2020-09-22, 13:17
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Eh.. Jag vill ha ut Hammarby och malmö, men det får nog bli nästa år det.
Hammarby för att du bara vill ha ett HIF i allsvenskan för att undvika missförstånd?
Citera
2020-09-22, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Cmore var ju en TV-kanal där minoriteten valde att streama, Dplay tvingar alla att streama.

Cmore var smidigt att bara zappa runt mellan kanalerna om man tröttnade på en match (nu tillhör jag förvisso dom som alltid ser en match åt gången och ser klart den), det var väl inkört och fungerade ALLTID när man satte på TVn. Dplay är bara streams och det är fullständigt värdelöst.

Alltså, visst att du inte tycker Da Graca är så usel som i princip alla på läktarna men där ska han ju stöta.
Det är ju inte direkt heller första gången han är värdelös.
Varför gick Calisir ut förresten? Antar att han var sliten/skadad men inte funnit nåt om det när jag förvisso snabbt gått igenom lite artiklar från matchen.

Söder tippas ju vara tillbaka i nov, Giorgi vete sjutton. Nu lär man vara ÄNNU mer försiktiga med honom med efter att han direkt gick sönder igen mot FFF, visst kan man vara 100 redo och ändå gå sönder direkt igen men det tyder ändå på att det kan ha varit lite väl tidigt.

Beträffande laguppställningen får vi givetvis hoppas det är Calisir, sedan tror jag också att vi inte kommer få se Sana och Paka starta nån match samtidigt vad det verkar. Jag tror vi kommer få se CK en del ändå i hopp från Rolle att han kommer igång med målskyttet även åt rätt håll.

Det är väl rimligt att det är han ja, för jävligt oavsett. Visst skall vi kunna kritisera grabbarna rejält efter usla insatser men hot och dessutom med rasism på det är givetvis för jävligt.

Frågan är vem som är sämst av Da Graca och Wahlström?

Här hotas inte, jag har ju fullt sjå med att planera för resorna i superettan 2021, till skillnad från alla andra supportrar i denna tråd har vi ju inga färska minnen av att spela i sådana där serier.

Jag har inget svar på den frågan. Det känns som att da Graca tog vid där Wahlström slutade. Som jag skrivit tidigare så tackar jag varenda gud som inte finns att vi inte valde att gå vidare med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Han har inte riktigt kommit till heller. Vet inte riktigt vad det är som har felats innan. Hammarbymatchen och denna är nog dom enda där han har sett ut som det där monstret som han faktiskt är. Och lite av poängen är ju att om han är i den här formen så behöver man ingen precis fot. Kommer bollen bara i närheten så vinner han närkampen.

Jag vet inte, nu har jag ju bara sett en liten del av Mjällbys matcher i år men jag har gillat honom hela tiden. Det var väl någon pajasmatch i början av säsongen där han missade typ allt, men han kom ju ändå till många lägen.
Citera
2020-09-22, 19:04
Avslutad
Det talades om dom dummaste spelarna i allsvenskan häromdagen. Jag tror bröderna Olsson passar in där. Både dummast och mest osympatiska. Sedan undrar jag varför den där konbäraren till tränare tror sig vara bättre än vaktmästaren? "Skit i honom, han är en liten person". Du bär koner för helvete.

Respektera att han inte vill ha onödigt slitage på sin plan direkt efter en intensiv match.

https://www.svt.se/sport/fotboll/planbrak-varberg-hif
Citera
2020-09-22, 19:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det talades om dom dummaste spelarna i allsvenskan häromdagen. Jag tror bröderna Olsson passar in där. Både dummast och mest osympatiska. Sedan undrar jag varför den där konbäraren till tränare tror sig vara bättre än vaktmästaren? "Skit i honom, han är en liten person". Du bär koner för helvete.

Respektera att han inte vill ha onödigt slitage på sin plan direkt efter en intensiv match.

Svårt å säga om det där är nåt vidare exempel på osympatiska bröder, vaktmästaren kunde lika gärna agerat Påskbergsvallens Kim Jong-Un innan klippet börja såvitt vi vet.

Emil Holm har jag fått intrycket av att vara en extremt osympatisk tönt. Efter sitt agerande och uttalande efter matchen mot ÖSK är det svårt å tycka om honom. Om man ska nominera en så väljer jag honom https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gerzics-ilska-efter-straffen-han-borde-bli-avstangd/

Mest korkade är en bra fråga.. Får fundera på denna. Abubakari som mishima nämnde känns lite svårslagen dock.

-

I övrigt mår man fortfarande dunder efter derbysegern!
Extremt skönt med lite andrum även om det kan va extremt temporärt.
Citera
2020-09-22, 19:40
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Det var väl er nuvarande tränare som en gång sa "Vaktmästare är sköna människor" och det håller jag med om.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2020-09-22 kl. 19:42.
Citera
2020-09-22, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Svårt å säga om det där är nåt vidare exempel på osympatiska bröder, vaktmästaren kunde lika gärna agerat Påskbergsvallens Kim Jong-Un innan klippet börja såvitt vi vet.

