2020-08-31, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Ja, men har för mig att han inte kom från Stockholm? Åtminstone inte från början.

Det vet jag inget om, men då känns det iallafall som att jag inte drömt ihop allting.
Citera
2020-08-31, 09:21
Medlem
Jag fattar inte. Dubbla budskap här. Är det tillåtet eller inte tillåtet att fråga efter vem som äger en tag? Vi har problem i Järfälla med en dåre som förstör otroligt mycket privat egendom, historiska föremål och naturreservat med sina tags.. skador för flera miljoner ...
Citera
2020-08-31, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeChef87
Jag fattar inte. Dubbla budskap här. Är det tillåtet eller inte tillåtet att fråga efter vem som äger en tag? Vi har problem i Järfälla med en dåre som förstör otroligt mycket privat egendom, historiska föremål och naturreservat med sina tags.. skador för flera miljoner ...

du kan ju alltid börja med att säga vilket tag det är.
Tillåtet eller inte vet jag inte men jag hoppas att det inte är nån som kommer säga vad personen bakom heter om dom vet.
Citera
2020-09-03, 06:35
Medlem
Någon som vet varför Coke slutat i NFC?

Triss in - Coke ut?
Citera
2020-09-03, 11:01
Medlem
Hur vet du att han inte är med längre?
Man kan fortfarande vara med i ett crew, utan att alltid signa det.
Citera
2020-09-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skelettet
Hur vet du att han inte är med längre?
Man kan fortfarande vara med i ett crew, utan att alltid signa det.

De som vet de vet, min bror.
Citera
2020-09-03, 21:19
Medlem
Okaj
Citera
2020-09-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Ja ett bra tag sedan Etza var med (eftersom jag är gubbjävel är ett par år kort tid dock). Om annat vet du inte ett skit.

Försök inte spela som om du vet något om det rätta "fy-virket" eller att du vet någonting alls om Etza . Vill inte skriva saker om folk personligen utan bara om graff då jag inte är en skvallerkärring.

Men ja Etza är långt ifrån ett så kallat soc-fall och samma med många i Fy som tydligen är "rätta virket" ändå.

Etza kör på jävligt hårt med personerna hen känner för utan att vara med i ett crew och har ingen beef.

Du känner inte Fy och känner inte Etza så prata inte om saker som om det vore sanning/fakta .

Märks att flashback scenen är död antar jag att du menar när du försöker läxa upp folk utan att ha en aning men tror du är expert eftersom du diskuterar på flashback med folk .

Ha det bra och släpp det där.

Men förstå att pogba inte är någon expert eller har koll på scenen i Stockholm.

Citera
2020-09-15, 10:31
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boeghora

Vad betyder onelineade?

Jag har en gåta till er. Min vän såg en wc som det stod P12FY på, signerad vinz etza dörr.
Vilka av dessa tre gossar är med i FY?
Citera
2020-09-22, 23:48
Medlem
GSF, VAD BETYDER DET? TAKER ÄR MEDLEM HAN ÄR DÖMD FÖR VÅLDTÄKT.
Gillar SexualFörbrytare!
Citera
2020-10-07, 00:06
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Vad betyder onelineade?

Jag har en gåta till er. Min vän såg en wc som det stod P12FY på, signerad vinz etza dörr.
Vilka av dessa tre gossar är med i FY?

Vinz är med i FY.
Citera
2020-10-12, 14:11
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Vinz är med i FY.

Ja ok, Etsa petades för att han inte var av rätta virket. Hur länge får då Vinz vara med? Han är väl ingen riktig bad guy?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in