2020-09-22, 10:08
Medlem
selusts avatar
Intressanta uppgifter om Zlatans tid i landslaget som kommit ut nu. Hur han betedde sig osv. Visst mycket har man hört men blir ännu tydligare hur fega alla andra var.
Visst att han hade makt och var stor men vad fan, att ingen vågar säga ifrån?

Otroligt mesigt av både ledning och lagkamrater.
Citera
2020-09-22, 13:07
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
Bra inledning idag, men tittar på Milans spelschema, och en 39-årig kropp håller väl ändå inte för två-tre matcher i veckan det närmsta? Eller köttar han på genom EL-kvalet och ligan för att få andas ut under landslagsuppehållet? På det täta spelschemat ligger Crotone, Bodö/Glimt, Spezia och eventuellt Besiktas eller Rio Ave. Fysik nog att göra en 5-6 baljor på de matcherna, eller vad tror ni?

Crotone, Bodö/Glimt, Spezia, Rio Ave... Ja, det är ju sånt motstånd han brukar zhowa mot.

Han kommer knappast hålla för matchningen denna säsong.

Samtidigt som hans ego kommer vägra någon rotation.

Han kommer gå ner sig som han brukar och anse att det är alla andras fel utom hans eget.
Citera
2020-09-22, 13:37
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
Bra inledning idag, men tittar på Milans spelschema, och en 39-årig kropp håller väl ändå inte för två-tre matcher i veckan det närmsta? Eller köttar han på genom EL-kvalet och ligan för att få andas ut under landslagsuppehållet? På det täta spelschemat ligger Crotone, Bodö/Glimt, Spezia och eventuellt Besiktas eller Rio Ave. Fysik nog att göra en 5-6 baljor på de matcherna, eller vad tror ni?

Jag tror att han står över Bodö/Glimt.
Citera
2020-09-22, 14:47
Medlem
Zlatan och landslaget

Jaha, så har det äntligen kommit fram det man har anat så länge. Zlatan är ett rikspucko och mobbare

"Zlatan var fruktansvärt hård mot Rasmus och bröt ner honom även om han försökte svara emot. Hamrén stod bara vid sidan och till slut sa han: ’Rasmus, nu räcker det.’ Där tappade Hamrén många spelare och även sådana som varit nära honom”, säger en spelare som var med i omklädningsrummet"

Varför är det ingen som har sagt ifrån? Varför har media inte tagit upp det här tidigare? För det verkar som att de vetat om det bra länge.
Är det för att han är invandrare och en av få som faktiskt lyckades spela fotboll längre än till 15 års ålder? Och Hamrén vad är det för sällsynt idiot till förbundskapten? Och vem är den anonyme fotbollsspelaren?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/weEkAo/skulle-ha-polisanmalt--det-var-hemskt
Citera
2020-09-22, 14:47
Avstängd
NotDeads avatar
Zlatan är och har säkert betett sig som ett svin i landslaget. Men seriöst vilka fega mesar dom anonyma är...

Själv har jag hört att zlatan alltid bjöd på pizza efter varje match. Kan dock inte säga vem som har sagt det....
Citera
2020-09-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Zlatan är och har säkert betett sig som ett svin i landslaget. Men seriöst vilka fega mesar dom anonyma är...

Själv har jag hört att zlatan alltid bjöd på pizza efter varje match. Kan dock inte säga vem som har sagt det....

Du är ju ett lika stort skämt som försöker få Zlatan att framstå som god, därför att han (trumvirvel), köper pizza åt laget..

Detta bekräftar ju bara vilken mobbare Zlatan är, det är ju inte konstigt att det svenska landslaget presterar som lag mycket bättre utan Zlatan.

Han kommer snart förkastas till en soptipp, om än med mycket pengar, där han kan dricka folköl med sin alkoholiserade pappa.
Citera
2020-09-22, 17:34
Avstängd
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Du är ju ett lika stort skämt som försöker få Zlatan att framstå som god, därför att han (trumvirvel), köper pizza åt laget..

Detta bekräftar ju bara vilken mobbare Zlatan är, det är ju inte konstigt att det svenska landslaget presterar som lag mycket bättre utan Zlatan.

Han kommer snart förkastas till en soptipp, om än med mycket pengar, där han kan dricka folköl med sin alkoholiserade pappa.

Suck att idioter likt dig får använda sig utav internet.

Tror du jag var seriös med det jag skrev din lilla blatte?

Det är mening med det ANONYMA att det går inte att lita på för fem öre. Tillbaks till skolan med dig ditt luder.
Citera
2020-09-22, 17:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead

Jag har hört att Zlatan kallar sig själv GUD. Minns inte vem som sa det.
Citera
2020-09-22, 17:42
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har hört att Zlatan kallar sig själv GUD. Minns inte vem som sa det.

Det var väl antagligen, han själv. Zlatan behöver komma ner på jorden, och lära sig att han bara är en liten blatte som tror att han är något.
Citera
2020-09-22, 17:45
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det var väl antagligen, han själv. Zlatan behöver komma ner på jorden, och lära sig att han bara är en liten blatte som tror att han är något.
Skulle du våga konfrontera honom i verkligheten ens om du fick 1 miljarder svenska kronor för det?
Citera
2020-09-22, 17:47
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Skulle du våga konfrontera honom i verkligheten ens om du fick 1 miljarder svenska kronor för det?

Eftersom jag är kvinna, tänker jag inte i sådana banor. Zlatan är ett äckel med taskig kvinnosyn, och inga medaljer i världen kan ursäkta hans kaxiga blattebeteende. Vem fan tror han att han är ??
Citera
2020-09-22, 17:48
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacdoo
Jaha, så har det äntligen kommit fram det man har anat så länge. Zlatan är ett rikspucko och mobbare

"Zlatan var fruktansvärt hård mot Rasmus och bröt ner honom även om han försökte svara emot. Hamrén stod bara vid sidan och till slut sa han: ’Rasmus, nu räcker det.’ Där tappade Hamrén många spelare och även sådana som varit nära honom”, säger en spelare som var med i omklädningsrummet"

Varför är det ingen som har sagt ifrån? Varför har media inte tagit upp det här tidigare? För det verkar som att de vetat om det bra länge.
Är det för att han är invandrare och en av få som faktiskt lyckades spela fotboll längre än till 15 års ålder? Och Hamrén vad är det för sällsynt idiot till förbundskapten? Och vem är den anonyme fotbollsspelaren?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/weEkAo/skulle-ha-polisanmalt--det-var-hemskt
Alla var inte av den uppfattningen dock.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/landslagschefens-svar-ar-tramsigt/
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/dlda91/laser-inte-kalle-anka-heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in