2020-09-21, 17:07
Medlem
Angående hoten mot spelare i Blåvitt, hade det varit i ett annat land så kanska han hade blivit skjuten...
Citera
2020-09-21, 17:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Andra torsken i rad med 3-0. Mot LP var det enligt dig "bra intentioner" resultatet till trots. Efter derbyt läste jag en kommentar om hur "bajen som klubb står ovanför enskilda resultat", klubben måste förstås i ett större perspektiv ungefär. Är det en förklaring du också ställer dig bakom?

Såg inte matchen men det gick ju bra mot Djurgården att lägga om taktiken. Har inte sett AIK så mycket denna säsong. Om de har återgått till sin dödgrävarfotboll så kan jag tycka att skyttegravskrig är rätt väg att gå. Kanske inte ändra uppställning men definitivt mer cyniskt spel med riskminimering.
Gör dig inte dummare än du är. Jag talade om behovet av nyanser mot Poznan. Man kan inte bara titta på resultatet. Vi var en man mindre och jagade kvittering och åkte på två i slutet av matchen. Det är allt.

Varifrån har du hittat citatet om ”Bajen större än...” jag står inte bakom det och kan konstatera att AIK var bättre. Det är inte svårare än så. Jag har invändningar mot några av Billborns val. Men de var bättre och snacket jg sett här om hur ”storebror” fick pisk av ”lillebror” är sorgligt och förhoppningsvis ett uttryck för att personen var i affekt.

tl;dr: Gnaget var bättre. Punkt slut.
Citera
2020-09-21, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Absolut eller hade jag förstora förväntningar??

Okilidoki, själv har jag ett ynka mobilt bredband från Telia med en hastighet upp till 10 Mbit/s, det är bara att sticka in kabeln från routern in i vägguttaget = internet! (smidigt) sen var det bara att ladda ner c more appen på smart-tven och logga in på sitt konto och välja vilken match man skulle se. Ingen överdriven fördröjning på 2 min och inte ens på 1 min heller, det som kunde hända ibland var att bilden blev suddig någon gång i några sekunder, men det problemet var ju smärtfritt från dplay:s lattjo lajban sändningar.

Tack för rekommendationen, jag är inte den som sitter och nördar mig genom matchtrådar när jag själv är på matcherna (live). Så du får fortsätta se på fördröjningsfotboll och lyssna på simhopparkommentatorn Petra eller vad hon nu heter.. lycka till.

Nämen varför sa du inte direkt från början att du tittade på streamat utan drog någon historia om reguljär TV från början. Kör du genom Chromecast så får du en extra fördröjning vilket CMore inte löste medan Dplay löste direkt från start, otroligt hur man kan lösa det teknologiska när man lägger manken till. Ganska uppenbart att folk har olika upplevelser när det kommer till streamingtjänster, vissa hade det bra i CMore, vissa har det bra nu på DPlay. Det engelska företaget som sköter DPlay håller på att ta fram appar till Smart-TV och kommer mest troligt finnas tillgängligt till nästa säsong så även sådana som du kan sitta och runka till ditt lag utan att böla.

Haha, vem fan kör en kukmätning med att man ser matcher på plats när ingen kommer in den här säsongen. Och gissa vad, du får lyssna på Petra oavsett om du köper tjänsten eller tittar på illegala lösningar. Men lycka till med din bojkott.
Citera
2020-09-21, 17:18
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Känslan som jag har är att bajen har kommit ner på jorden lite. Välbehövligt, för de kommer aldrig att kunna hota tvillingarna. Sådan är verkligheten.
Citera
2020-09-21, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nämen varför sa du inte direkt från början att du tittade på streamat utan drog någon historia om reguljär TV från början. Kör du genom Chromecast så får du en extra fördröjning vilket CMore inte löste medan Dplay löste direkt från start, otroligt hur man kan lösa det teknologiska när man lägger manken till. Ganska uppenbart att folk har olika upplevelser när det kommer till streamingtjänster, vissa hade det bra i CMore, vissa har det bra nu på DPlay. Det engelska företaget som sköter DPlay håller på att ta fram appar till Smart-TV och kommer mest troligt finnas tillgängligt till nästa säsong så även sådana som du kan sitta och runka till ditt lag utan att böla.

Haha, vem fan kör en kukmätning med att man ser matcher på plats när ingen kommer in den här säsongen. Och gissa vad, du får lyssna på Petra oavsett om du köper tjänsten eller tittar på illegala lösningar. Men lycka till med din bojkott.

