Jag fattar inte. Dubbla budskap här. Är det tillåtet eller inte tillåtet att fråga efter vem som äger en tag? Vi har problem i Järfälla med en dåre som förstör otroligt mycket privat egendom, historiska föremål och naturreservat med sina tags.. skador för flera miljoner ...
Jag fattar inte. Dubbla budskap här. Är det tillåtet eller inte tillåtet att fråga efter vem som äger en tag? Vi har problem i Järfälla med en dåre som förstör otroligt mycket privat egendom, historiska föremål och naturreservat med sina tags.. skador för flera miljoner ...
du kan ju alltid börja med att säga vilket tag det är.
Tillåtet eller inte vet jag inte men jag hoppas att det inte är nån som kommer säga vad personen bakom heter om dom vet.
Ja ett bra tag sedan Etza var med (eftersom jag är gubbjävel är ett par år kort tid dock). Om annat vet du inte ett skit.
Försök inte spela som om du vet något om det rätta "fy-virket" eller att du vet någonting alls om Etza . Vill inte skriva saker om folk personligen utan bara om graff då jag inte är en skvallerkärring.
Men ja Etza är långt ifrån ett så kallat soc-fall och samma med många i Fy som tydligen är "rätta virket" ändå.
Etza kör på jävligt hårt med personerna hen känner för utan att vara med i ett crew och har ingen beef.
Du känner inte Fy och känner inte Etza så prata inte om saker som om det vore sanning/fakta .
Märks att flashback scenen är död antar jag att du menar när du försöker läxa upp folk utan att ha en aning men tror du är expert eftersom du diskuterar på flashback med folk .
Ha det bra och släpp det där.
Men förstå att pogba inte är någon expert eller har koll på scenen i Stockholm.
grejen är ju att han onelineade. så nu kan alla sluta spekulera