Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Svårt å säga om det där är nåt vidare exempel på osympatiska bröder, vaktmästaren kunde lika gärna agerat Påskbergsvallens Kim Jong-Un innan klippet börja såvitt vi vet.
Emil Holm har jag fått intrycket av att vara en extremt osympatisk tönt. Efter sitt agerande och uttalande efter matchen mot ÖSK är det svårt å tycka om honom. Om man ska nominera en så väljer jag honom
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gerzics-ilska-efter-straffen-han-borde-bli-avstangd/
Mest korkade är en bra fråga.. Får fundera på denna. Abubakari som mishima nämnde känns lite svårslagen dock.
-
I övrigt mår man fortfarande dunder efter derbysegern!
Extremt skönt med lite andrum även om det kan va extremt temporärt.
Fast jag känner mig ganska trygg i min nominering om man tittar på Martin Olssons track record. Slagsmål med dörrvakter, dickpicks till kvinnor inom SvFF osv. Han är den störste skithögen i allsvenskan idag men jag tror helt enkelt han är för dum för att hjälpa det.
För övrigt var det lite "tråkigt" att både Kalmar och Helsingborg valde att fånga in er i bottenstriden igen när ni såg ut att slita er loss litegrann.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svarta-Skatan
Det var väl er nuvarande tränare som en gång sa "Vaktmästare är sköna människor" och det håller jag med om.

Inte en aning. Men visst finns det många sköna vaktmästare, inte helt sällan har dom varit jävligt rädda om sina planer heller. Sjukt opassande av HIF att börja köra någon jävla intervallträning på ett annat lags matchplan direkt efter en match. Och inte sluta när dom blir tillsagda, rena tattarfasonerna.