Hon är en stor favorit för mig hitills. Tycker hon är jäkligt skön och verkar vara medveten om vad spelet går ut på trots att hon kanske är lite för paranoid ibland
Säsongen lär bli underhållande men man saknar någon skön grabb. Den som känns ha störst potential är Sebastian i och med hans intro. Man saknar någon som är helt hänsynslös och som skiter i allt när det gäller spelet. Tydligen ska
Hanna bodelson bli kär i Sebastian men han kommer kasta henne totalt
Simon skådespelar helt klart. Man märker att han försöker göra rolig tv. Alex har något skumt tix med ögonen och levererar sitt otroligt obehagliga leende. Allstar tjejerna orkar man inte ens kommentera.....
Bara jag som får känslan av att Simon driver med alla?
Att hela den här "snacka vatten-flummet"/"malte är finast" osv är fejk... tänker lite hon tjejen som för typ 10 år sedan gick in i någon realityserie och "var på låtsas".
Bara sett första avsnittet dock
Jackie Ferm? Hon gick ännu längre och sa att det var ett konstprojekt
Bara jag som får känslan av att Simon driver med alla?
Att hela den här "snacka vatten-flummet"/"malte är finast" osv är fejk... tänker lite hon tjejen som för typ 10 år sedan gick in i någon realityserie och "var på låtsas".
Bara sett första avsnittet dock
Ja allt hans överdrivna snack om att han ÄLSKAR GRABBARNA och Malte. Vatten och gud plus hans fejkade leende. Han driver med oss alla. Finns det någon som tror att han är på riktigt?
Ja allt hans överdrivna snack om att han ÄLSKAR GRABBARNA och Malte. Vatten och gud plus hans fejkade leende. Han driver med oss alla. Finns det någon som tror att han är på riktigt?
Tror han faktiskt bara är en jävligt speciell kille. Om han är kvar länge lär det märkas om han spelar en karaktär
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!