Citat:
Ursprungligen postat av
Bryling
Intressant att han överhuvudtaget går ut officiellt med sin kritik. Man undrar ju vad som ligger bakom det.
Det finns säkert en och annan kollega i branschen som är rätt trötta på Nour och Henriks hycklande självgodhet och översitteri.
I takt med att folk får nog av allt godhetsposerande så kommer vi nog få ser mer sånt här framöver...
En välkommen frisk fläkt 😂