2020-09-19, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Det blir match säger Östersund iallafall.

En är redan tillbaka också av de drabbade så bara två som saknas.

Rätt sjukt att dom skulle möta just er ändå. Verkar som det gått troll i det.
Citera
2020-09-19, 19:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Rätt sjukt att dom skulle möta just er ändå. Verkar som det gått troll i det.

Ni har lite tur på måndag, Nyberg dömer er match i Borås.
Senast redigerad av bagarn29 2020-09-19 kl. 20:37.
Citera
2020-09-19, 20:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Välkommen till min värld.

Nänä! Här är det inget snack om att skjuta upp match från mig eller klubbledning.

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det kanske inte blir någon match? 3 Coronafall i ÖFK nu. Går gränsen vid 5 eller vad var det?

Schemat sattes innan säsongen. Matchen spelas.

Alltid. Oavsett.
Citera
2020-09-19, 21:12
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Oerhört tråkig lördag utan någon Allsvensk match.

Imorgon ska MFF med dålig form åka till Sveriges Peking för att förhoppningsvis få med sig minst 1 poäng hem från balkongmattan. Tjejer har under livets gång lärt mig att man aldrig ska ha förväntningar eller förhoppningar så trots att jag alltid önskar och tror de blir vinst så måste jag göra en Alm och vara nöjd med 1 poäng.

Snart kommer de fina försprånget man hade innan den obligatoriska pausen kom för att ockupationsmakten skulle förlora mot Frankrike och Portugal vara uppäten så de är väldigt hög tid att börja prestera igen så inte de går ännu en säsong utan ligavinst. Det håller inte att vara såhär ekonomiskt överlägsna och komma 2-3.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2020-09-19 kl. 21:22.
Citera
2020-09-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Ja man fick nöja sig med Dortmund - Munchengladbach. Usch.
Citera
2020-09-19, 21:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Imorgon ska MFF med dålig form åka till Sveriges Peking för att förhoppningsvis få med sig minst 1 poäng hem från balkongmattan. Tjejer har under livets gång lärt mig att man aldrig ska ha förväntningar eller förhoppningar så trots att jag alltid önskar och tror de blir vinst så måste jag göra en Alm och vara nöjd med 1 poäng.

Snart kommer de fina försprånget man hade innan den obligatoriska pausen kom för att ockupationsmakten skulle förlora mot Frankrike och Portugal vara uppäten så de är väldigt hög tid att börja prestera igen så inte de går ännu en säsong utan ligavinst. Det håller inte att vara såhär ekonomiskt överlägsna och komma 2-3.

Ekberg dömer så vinner vi blir det ett jäkla gnäll i tråden. FB:s allsvenka tips ger 11-13-10 alltså en jämn match.
Citera
2020-09-19, 22:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ekberg dömer så vinner vi blir det ett jäkla gnäll i tråden. FB:s allsvenka tips ger 11-13-10 alltså en jämn match.

Ok då sänktes ångesten liten nu när MFF domaren dömer.

Jag räknar redan med gnäll I tråden efter matchen.
Citera
2020-09-20, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Viss skillnad mot det där man alltid sa förut att ni alltid vinner mot lagen på nedre halvan men alltid torskar mot topplagen.

Kalmar hemma imorgon då ja, visst bör vi vinna den men frågan är ju hur pigga vi är efter torsdagen och hur den smällen egentligen tog.
Ser vi dessutom på övriga lag i botten så är det ju inte direkt omöjligt att AIK och HIF vinner och då ligger vi än mer pyrt till om vi inte slår Kalmar.

Ser vi på schemat efter Kalmar väntar Ellos borta som vi nära på aldrig vinner, sedan är det knepiga Varberg på Gamla, följt av AIK och MFF borta som givetvis är galet tuffa... Inget enkelt schema direkt.

Viktor Elm och Ahl Holmström saknas mot er. Troligtsvis Lucas Hägg i målet också.
Citera
2020-09-20, 01:12
Medlem
Vem är den dummaste spelaren i allsvenskan tror ni? En spontan undran bara. Finns ändå en del som känns genuint dumma.
Citera
2020-09-20, 01:16
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Vem är den dummaste spelaren i allsvenskan tror ni? En spontan undran bara. Finns ändå en del som känns genuint dumma.
Svårt att veta det. Enklare att se vem som beter sig dumt.
Citera
2020-09-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon

Jojo, omöjligt att veta givetvis. Men vem som ger det dummaste intrycket.
Citera
2020-09-20, 01:20
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon

Om man ska ta motsatsen så blev jag väldigt imponerad av er Viktor Elm när han var med i Studio Allsvenskan i vintras. Där finns gott om hjärnkapacitet mellan öronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in