Citat:
Ursprungligen postat av
SteinwayandSons
Jag vet inte mycket om t ex SD barndom och uppväxt.Oavsett hur till ex han blivit formad (för han är inte unik) så menar jag att det är synd om honom också.Det spelar ingen roll om du har pengar på banken eller ett fint anseende.
Jag tror inte att SD mådde bra i ombords.
Vänlig hälsning från mig
Hans uppväxt kan du läsa om i fupen. Inget speciellt med det. Han har gått i skolan, gymnasiet, blivit dykinstruktör, tror t o m han har flygcertifikat. Han har inte haft något tufft liv. Den rappakaljan kan du skippa i tråden. Han skuttar omkring i skogen, cyklar, paddlar kanot - men är fortfarande en mördare. Något tufft liv har han inte haft. Men hans bror blev svårt misshandlad av SD i tonåren. Så våldet har SD i sig. Han drar knytnäven i väggen bredvid sin 8-årings huvud, så hårt att han bröt ett ben i handen. Och skyllde på henne om de inte kunde åka till England på grund av skadan - det sa han till henne. För att inte tala om ett strösselförhör som inte hör hemma i en familj.
SD är ett svin - förklädd till den hjälpsamme riddaren. En ulv i fårakläder. Fupen visar med all tydlighet vilket jävla svin han var. Ivrigt påhejad av JG.