Citat:
Ursprungligen postat av
Tingsrydkillen
Är de inte punkare är de zigenare eller arabiskt bröllop där dom har med vapen i lokalen, inget annat? Själv hörde jag att Rambo var där med sin kniv och hög ner alla sen försvann han in i skogen, men visst det kan lika gärna varit Michael Myers...inte konstigt det blir skitsnack, har ni inte lite tålamod de kommer att komma fram till slut, det var en fest där det kom utlänningar och ställde till liv för dom inte fick komma igen sen drog dom knivar och så gick det som det gjorde,kan vi va överens där och avvakta till det kommer fram?
Jag hakar upp mig på att den anonyma föräldern i den där skärmdumpen säger att de "inte kom från ... Tingsryd". Och sedan med orden om "hat" ytterligare försöker antyda att det rör sig om invandrare. Jag säger inte att det inte gör det.
Jag tolkar inlägget, om man nu ska ta det på allvar, som att de dels var invandrare, dels inte från Tingsryd. Men åker stora invandrargäng på 10-15 personer runt och ställer till bråk i andra städer utan vidare? Det är väl det jag inte får ihop riktigt.