Ajajaj. Var han inte ens medveten om att allsvenskan är fri från publik i år? Bor man i en låda ute i urskogen kanske man borde vara tyst?
Citera
2020-09-21, 17:29
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Känslan som jag har är att bajen har kommit ner på jorden lite. Välbehövligt, för de kommer aldrig att kunna hota tvillingarna. Sådan är verkligheten.
Frågan är varför det är välbehövligt för någon som bor i Skåne?

(Frågan är retorisk för vi vet ju att du är en tvestjärt.)
Citera
2020-09-21, 17:37
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Frågan är varför det är välbehövligt för någon som bor i Skåne?

(Frågan är retorisk för vi vet ju att du är en tvestjärt.)
Som bekant har jag också ställt ett par retoriska frågor om er själ osv. Då fick jag precis de svar som jag behövde, dvs att ni har flyttat hit och dit och även bytt färger sedan 1915. Jag förstår inte varför du är så sur nu plötsligt. Det är väl kul att ni har hittat tillbaka till något ni trivs med, dvs att förlora fotbollsmatcher?

Och innan vi spårar detta fullständigt: Alex Nilsson är tillbaka ikväll. Så vi slipper ställa upp med fjärdemålvakten, som senast mot Hammarby.
Citera
2020-09-21, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ajajaj. Var han inte ens medveten om att allsvenskan är fri från publik i år? Bor man i en låda ute i urskogen kanske man borde vara tyst?

Äh, borde egentligen inte ge mig in i diskussioner där man inte kommer någonstans men har man tråkigt på jobbet så har man.

Men på tal om mer intressanta saker, nervöst än? Du vet att ni åker på det idag. In Yasin we believe.
Citera
2020-09-21, 17:44
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Som bekant har jag också ställt ett par retoriska frågor om er själ osv. Då fick jag precis de svar som jag behövde, dvs att ni har flyttat hit och dit och även bytt färger sedan 1915. Jag förstår inte varför du är så sur nu plötsligt. Det är väl kul att ni har hittat tillbaka till något ni trivs med, dvs att förlora fotbollsmatcher?

Och innan vi spårar detta fullständigt: Alex Nilsson är tillbaka ikväll. Så vi slipper ställa upp med fjärdemålvakten, som senast mot Hammarby.
Vi ses i superettan!

Vi kan avsluta detta med att konstatera att du har dubbla lojaliteter.
Citera
2020-09-21, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Äh, borde egentligen inte ge mig in i diskussioner där man inte kommer någonstans men har man tråkigt på jobbet så har man.

Men på tal om mer intressanta saker, nervöst än? Du vet att ni åker på det idag. In Yasin we believe.

Något.... Men jag försöker hela tiden lugna mig själv med att vi fortfarande kommer ha en chans på guldet även om vi förlorar idag. Matchen mot er på söndag måste dock vinnas oavsett utgång i dagens match.

Som jag skrev i matchtråden, Wålemark låg bakom 4 mål senast mot Elfsborg. Inte ens Alm kan vara så jävla dum att han inte utnyttjar den goa känslan hos honom ikväll och låter Wålis starta. Det kan omöjligt finnas så dumma människor, jag kommer tappa tron på hela mänskligheten om Yasin startar.

edit. Dessutom brukar vi vara bra i matchen efter sådana plattmatcher som senast.
Citera
2020-09-21, 18:03
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Nä jag kollade precis på det igen. Även om det är ett dåligt uppspel från Bjärsmyr så är det så fruktansvärt svagt av da Graca. Det borde inte ens bli något läge överhuvudtaget egentligen.

Sedan undrar jag om det var du eller Kostymnisse som hotade Kouakou på sociala medier? Fy på er båda oavsett!
stöta helt är tveksamt men var närmre o småstöta för att sakta ner anfallet är ju självklart. får han stopp på bollföraren kan han till o med tjuva utåt på överlappen eftersom de i mitten hinner hemåt då.
Citera
2020-09-21, 18:08
Avslutad
Citat:
Något.... Men jag försöker hela tiden lugna mig själv med att vi fortfarande kommer ha en chans på guldet även om vi förlorar idag. Matchen mot er på söndag måste dock vinnas oavsett utgång i dagens match.

Som jag skrev i matchtråden, Wålemark låg bakom 4 mål senast mot Elfsborg. Inte ens Alm kan vara så jävla dum att han inte utnyttjar den goa känslan hos honom ikväll och låter Wålis starta. Det kan omöjligt finnas så dumma människor, jag kommer tappa tron på hela mänskligheten om Yasin startar.

edit. Dessutom brukar vi vara bra i matchen efter sådana plattmatcher som senast.

Du fick rätt, Yasin petad! Lite roligt att det händer just efter hans intervju i Fotbollskanalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in