Citat:
Ursprungligen postat av
Erki122
Absolut eller hade jag förstora förväntningar??
Okilidoki, själv har jag ett ynka mobilt bredband från Telia med en hastighet upp till 10 Mbit/s, det är bara att sticka in kabeln från routern in i vägguttaget = internet! (smidigt) sen var det bara att ladda ner c more appen på smart-tven och logga in på sitt konto och välja vilken match man skulle se. Ingen överdriven fördröjning på 2 min och inte ens på 1 min heller, det som kunde hända ibland var att bilden blev suddig någon gång i några sekunder, men det problemet var ju smärtfritt från dplay:s lattjo lajban sändningar.
Tack för rekommendationen, jag är inte den som sitter och nördar mig genom matchtrådar när jag själv är på matcherna (live). Så du får fortsätta se på fördröjningsfotboll och lyssna på simhopparkommentatorn Petra eller vad hon nu heter.. lycka till.
Nämen varför sa du inte direkt från början att du tittade på streamat utan drog någon historia om reguljär TV från början. Kör du genom Chromecast så får du en extra fördröjning vilket CMore inte löste medan Dplay löste direkt från start, otroligt hur man kan lösa det teknologiska när man lägger manken till. Ganska uppenbart att folk har olika upplevelser när det kommer till streamingtjänster, vissa hade det bra i CMore, vissa har det bra nu på DPlay. Det engelska företaget som sköter DPlay håller på att ta fram appar till Smart-TV och kommer mest troligt finnas tillgängligt till nästa säsong så även sådana som du kan sitta och runka till ditt lag utan att böla.
Haha, vem fan kör en kukmätning med att man ser matcher på plats när ingen kommer in den här säsongen. Och gissa vad, du får lyssna på Petra oavsett om du köper tjänsten eller tittar på illegala lösningar. Men lycka till med din bojkott.