2020-09-21, 22:23
Medlem
Nu lär jag aldrig bli flint då varken min morfar eller farfar var det men förstår ej folk som tycker det är jobbigt är ju bara snagga av sig håret?
Ett plus om man kan odla skägg till ser man tuffare ut
Citera
2020-09-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Nu lär jag aldrig bli flint då varken min morfar eller farfar var det men förstår ej folk som tycker det är jobbigt är ju bara snagga av sig håret?

Ja alltså egentligen passar jag bra i snaggat. Problemet är att jag inte kan snagga det längre så att det ser snyggt ut
Citera
2020-09-21, 22:36
Medlem
Freebops avatar
Känner flera som gjort framgångsrika hårtransplation. Verkar som att du råkat ut för skojare. Vart gjorde du operationen? De finns väldigt bra kliniker i Turkiet men då får man se till att punga pengar för att inte hamna hos kvacksalvare
Citera
2020-09-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Känner flera som gjort framgångsrika hårtransplation. Verkar som att du råkat ut för skojare. Vart gjorde du operationen? De finns väldigt bra kliniker i Turkiet men då får man se till att punga pengar för att inte hamna hos kvacksalvare

Tror säkert mitt resultat kan bli bra, men jag borde avvaktar cirka 10 år med att göra den för att vara säker på att inte tappa så mycket mer hår.
Citera
2020-09-21, 22:39
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpen45
Tror säkert mitt resultat kan bli bra, men jag borde avvaktar cirka 10 år med att göra den för att vara säker på att inte tappa så mycket mer hår.

Hur gammal är du om jag får fråga? En vän som är 40 gjorde operationen i Turkiet och han blev en helt ny människa. Syns inte ens att han gjorde någon operation

Titta på hair of Istanbul på Instagram, en av världens bästa kliniker. Men det kostar ca 40k
Citera
2020-09-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Hur gammal är du om jag får fråga? En vän som är 40 gjorde operationen i Turkiet och han blev en helt ny människa. Syns inte ens att han gjorde någon operation

Titta på hair of Istanbul på Instagram, en av världens bästa kliniker. Men det kostar ca 40k

Är 27 år. Pengar kan jag punga ut. Tjänar hyfsat och har billiga levnadskostnader
Citera
2020-09-21, 22:47
Medlem
ragingcows avatar
Det kan ta upp till ett hår innan du har fått fullt resultat av din transplantation. Kanske att folk ska undvika kliniker i Turkiet som lockar med låga priser.

Du kanske kan efter ett år ta kontakt med en klinik i Sverige om du fortfarande inte är nöjd med resultatet och kanske se om de kan göra en justering av av din transplantation. Har läst om folk som gjort så efter ett mindre bra tidigare ingrepp.
Citera
2020-09-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ja gjort är gjort. Är nog fortfarande lite i cockfasen och behöver bearbetat det lite. Livet har säkert fortfarande massa fantastiska saker att erbjuda, även om det inte känns så just nu.

Det e fair, men hitta något som gör dig bättre, typ gym, e du lite äldre kan du kombinere det med lite Testo, så lovar jag att du har glømt hårproblemet
Citera
2020-09-21, 23:20
Medlem
Oldberrys avatar
Raka skallen, fixa lite skägg, SMP. Ursnyggt !!! I värsta fall får du plocka bort några hårsäckar som sitter för långt fram bara
Citera
2020-09-21, 23:32
Medlem
Mangelinas avatar
Förlåt, men skönt att höra att ni killar också har era fåfänga issues ☺️, men beklagar att du inte blev nöjd. Min väninna tatuerade tätare ögonbryn; blev väldigt tjocka ögonbryn. Jobbigt med permanenta skönhetslösningar som inte går att backa...
Citera
2020-09-21, 23:35
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Bildnsöger inte så mycket ännu. Gjorde transplantationen för 6 veckor sedan så resultatet har inte kommit ännu.

Ångrar mig dock redan haha...
Ursäkta mig men.. DIN IDIOT!!

Jag känner en kille som gjorde som du. Hans hårfäste satt högt upp och han började bli flintis, han var endast 25 år och led mycket av detta så han åkte till Istanbul för att genomföra en hårtransplantation. Den närmsta tiden efteråt såg han för jävlig ut. Håret stack upp som små vassa piggar överallt och hårfästet såg mycket konstigt ut. Nu idag (3+ månader senare) hade ingen någonsin kunnat gissa att han genomfört en transplantation. Hans hår ser ut som mitt. Resultatet tar lång tid att få och du kommer tyvärr att behöva se ut som en dåre de närmsta månaderna, efter det kommer ingen någonsin märka någon skillnad igen, förutom din egna dåliga självkänsla.
Citera
2020-09-21, 23:39
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor

Osis för dig att även din farmor och mormor kan bära på gener som kopplas till manligt håravfall man går aldrig säker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in