2020-09-19, 16:58
  #49
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Intressant att han överhuvudtaget går ut officiellt med sin kritik. Man undrar ju vad som ligger bakom det.

Det finns säkert en och annan kollega i branschen som är rätt trötta på Nour och Henriks hycklande självgodhet och översitteri.
I takt med att folk får nog av allt godhetsposerande så kommer vi nog få ser mer sånt här framöver...
En välkommen frisk fläkt 😂
Citera
2020-09-19, 17:00
  #50
Medlem
Citat:
Domen överklagades till Högsta domstolen, men nu menar vice riksåklagare Kerstin Skarp att den inte behöver prövas där. ”Det spelar ingen roll huruvida Nour El-Refai ville stimulera sin egen sexualdrift eller ej, det måste ha stått klart för henne att beteendet kunde väcka förlägenhet och obehag.”

https://www.svd.se/hd-provar-inte-nour-el-refai-blottning

Hoppsan sa vice riksåklagaren Skarp som drev målet, och påpekar också att beteendet kan väcka obehag. Tja, bevisligen så gjorde det detta då en av offren anmälde henne.


Citat:
Hon blottade brösten för en vilt främmande man i Humlegården i Stockholm.

Nu har TV400:s programledare Nour El-Refai dömts till 10 800 kronor i böter, enligt Metro.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnkRz1/tv4-stjarna-domd-for-blottning
__________________
Senast redigerad av Browser 2020-09-19 kl. 17:02.
Citera
2020-09-19, 17:04
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Och fortfarande håller hon på att älta detta. Hon behöver öka dosen!

Klart att hon ältar detta. Det är ju hennes claim to fame.
Om du frågar någon om de känner till nått Nour har gjort så kommer de flesta säga nej och de flesta som faktiskt svara ja kommer att säga: det var ju hon som blottade sig. Det är ju som att de flesta minst Carolina Gynning för att hon pippade i big brother.
Citera
2020-09-19, 17:05
  #52
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Kan du utveckla detta kring kalasturnen? Går det att hitta mer info nånstans?
Nej, vill inte outa mig mer än att han av turnéledningen blev utnämnd till dagens asshole vid tillfälle p g a mobbingincident mot hotellpersonal.
Citera
2020-09-19, 17:07
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nej, vill inte outa mig mer än att han av turnéledningen blev utnämnd till dagens asshole vid tillfälle p g a mobbingincident mot hotellpersonal.

Om de utsåg en sådan varje dag och han blev det en gång på hela turnén så var det ju inte så farligt kan jag tycka.
Citera
2020-09-19, 17:09
  #54
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Tror hennes fulla namn är Nour El Refaat El Sayed.
Är hon släkt med Fermenta-Refaat?
Citera
2020-09-19, 17:10
  #55
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Vääänta nu, trollar du eller är hon verkligen släkt (dotter?) med en av Sveriges största lögnare?
Jag tog chansen att göra kopplingen när öppningen fanns. En lögnare med snarlikt namn kan ju mycket möjligt vara släkt med en annan av samma kaliber 😎
Citera
2020-09-19, 17:11
  #56
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Inte för att vara petig men Virtanen är uppväxt i den lilla orten Fågelsta 10km söder om Motala.

Claes Malmberg har sparkat in bollen i öppet mål. Nu kommer Schyffert och Nour ta på sig sina största offerkoftor och gråta ut över Classes elaka påhopp. Deras marknadsvärde höjs och Classe har gjort de båda fånen en björntjänst.
Ja, tyvärr har du nog rätt...
Citera
2020-09-19, 17:12
  #57
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Om de utsåg en sådan varje dag och han blev det en gång på hela turnén så var det ju inte så farligt kan jag tycka.
De utsåg vem som var bäst för teamet varje dag. Schyffert var den ende som utsågs som sämst för teamet. Under hela turnén.
Citera
2020-09-19, 17:14
  #58
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Är hon släkt med Fermenta-Refaat?
Andligen, med största sannolikhet.
Citera
2020-09-19, 17:15
  #59
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Claes Malmberg har sparkat in bollen i öppet mål. Nu kommer Schyffert och Nour ta på sig sina största offerkoftor och gråta ut över Classes elaka påhopp. Deras marknadsvärde höjs och Classe har gjort de båda fånen en björntjänst.
Du menar väl en tjänst? Björntjänst betyder ju en otjänst.
Citera
2020-09-19, 17:16
  #60
Medlem
dentages avatar
Finns det någon anledning till att Claes tar upp det själv såhär långt efteråt. Eller är det bara för att Nou Refani själv tar upp det, som ett slags evig rundgång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in