Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug
Beskrev han henne verkligen som "manuipulerande lögnare"? Låter lite väl hårt.
Nour är en skön filur och en fantastisk komiker. Att visa muffen för främmande människor var genialt! hade jag en muff skulle jag visa den dagligen för alla jag träffade på. Det kvinnliga skötet är ett konstverk!
En liknande gärning var väl när fredrik wikingsson (eller var det Filip?) tog Runar på kuken i "ursäkta röran" och det finns väl inte en människa som idag dömer herrarna för detta?
Dekonstruktion
Hada jag en kuk skulle jag visa den för alla och envar. Särskilt barn eftetsom den är så vacker och ståtlig.
Det är som när Mia Skäringer och Pernilla Wahlgren tog Carola på fttan.
Jo jag dömer dem.
När Nour lämnade in en dildo på teknikmekasainet och sa att den inte funkade så tyckte jag det var roligt eftersom vi kvinnor är väldigt hämmade i jämförelse.
Men när hon visar sin vildvuxna buske för folk går det för långt. I vår kultur är sex och könet privat. Jag vill inte ha nåns kön i fejan som jag inte har en relation till. Att du vill innebär inte att alla vill.
Det finns ju ingen poäng med det överhuvudtaget annat än att göra folk obekväma. Folk kan vara blyga och känna sig oerhört besvärade. Att dessutom göra det inför andra är bara rubbat.