Emil Holm har jag fått intrycket av att vara en extremt osympatisk tönt. Efter sitt agerande och uttalande efter matchen mot ÖSK är det svårt å tycka om honom. Om man ska nominera en så väljer jag honom https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gerzics-ilska-efter-straffen-han-borde-bli-avstangd/

Mest korkade är en bra fråga.. Får fundera på denna. Abubakari som mishima nämnde känns lite svårslagen dock.

-

I övrigt mår man fortfarande dunder efter derbysegern!
Extremt skönt med lite andrum även om det kan va extremt temporärt.

Fast jag känner mig ganska trygg i min nominering om man tittar på Martin Olssons track record. Slagsmål med dörrvakter, dickpicks till kvinnor inom SvFF osv. Han är den störste skithögen i allsvenskan idag men jag tror helt enkelt han är för dum för att hjälpa det.

För övrigt var det lite "tråkigt" att både Kalmar och Helsingborg valde att fånga in er i bottenstriden igen när ni såg ut att slita er loss litegrann.

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Det var väl er nuvarande tränare som en gång sa "Vaktmästare är sköna människor" och det håller jag med om.

Inte en aning. Men visst finns det många sköna vaktmästare, inte helt sällan har dom varit jävligt rädda om sina planer heller. Sjukt opassande av HIF att börja köra någon jävla intervallträning på ett annat lags matchplan direkt efter en match. Och inte sluta när dom blir tillsagda, rena tattarfasonerna.
Senast redigerad av trazke 2020-09-22 kl. 19:53.
Citera
2020-09-22, 19:59
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Inte en aning. Men visst finns det många sköna vaktmästare, inte helt sällan har dom varit jävligt rädda om sina planer heller. Sjukt opassande av HIF att börja köra någon jävla intervallträning på ett annat lags matchplan direkt efter en match. Och inte sluta när dom blir tillsagda, rena tattarfasonerna.

"ett citat från Andreas Alm, 28-årig anfallare i AIK. Vad tyckte han om en nymodighet som konstgräs då?

– Hoppas jag har slutat lira när det blir verklighet. Dessutom tycker jag synd om alla vaktmästare. Brukar vara sköna personer och vad ska de göra i så fall?"

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/Eoz4Wa/plastsvenskan

Jodå, jag visste att jag hade bra minne...
Citera
2020-09-22, 20:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Fast jag känner mig ganska trygg i min nominering om man tittar på Martin Olssons track record. Slagsmål med dörrvakter, dickpicks till kvinnor inom SvFF osv. Han är den störste skithögen i allsvenskan idag men jag tror helt enkelt han är för dum för att hjälpa det.

För övrigt var det lite "tråkigt" att både Kalmar och Helsingborg valde att fånga in er i bottenstriden igen när ni såg ut att slita er loss litegrann.
Jag ser det lite mer som att: Fatta läget om Hammarby vann derbyt?!

Och genast känner jag mig ganska så mycket bättre igen.
Citera
2020-09-22, 20:00
Medlem
Citat:

Haha. Ett bra om klipp om varför det där är den bästa planen i Allsvenskan. Den sköts med hjärta.
Dra åt helvete, dumma Helsingborgare. Tycker HIF bör komma med en officiell ursäkt. Jävla divor.
Citera
2020-09-22, 20:22
Medlem
Jag både hoppades och trodde att Östersund och Helsingborg skulle åka ur i år men det verkar ju tyvärr skita sig. Två lag som uppenbarligen inte klarar hantera den ekonomiska delen av att vara en allsvensk förening. Det såg ju så bra ut i början...
Citera
2020-09-22, 20:34
Medlem
Tidigare brukade bajenspelarna såga domaren efter förluster. Nu är det tydligen tränarens fel. Har de speglar på Årsta?

Det är ingen bra AIK vi möter och förlorar ändå med 3-0, säger Alexander Kacaniklic

Vad är det som gör att ni kommer ut så fel?*
– Det var så vi skulle lira. Vi följer matchplanen som vi skulle och det resulterar i detta.*
Det är ett taktiskt misstag alltså?*
– Ja det får man säga. Vi spelade så som vi skulle och det resulterade i 3-0.

– Jag är inte nöjd med att vi förlorade, jag är inte nöjd med hur vi spelar i matchen, vi spelar inte vårt spel vi spelar deras spel.
Citera
2020-09-22, 21:02
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Tidigare brukade bajenspelarna såga domaren efter förluster. Nu är det tydligen tränarens fel. Har de speglar på Årsta?

Det är ingen bra AIK vi möter och förlorar ändå med 3-0, säger Alexander Kacaniklic

Vad är det som gör att ni kommer ut så fel?*
– Det var så vi skulle lira. Vi följer matchplanen som vi skulle och det resulterar i detta.*
Det är ett taktiskt misstag alltså?*
– Ja det får man säga. Vi spelade så som vi skulle och det resulterade i 3-0.

– Jag är inte nöjd med att vi förlorade, jag är inte nöjd med hur vi spelar i matchen, vi spelar inte vårt spel vi spelar deras spel.

Det är ju verkligen en råsop på Billborn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in