2020-09-19, 19:15
Medlem
Tanuss avatar
Finns det någon som är lärd inom psykiatri i tråden?
Vad betyder det att en kvinna vill visa fittan stup i ett, jag såg något nummer som Nour gjorde i Melodifestivalen för ett antal år sedan.
Hon kom över någon slags kamera eller en iPad och löft kjolen och fotade och flamsade om att hon aldrig bär trosor.

Det finns säkert en diagnos för fittvisare.
Citera
2020-09-19, 19:17
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodbrook
Ja jag minns att Schyffert var sur över att Luuk & Lindström fick alla lovord för Hassans framgångar. Men de var ju de som var roliga. Schyffert hade ju dragit när Hassan var kul. Finns inte en enda sketch eller ringning med Schyffert som var rolig. Jag visste inte ens vem han var när diskussionen om att han ej fått cred började. Kände inte ens till namnet.
Helt sant. Dom var "kul" samtidigt som som z-tv körde hallänningen. Han var för svår för för de flesta. Men om du kollar vem som har fattat något, är det galningen från TV fûr alle.
Citera
2020-09-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det finns säkert en och annan kollega i branschen som är rätt trötta på Nour och Henriks hycklande självgodhet och översitteri.
I takt med att folk får nog av allt godhetsposerande så kommer vi nog få ser mer sånt här framöver...
En välkommen frisk fläkt 😂

Oh yeah. Mer syre behövs.
Citera
2020-09-19, 19:22
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Vad betyder det att en kvinna vill visa fittan stup i ett, jag såg något nummer som Nour gjorde i Melodifestivalen för ett antal år sedan.
Hon kom över någon slags kamera eller en iPad och löft kjolen och fotade och flamsade om att hon aldrig bär trosor.

ICD-10-CM CODE F65.9. Googla om du är intresserad på riktigt. (Sexuell störning, gäller bägge könen).
Citera
2020-09-19, 19:22
Medlem
Schyffert är ju psykopat och manipulativa människor dras till varandra. Han brukade väl skryta om sina sängkissningar, vilka skedde långt upp i åldern.
Citera
2020-09-19, 19:28
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Visste att Henrik var många saker, tönt, självgod, pajas, narcissist bla..Men nu kan man ju lägga till cuck på den listan också. Någon form av Cuckold är det. Hur kan man vara man till en kvinna som öppet blottar vaginan för främlingar på stan och som dömts för det? Gillar han att frugan exponerar könsorganet för äldre män? Dåre ihop med dåre alltså.
Nja, det är väl typ 15 år sedan o typ 10 år innan Schyffert började pilla i den romska framstjärten.
Citera
2020-09-19, 19:41
Medlem
Citat:

Kan vara Borderline beteende kopplat till nymfoman tendenser.
Citera
2020-09-19, 19:57
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Hon har alltså begått ett brott och sedan sagt "nä bara skoja" och förväntar sig då att hon ska frias. Hon är helt oförstående till varför hon blir dömd. Hon skojade ju bara. Sen lägger hon till att hon borde ha friats därför att "hon är kvinna".

Detta är Schyfferts flickvän eller hur är det? Man blir ju inte direkt förvånad. Det är någon slags pyttipanna av kulturelit, identitetsvänster och överklass med tillhörande verklighetsfrånvändning.
Citera
2020-09-19, 19:58
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Beskrev han henne verkligen som "manuipulerande lögnare"? Låter lite väl hårt.

Nour är en skön filur och en fantastisk komiker. Att visa muffen för främmande människor var genialt! hade jag en muff skulle jag visa den dagligen för alla jag träffade på. Det kvinnliga skötet är ett konstverk!
En liknande gärning var väl när fredrik wikingsson (eller var det Filip?) tog Runar på kuken i "ursäkta röran" och det finns väl inte en människa som idag dömer herrarna för detta?
Dekonstruktion
Hada jag en kuk skulle jag visa den för alla och envar. Särskilt barn eftetsom den är så vacker och ståtlig.

Det är som när Mia Skäringer och Pernilla Wahlgren tog Carola på fttan.

Jo jag dömer dem.
När Nour lämnade in en dildo på teknikmekasainet och sa att den inte funkade så tyckte jag det var roligt eftersom vi kvinnor är väldigt hämmade i jämförelse.

Men när hon visar sin vildvuxna buske för folk går det för långt. I vår kultur är sex och könet privat. Jag vill inte ha nåns kön i fejan som jag inte har en relation till. Att du vill innebär inte att alla vill.
Det finns ju ingen poäng med det överhuvudtaget annat än att göra folk obekväma. Folk kan vara blyga och känna sig oerhört besvärade. Att dessutom göra det inför andra är bara rubbat.
Senast redigerad av Gertrud1 2020-09-19 kl. 20:25.
Citera
2020-09-19, 20:01
Medlem
Citat:

Det var inte Nour utan någon annan kvinnlig programledare
Citera
2020-09-19, 20:02
Medlem
Precis som ni konstaterat är de båda väldigt tråkiga, förstår inte hur folk kan betala, jag betalar gärna för att slippa dom.

Schyffert var tråkig och pinsam redan i Hassan. Robert Gustavsson "roastade" schyffert om just det, finns På Youtube nånstans. Mkt roligt.

Råkade se nått inslag där nour pratade med en gammal gatuprostituerad. Denna kvinna hade ju varit med om allt vidrigt man kan hitta på typ. Nour säger att hon också har blivit "våldtagen", vilket var att en full kille låg bakom henne i en soffa och kände på hennes bröst.
Jag menar, det visade att hon var helt borta i huvudet.

Schyffert är en tråkig pinsam uppblåst narcissist. Och pk på det. Ja det är "kändiseliten" det.
Citera
2020-09-19, 20:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Man behöver väl inte vara psykiatriker för att förstå att hon är exhibitionist.

Många använder feminismen som ursäkt för att visa upp sig. Publiken tycker hon är jättecool som spränger könsrollen.

Massor av tjejer tar efter och tror de är moderna kvinnor. Betahannar hejar på och västvärlden går sönder.

Hejja Classe. You go man! Nour är bara helig för feminister hon är en kvinnogris.
Senast redigerad av Gertrud1 2020-09-19 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in