort.har han varit aktiv på senaste tiden? .. MÅ HAN BRINNA I HELVETET I LIBANON! OCH OM HAN LÄSER DETTA HOPPAS DU LIDER tills du DÖ•R
Citera
2020-09-25, 00:28
Medlem
Snart filmas det väl när man avrättar någon.. Men allt detta för en Canada Goose jacka? Fy fan..
Citera
2020-09-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Jävla sjuka inavel. Skulle tortera äcklet i flera månader. Vidrigaste jag läst på länge. Stackars kille som blev offer😭😭😭

Hahahaha om du nu är beredd att "tortera äcklet i flera månader" får du väl köpa en biljett till bananlandet. Nej ni bara sitter pratar, ni skulle inte ens gett den som mördade hela er familj en lavett. Svenskmentaliteten.
Citera
2020-09-25, 01:15
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Hahahaha om du nu är beredd att "tortera äcklet i flera månader" får du väl köpa en biljett till bananlandet. Nej ni bara sitter pratar, ni skulle inte ens gett den som mördade hela er familj en lavett. Svenskmentaliteten.

Ja du är en sån där som inte förstår när man skriver saker man faktiskt inte menar, man skriver ut sin frustration. Du har förmodligen aspbergers och tar det på fullaste allvar i tron om att han faktiskt menar det.
Typiskt svennebeteende när man inte fattar bättre.

Eftersom du är så jäkla dum att du inte förstår det så säger jag det här: Det här är ingen "svenskmentalitet", utan dom flesta personer i ett normalt land i Europa (även Usa, Nya Zeeland, Australien- alltså ett västerländskt land iaf) hade reagerat likadant och skrivit saker i frustration för att få ut ilskan. Det är ingenting som man bara gör i Sverige, dumfan.
Senast redigerad av Sainsburys 2020-09-25 kl. 01:31.
Citera
2020-09-25, 02:44
Medlem
issa! Hur mår du? Har du det bra ? Svenska fängelser är bättre än andra! Libanon har inte de dödstraff? Jag längtar att se dig krypande till sverige igen. Fast fy fan, jag vill inte äns se dig i sverige, tänk om fler kunde vara som du att fly härifrån, parasit!
Citera
2020-09-25, 03:07
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Hahhaha vilken grej nej hon skäms inte och har varit hal som is det har inte med modig eller inte men jag älskar att skada andra jag har psykiska problem och hade du känt mig du hade förstått mycket väl
Din sjuka jävel ,borde inte själv mord vara en möjlig utväg för din del? Sådana som du behövs inte . Du har mer än psykiska problem, du har blandat annat skriv problem. Du kan ju inte ens uttrycka dig på ren svenska. Mörda för en gås jacka hahah. Villket lågliv. Hoppas du står med på repatriering listan. Sverige vill inte ha sådana lågliv som du. Hoppas du inser vad du har gjort. Hur fan kan du ens leva med dig själv. Hoppas du går samma öde till mötes!!
Citera
2020-09-25, 04:24
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Hahhaha vilken grej nej hon skäms inte och har varit hal som is det har inte med modig eller inte men jag älskar att skada andra jag har psykiska problem och hade du känt mig du hade förstått mycket väl

Jag hoppas att hon skäms, för annars är hon lika dumknullad som du din lilla inavlade snorvalp. Din mamma och pappa är med störst sannolikhet syskon.

Du är en feg pissråtta, thats all. Först flyr du till Sverige, landet som gav dig bidrag och möjligheter. Där pissar du på din egen värdighet genom att råna gamla tanter, pundar och nu mördat. Vad gör du då? Det du är bäst på - flyr som den fega lilla pissråtta du är.

Jag har hört att folk i Libanon är informerade om vilken fegis du är som flytt efter att ha mördat en snubbe i Sverige. Jag har hört att de söker dig. Det kommer nog inte dröja länge nu innan du får betala för vad du gjort. Undrar vem som hittar dig först? De som vill se dig död eller de som kan lämna ut dig till Sverige?
Citera
2020-09-25, 05:27
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basn
Nog för att det finns mycket invandrare i Ånge, men detta känns mer som lokala förmågor som har rykt ihop. Svartsjukedrama eller liknande. Mycket volvobönder med wonderbaums och tärningar i vindrutan i trakterna kring Ånge. Ganska underhållande att åka igenom där ibland ☺
Så fel du hade. MMmmmm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in