2020-09-24, 14:43
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annalindell2001
Wtf hände igår kväll?!?
Jag och min 2 år yngre syster är väldigt nära men ibland känner jag att hon skulle behöva ett kokt stryk för att komma ner på jorden lite. Hon är 16 år och precis i den åldern där det är viktigt att vara så "cool" som möjligt.

Igår kväll började vi tjafsa redan vid middagsbordet vilket resulterade i att hon kastade vatten efter mig när jag gick iväg, jag tog henne (ganska hårt) om axlarna och sa att hon skulle ge fan i att göra så. När jag släppte henne och vände mig om slog hon mig i ryggen varpå jag direkt vände mig om och slog henne på armen, jag ångrade mig i samma sekund som det hände men är så trött på att tjejer kan slå killar men att killar inte ska slå tillbaka. Tycker hon förtjänar det när hon beter sig så men vill ju absolut inte skada henne.

Sen så skäms jag ju något otroligt för att jag betedde mig så himla dumt trots att jag är 18 år...
Vad hade ni gjort om ni var i min situation?

Sagt åt ungjäveln att lägga av, o gått därifrån.
Citera
2020-09-24, 14:44
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Tycker inte att jag missbrukade någon fördel direkt, men är ju betdligt större än henne och slår ganska mycket hårdare även fast det gjorde jävligt ont när hon träffade mig också!

Hade en kvinna slagit mig så slår jag fan tillbaka.
Hamnade i slagsmål med en fittjävel en gång tack vare sådan skit.
Hon gick på mig först dessutom. Drog horjäveln i håret, då kunde hon inte slå uppåt iallafall.
Citera
2020-09-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Hade en kvinna slagit mig så slår jag fan tillbaka.
Hamnade i slagsmål med en fittjävel en gång tack vare sådan skit.
Hon gick på mig först dessutom. Drog horjäveln i håret, då kunde hon inte slå uppåt iallafall.

Låter lite överdrivet tycker jag, skulle aldrig få för mig att kalla min syster "horjävel" heller. Men slår hon mig igen slår jag tillbaka - dock inte om hon har anledning till att slåss (när har man ens det?)
Citera
2020-09-27, 20:32
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Låter lite överdrivet tycker jag, skulle aldrig få för mig att kalla min syster "horjävel" heller. Men slår hon mig igen slår jag tillbaka - dock inte om hon har anledning till att slåss (när har man ens det?)

Hon som gick på mig OPROVOCERAT var de facto en horjävel, säg vad du vill
Och jag syftade inte på din syrra, utan pissludret jag behövde vara med om.
Gick rykten om att hon knullat eller blivit våldtagen av en jävla gubbe i skogen, skabb var hon iallafall

Minns att jag hade ont i läppen och hade blåmärken här o där.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in