Citat:
Ursprungligen postat av
alwaysaround
Vad tycker ni om Discovery som förmedlare av sändningarna?
Tänker inte så mycket på sändningsproblemen som de har haft utan mer själva upplevelsen.
Kommentatorer, koncept, upplägg osv. I jämförelse med Cmore såklart, det är ju oundvikligt.
Ingen kan ju tycka att Dplay är bra, är det inte matcher som hackar, ligger galet efter (och det oavsett hur bra nät man har), riktigt värdelösa kommentatorer/experter, och givetvis det direkt genomusla att det inte ens går på tv utan bara streams...
Vi är så usla det bara går denna säsong men dplay är tamjefan ännu värre. Hur ofta har det inte varit en repris istället för att visa något som sker i matchen?
Igår var ljudet borta innan matchen på vår match...
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Wernbloom?
-
Samtliga spelare i Gbg borde bli degraderade. Spela Wernbloom som def mitt, JJ som mittback med Bjärsmyr... Aiesh och Lagemyhr som anfallare. För dåliga som yttrar.
Men det lär inte hända och jag ser fram emot Gbg i S1!
JJ som mittback? Nej, det var ingen höjdare det såg ju alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
FNLS
Kalmar har skickat en hemställan till svenska fotbollsförbundet om att få spela resterande hemmamatcher i Göteborg
Hehehe, mitt i bedrövelsen så var det där ändå lite kul.
Vad f-n sysslade vi med igår?
Det måste varit den sämsta insatsen på år och dag, visst självmål kan man göra men i det läget när CK var oattackerad? Han trodde väl att det var motståndarnas mål han stod vid? Eller nej, det kan det ju inte varit han sätter ju inte bollarna där heller...
Kalmars andra mål? Har backarna (Da Graca inblandad som alltid) slutat backa än?
Vi åker ur, av matcherna som är kvar är det ju bara i typ tre (Varberg och ÖSK hemma, HIF borta) vi kan ta poäng...
Det skall bli kul i superettan nästa år, det är ju den enda titeln vi inte vunnit i riket.